Head-On / Gegen die Wand
Fra : Beeblebrox

Dato : 09-10-05 17:42

Hej

Jeg prøver at anskaffe denne titel men både hos laserdisken og club
racoon (axelmusic) står R1-udgaven til at være letterbox.

Er der nogen der har en udgivelse som er i Anamorphic Widescreen og som
kan henvise til hvor den kan købes?

*det er vigtigt at der er engelske eller danske subtitles*

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : Ole Kofoed

Dato : 09-10-05 19:30

Beeblebrox" <beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> racoon (axelmusic) står R1-udgaven til at være letterbox.
>
> Er der nogen der har en udgivelse som er i Anamorphic Widescreen og som

http://www.dvd-basen.dk/home.php3?mvis=ok&ok=go&idhop=73466

http://www.choicesdirect.com/templates/product.asp?ProductGuid=674060

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0009M9F64/
Du kan spare lidt penge og den danske momsforskel ved at trykke på "9 Used &
New" og vælge firstsound - Jeg har prøvet dem et par gange uden problemer.

Mvh.

Ole

Fra : Beeblebrox

Dato : 10-10-05 21:49

Ole Kofoed wrote:
> Du kan spare lidt penge og den danske momsforskel ved at trykke på "9 Used &
> New" og vælge firstsound - Jeg har prøvet dem et par gange uden problemer.

Takker - og tak for mailinfo også; opfattede ikke at jeg skrev privat
da jeg gjorde de

Vh,
Claus