Advarsel - Night Watch
Fra : Per

Dato : 07-10-05 12:10

Ved godt den har været oppe og vende, men jeg skulle jo se den alligevel.
Jeg burde have vidst bedre endn at se en russisk film, men traileren så jo
fed ud. For fa'en en underlig og kedelig film. Al den action og effekter
traileren ligger op til skuffer da fælt. Filmen var for underlig og det var
svært at holde rede på historien.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 07-10-05 21:21

Det er det sidste der gør at den fejler for dig. Jeg synes den er fed
og endeligt en dejlig alternativ film .

Fra : Anders

Dato : 07-10-05 21:54

<klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
Det er det sidste der gør at den fejler for dig. Jeg synes den er fed
og endeligt en dejlig alternativ film .

Hold kæft en gang ævl.

Den er ALT andet end alternativ. Det er det værste bræk der kan opdrives
indenfor action genren.
Hvis det er noget overhovedet...så er det en latterlig gang russisk
"hollywood-action-vi kan-også
lave-special-effekter-bare-med-endnu-mindre-inhold-end-usa"!

Extremt skuffende!

-Anders

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 08-10-05 10:19

<klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
Det er det sidste der gør at den fejler for dig. Jeg synes den er fed
og endeligt en dejlig alternativ film .

SYnes også det var fin underholdning....som jeg har skrevet tidligere...og
bevares så forsøger den at ligne amerikanske film i genren, synes bare den
alligvel skiller sig ud, og for mig på en positiv måde.

Mvh. Brian

Fra : Beeblebrox

Dato : 08-10-05 11:31

Per wrote:
> [...]
> traileren ligger op til skuffer da fælt. Filmen var for underlig og det var

Jeg var nu egentlig ikke skuffet - men det er en spøjs film. Den kan
virke meget naiv i sit udtryk til tider. Man skal nok huske på at
russerne er langt mere overtroiske end vi er i vesten.

Det er ikke en film jeg gider se igen foreløbigt men den er langt, langt
bedre end meget af det billige action-trash der sprøjter ud af hollywood
u disse år (her tænker jeg på titler som National Treasure, Bad Boys 2,
Fast & Furious 2, SWAT etc).

Hvis man er til film med en lidt anderledes udtryksform er den værd at se!

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : Anders

Dato : 08-10-05 12:48

Jeg fatter ikke at I synes den har det mindste kvalitets-præg over sig?
- og jeg er heller IKKE til alt hollywood-lortet...

-Anders