Slutsang i "Eternal sunshine in a spotless~
Fra : Christian Muus

Dato : 06-10-05 17:26

Nogen der ved hvad den hedder? Og om den er med Beck evt?

Fra : Morten Wartou

Dato : 06-10-05 18:17

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvad den hedder? Og om den er med Beck evt?

IMDB påstår at den originale musik er skrevet af Jon Brion, og James Warren
står bag "Everybody's Got to Learn Sometime", mens Charles-Auguste de Beriot
står bag "Concerto No.8 in D Major, Opus 99". Sidstnævnte er jo nok ikke det
du hentyder til, så mit bud må være James Warren.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : myggen

Dato : 06-10-05 18:53

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvad den hedder? Og om den er med Beck evt?

ifølge
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0001IXU1W/102-3066795-8374544?v=glance#product-details
er det Beck der fremfører "Everybody's Gotta Learn Sometimes"