Belphegor spøgelset på Louvre
Fra : guf

Dato : 04-10-05 16:30

Efter at have søgt rundt på nettet efter filmen "Belphegor: spøgelset på
Louvre" (på DVD med danske undertekster) har jeg måtte opgive. Jeg kan finde
den franske og tyske udgave, men det er ikke mine favorit sprog. Er der
nogen her i gruppen der kan hjælpe?

Hilsen Guf

Fra : Jesper

Dato : 06-10-05 15:44

guf <guf11XXX@XXyahoo.dk> wrote:

> [...]
> den franske og tyske udgave, men det er ikke mine favorit sprog. Er der

Er det versionen fra 1965 eller 2001 du er ude efter?

Fra : guf

Dato : 06-10-05 19:55

Det er den fra 2001.

Fra : Jesper