Heureka!!!
Fra : Mr. D

Dato : 03-10-05 20:18

Modtog Stalingrad specialversion med posten dagen efter den blev udgivet:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1

Er lige blevet færdig med ekstramaterialet, som er nogle utroligt gode
dokumentarfilm fra kampen om Stalingrad. Så nu er jeg gået igang med filmen,
som jeg ikke har set før. Jeg er kun nået ca. 30 minutter hen i filmen, men
den er allerede nu på højde med det medfølgende dokumentarmateriale.

Utrolig udgivelse - alle pengene værd

Simon

Fra : Thomas S

Dato : 04-10-05 00:45

On Mon, 3 Oct 2005 21:17:57 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> Jeg er kun nået ca. 30 minutter hen i filmen, men
>den er allerede nu på højde med det medfølgende dokumentarmateriale.

Men åbenbart var den ikke mere spændende, end at du kunne løsrive dig
efter 30 minutter og sætter dig til at skrive i nyhedsgrupperne...

Thomas S

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 04-10-05 06:45

Thomas S <SLETstaermoseSLET@gmail.com> wrote in

> Men åbenbart var den ikke mere spændende, end at du kunne løsrive dig
> efter 30 minutter og sætter dig til at skrive i nyhedsgrupperne...

heh jeg tænkte det samme - når jeg ser film er jeg 100%
afskåret fra min omverden :) telefonstikket trukket ud
og husdyr/børn og snakkende familiemedlemmer bedøvet :D

Men Stalingrad er en fantastisk film. Historisk vigtig og
ganske uhyggelig.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |