Carlos Saura: Carmen
Fra : Lars Christensen

Dato : 02-10-05 22:10

Hej
Er der nogen på denne kanal der ved, hvor jeg kan få fat i en DVD med
ovennævnte film?
VH Lars

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 02-10-05 22:15

Lars Christensen wrote:
> Hej
> Er der nogen på denne kanal der ved, hvor jeg kan få fat i en DVD med
> ovennævnte film?

F.eks. Amazon.co.uk eller Play.com
http://lakjer.dk/mikkel/spanske-film.shtml#carmen

Den film giver mig kyldegysninger!

Mikkel

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-10-05 21:49

Hej Mikkel
På de nævnte sider kan man kun fa filmen med andre undertekster end dansk.
Har du forslag til hvor jeg eevt. kan få fimen med danske undertekster?
VH Lars

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 03-10-05 21:57

Lars Christensen wrote:
> Hej Mikkel
> På de nævnte sider kan man kun fa filmen med andre undertekster end dansk.
> Har du forslag til hvor jeg eevt. kan få fimen med danske undertekster?

Så vidt jeg ved findes der kun denne udgave på markedet, så desværre nej.

Nu er det jo en af de film, der ikke er båret af dialogen, så det ville
ikke afskrække mig, selv om jeg ikke forstod spansk

Mikkel
--
Sjældne film fra Guatemala og film om mayaindianerne:
http://lakjer.dk/mikkel/glitteratur.shtml

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-10-05 22:13

Nej - det kan du selvfølgelig have ret i! Tak for hjælpen!