UFO film
Fra : Mr. K

Dato : 02-10-05 13:03

Hey ... Håber der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig?

Filmen er ca. fra starten af 80'erne måske lidt nyere. Den handler om en
dreng, der gå en tur i en skov. Han snubler og falder ned af en skrænt og
slår sig selv bevidstløs. Da han senere vågner, er han ombord på et rumskib,
et levende rumskib der taler til ham. Hele filmen igennem spilles der sange
fra the Beachboys ... mener jeg

Håber I kan hjælpe
--
Mvh.

Kent

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-10-05 13:48

Således skrev Mr. K den Sun, 2 Oct 2005 14:03:12 +0200:

>Hey ... Håber der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig?

Flight of the Navigator

<http://www.imdb.com/title/tt0091059/>

Knud
--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-05 14:57

On Sun, 2 Oct 2005 14:03:12 +0200, "Mr. K" <coolviking@icqmail.com>
wrote:

> [...]
>et levende rumskib der taler til ham. Hele filmen igennem spilles der sange

Det må da være: "Flight of the navigator"
http://www.imdb.com/title/tt0091059/

For resten en god lille sød film...

Med mange hilsener

Jan

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-10-05 15:42

Jan Larsen <> writes:

> Det må da være: "Flight of the navigator"
> http://www.imdb.com/title/tt0091059/
>
> For resten en god lille sød film...

formentlig endnu en film, der lever bedre i minderne end på skærmen.

Jeg husker noget grusomt noget om at rumskibet ved en fejl overtog
noget af knægtens personlighed på en belastende og "kær" måde, hvilket
plejer at være en stensikker indikator på, at den var bedre, da jeg
var knægt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Mr. K

Dato : 02-10-05 15:48

Perfekt .... Det er lige præcis den film, jeg mente. "Big smiley"

Tak Knud og Jan