1900
Fra : Per Vadmand

Dato : 01-10-05 16:54

Er der nogen, der kan henvise mig til, hvor jeg kan købe Bertoluccis to
1900-film på dvd med danske undertekster?

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Carl Drud

Dato : 01-10-05 17:03

Per Vadmand wrote:

> Er der nogen, der kan henvise mig til, hvor jeg kan købe Bertoluccis to
> 1900-film på dvd med danske undertekster?

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=11215346781584798

Carl

Fra : Jesper

Dato : 01-10-05 17:53

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Er der nogen, der kan henvise mig til, hvor jeg kan købe Bertoluccis to
> 1900-film på dvd med danske undertekster?

Du kan købe den for 79 kr + forsendelse hos CDON.COM :

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&page=product&prod=493884

Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-10-05 19:13

Hey

Og til 49,95 ved http://tpmusik.dk/

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Peter Heide

Dato : 01-10-05 22:22

> Er der nogen, der kan henvise mig til, hvor jeg kan købe Bertoluccis to
> 1900-film på dvd med danske undertekster?

Du skal lidt passe lidt på med den 1900 (2 x dvd) for omkring
en hund, når den bliver udsendt hér hjemme.

Jeg har set et anmeldereksemplar af omtalte og det er var
mildest talt en sløret omgang. Jeg vil ihverttilfælde
ofre nogle kroner på det produkt .

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-10-05 23:13

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har set et anmeldereksemplar af omtalte og det er var
> mildest talt en sløret omgang. Jeg vil ihverttilfælde

Det er til en gave, så jeg vil godt give lidt mere for den. Hvorkan man købe
den og være sikker på, at det er en god udgave?

Per V.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 02-10-05 10:58

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse...
> Det er til en gave, så jeg vil godt give lidt mere for den. Hvorkan man
købe
> den og være sikker på, at det er en god udgave?

Der findes vist ikke andre udgaver, det er den samme version der er udsendt
i hele Europa.

Her er en anmeldelse med billedeeksempler:

http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews15/1900.htm

Mvh.

Ole

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 02-10-05 12:02

Per Vadmand wrote:
> Er der nogen, der kan henvise mig til, hvor jeg kan købe Bertoluccis to
> 1900-film på dvd med danske undertekster?

Går i Øst for Paradis i Århus.

Jeg så i øvrigt "Leoparden" i Paradis forleden.

Fantastisk flot film.

Mikkel

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-10-05 13:13

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message

> Jeg så i øvrigt "Leoparden" i Paradis forleden.
>
> Fantastisk flot film.

Ja, Burt Lancaster er andet og mere end "Den Knaldrøde Pirat" - som om det
ikke var nok!

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 02-10-05 14:33

On Sun, 02 Oct 2005 13:02:03 +0200, Mikkel Moldrup-Lakjer
<mikkel@fabel.dk> wrote:

>Går i Øst for Paradis i Århus.
>
>Jeg så i øvrigt "Leoparden" i Paradis forleden.
>
>Fantastisk flot film.

Men en af de kedeligste film, jeg har set.

--
mvh Niels Søndergaard

Ovenstående er min personlige mening og ikke
nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-10-05 16:15

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote in message

> Men en af de kedeligste film, jeg har set.

Kommer ikke som nogen overraskelse. Men du har altså ikke set Pulp Fiction?

Per V..

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 02-10-05 21:31

On Sun, 2 Oct 2005 17:15:21 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote in message

>Kommer ikke som nogen overraskelse. Men du har altså ikke set Pulp Fiction?

Jo da. Og den bryder jeg mig ikke om. Men Kill Bill er fed!

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-10-05 22:02

> Jo da. Og den bryder jeg mig ikke om. Men Kill Bill er fed!

Er det ikke den med spækhuggerhvalen?

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 02-10-05 22:54

On Sun, 2 Oct 2005 23:02:12 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote in message

>Er det ikke den med spækhuggerhvalen?

Nej, den hedder "Nuke Willy"

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 02-10-05 13:58

Desværre er det den eneste udgave som endnu er udkommet med danske
undertekster og til prisen kan den gå an. Men jeg håber at der kommer
en udgave i den kvalitet som filmen har krav på. Det er et mesterværk
og denne udgave har et meget ringe billed- og lydspor.

Mvh
Jørgen