Bottom
Fra : Pipeline

Dato : 28-09-05 23:29

Jeg har set at Bottom (TV-serien) med Adrian Edmonson og Rik Mayall er
kommet på DVD med danske undertekster. Men så vidt jeg kan se, er det kun de
første 12 afsnit der fåes med DK-tekst? Er det bare mig der ikke kan finde
de sidste 6 afsnit, eller er de slet ikke udkommet "på dansk"?

MVH
Pipeline

Fra : Peter Heide

Dato : 28-09-05 23:44

"Pipeline" <000000ng3@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de første 12 afsnit der fåes med DK-tekst? Er det bare mig der ikke kan
> finde de sidste 6 afsnit, eller er de slet ikke udkommet "på dansk"?

prøv over i dk.medie.tv. Og forøvrigt den tv-serie holder ikke en skid i
2005!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-09-05 18:27

"Peter Heide" skrev i en meddelelse
> Og forøvrigt den tv-serie holder ikke en skid i
> 2005!

Smag og behag ..... ved godt det er off topic her i gruppen
men sad lige og så flimmer programet igennem

Ally ,Roswell, Dark Angel,De heldige helte
To fyre og en pige ,Langt fra Las Vegas ,Gintbergs Store Aften ,Strengt
fortroligt o.s.v o.s.v

så er Bottom bare det fedeste !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 29-09-05 18:30

Peter Heide wrote:

> prøv over i dk.medie.tv. Og forøvrigt den tv-serie holder ikke en
> skid i 2005!

Jo, den holder *også* i 2005.

Søren