NFs reklame for Metropol
Fra : Rune Zedeler

Dato : 25-09-05 01:26

Jeg har lige være i BioCity/Århus og se Charlie and the Chocolate Factory.
Inden filmen tonede en hvid tekst på en rød baggrund frem.
Jeg er godt nok meget distræt, men jeg er altså 99% sikker på, at der
stod, at Palads var blevet til Metropol.
Kan det virkelig passe, at NF har sendt sådan en kodyl brøler ud i sine
egne biografer?!?!

-Rune (der bestemt skulle mene, at det var *Palladium*, der var blevet
til Metropol)

Fra : Torben Simonsen

Dato : 25-09-05 01:39

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> writes:

> [...]
> sine egne biografer?!?!
>
> -Rune (der bestemt skulle mene, at det var *Palladium*, der var blevet

Palladium er ganske rigtigt blevet til Metropol København, men
Palads Århus skifter navn til Metropol Århus i løbet af oktober,
og det har nok været det, reklamen sigtede til.

Navneskiftet sker, når den igangværende renovering af sal 4 og 5
er afsluttet (sal 2 og 3 er allerede blevet renoveret).

--
-- Torben.