2 slutninger til Spielbergs "Hook"
Fra : Steffen

Dato : 24-09-05 19:02

Husker jeg forkert? Jeg har lige set Spielbergs "Hook" for 2 gang, men jeg
syntes jeg, den havde en anderledes slutning første gang, jeg så den. Der
sluttede den med at Robin Williams faldt i søvn og intet kunne huske af sit
Peter Pan-liv, da han vågnede. Den, jeg lige har set, slutter med, at en,
jeg ikke kan huske navnet på, flyver af sted mod Ønskeøen, mens Robin
Williams og familien kigger på. Er der to forskellige slutninger til denne
film?
Venlig hilsen
Steffen

Fra : The Nameless Dude

Dato : 25-09-05 13:27

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> set, slutter med, at en, jeg ikke kan huske navnet på, flyver af sted
> mod Ønskeøen, mens Robin Williams og familien kigger på. Er der to

Ikke udgivet til Hook fra 1991.
Men det har været omtalt at der skulle være en en del scener der blev
cuttet og også at der vist nok skulle findes en alternativs slutning
til filmen.
Men det opdager vi vel hvad det er for noget hvis de fandt på at udgive
en slags Special Ed eller sådan noget, for den DVD der er ude er en
ekstremt skrabet udgivelse uden noget der er værd at skrive hjem om.
--
The Nameless Dude