50-året for Ib Schønberg Cafe Paradis og G~
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-09-05 16:31

Jeg faldt lige over denne artikel om Ib Schønberg
http://www.fyens.dk/article/538842

jeg kom til at tænke på Cafe Paradis ( i øvrigt en forbandet god film) , det
der slog mig var at der også er et nummer
på Gasolin plade nr 3 ( 1973) der hedder Cafe Paradis
er der nogen der ved om de to ting har noget med hinanden at gøre ,er der et
sted i københavn der hedder Cafe Paradis
eller hvad ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 24-09-05 18:44

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
> er der nogen der ved om de to ting har noget med hinanden at gøre ,er der et
> sted i københavn der hedder Cafe Paradis

Blågårdsgade 21, st.

http://www.degulesider.dk/vbw/firma/fb.do?compTrade=Cafe+Paradis&compZip
=&compCity=&compAddress=&compRegionID=r13&compPhone=&Image51.x=32&Image5
1.y=13&filterIds=&compInfCatID=&compInfHitTypeID=
--
Per Erik Rønne