Hvad skal jeg se??
Fra : Nygaard

Dato : 23-09-05 14:30

Hejsa

Jeg skal ha købt mit nogen nye film! Er kørt lidt død i det jeg har.. Men
ved ikk rigtigt hvad jeg skal vælge!

Den sidste jeg så var The Machinist.. Kanon film! Andre i samme stil?

Skriver lige nogen af de bedste film, jeg har set. Så i kan få en
fornemmelse af min smag

The Machinist
The Butterfly Effect
Saw
Oceans Eleven
3000 Miles to Graceland
L.A. Confidential

Nogen af de lidt nyere.. Men er til thrillere, gysere, sci-fi osv.. Så skriv
hvad i synes der er værd at se! Så må jeg jo prøve dem

Og elsker osse fængselsfilm, gerne hvor de skal planlægge flugtforsøg mm..

vh
Lasse

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-09-05 14:53

> [...]
> Nogen af de lidt nyere.. Men er til thrillere, gysere, sci-fi osv..
> Så skriv hvad i synes der er værd at se! Så må jeg jo prøve dem

Inden for gyser/thriller genren er mine favoritter House on Haunted Hill
(ikke den gamle) og Thirt13n Ghosts. De to har generelt ikke fået specielt
gode anmeldelser, men jeg kan rigtigt godt lide atmosfæren/stemningen i de
to film.

> Og elsker osse fængselsfilm, gerne hvor de skal planlægge flugtforsøg
> mm..

Så er The Shawshank Redemption/En Verden Udenfor jo en klassiker. Også en
rigtigt god film.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Optimus Prime

Dato : 28-09-05 10:45

Martin Sørensen skrev:
> [...]
> gode anmeldelser, men jeg kan rigtigt godt lide atmosfæren/stemningen i de

House on haunted hill har nogle helt fantastiske kulisser synes jeg -
det er et helt utroligt slot de render rundt på... og lyden på R1 DTS
udgaven er skræmmende - min underbos absolut hadefilm

Fra : Morbid Angel

Dato : 23-09-05 14:58

On Fri, 23 Sep 2005 15:29:49 +0200, "Nygaard"
<lasn_SLET_@vip.cybercity.dk> wrote:

>Den sidste jeg så var The Machinist.. Kanon film! Andre i samme stil?
>

>vh
>Lasse

The Jacket er i samme stil som The Machinist og Jacob's Ladder og ret
god, ellers har jeg hørt godt om Crash (den nye med Sandra Bullock)

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 23-09-05 16:45

> [...]
>
> Den sidste jeg så var The Machinist.. Kanon film! Andre i samme stil?
>
> Skriver lige nogen af de bedste film, jeg har set. Så i kan få en

Donnie Darko (kan klart anbefales!!)
Memento
Million Dollar Baby

Fængselsfilm:
O Brother, Where Art Thou? (kan klart anbefales!!)
The Ladykillers

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 23-09-05 18:38

On Fri, 23 Sep 2005 17:45:27 +0200, "Mads Jakobsen"
<madsjakob@hotmail.com> wrote:

> [...]
Alle sammen gode film.

>Donnie Darko (kan klart anbefales!!)
Det er piiiinligt, at du kan lide den. Dårlig stil!

>Memento
>Million Dollar Baby
Fede film.

>Fængselsfilm:
>O Brother, Where Art Thou? (kan klart anbefales!!)
Enig

>The Ladykillers
Skuffelse!

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 23-09-05 21:58

> Det er piiiinligt, at du kan lide den. Dårlig stil!

Og? Du går sikkert også i noget tøj, som er total piiiinligt...

Fra : digi

Dato : 24-09-05 00:23

On Fri, 23 Sep 2005 22:58:01 +0200, "Mads Jakobsen"

Og...manden har jo ret! lol

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-09-05 10:24

>Og? Du går sikkert også i noget tøj, som er total piiiinligt...

Naturligvis ikke. Men det er jeg sikker på du gør.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 24-09-05 12:19

> Naturligvis ikke. Men det er jeg sikker på du gør.
>
> mvh
> Niels Søndergaard

Hehe, sikkert. Jeg går nemlig med tøj.

Nå, men kom nu med dine forslag, så kan vi også diskutere dem.

Mvh.

Mads

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-09-05 13:13

On Sat, 24 Sep 2005 13:18:44 +0200, "Mads Jakobsen"

Har gjort. Se tråden.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morbid Angel

Dato : 24-09-05 13:54

Nu er i begge pinlige =)~

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 23-09-05 18:34

Nygaard wrote:

> Saw

Oldboy har lidt af den samme charme som ovenstående og er helt klart
anbefalelsesværdig.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://gorilla.dk

Fra : digi

Dato : 24-09-05 00:21

The Pianist

Sin City

The Longest Day

In Hell (Klart den bedste Van D film, og det siger ikke så lidt

The Grudge

Layer Cake

Fra : Morbid Angel

Dato : 23-09-05 23:49

On Sat, 24 Sep 2005 00:20:33 +0100, digi <digi@mail.dk> wrote:

>In Hell (Klart den bedste Van D film, og det siger ikke så lidt

Jeg syntes nu at den sidste han har lavet er faktisk ret så hederlig,
selvom der kunne være en lidt bedre afslutning, jeg taler selvfølgelig
om Wake Of Death, hvor man heldigvis ikke skal se ham gå i spagat =)

Fra : digi

Dato : 24-09-05 03:59

On Sat, 24 Sep 2005 00:49:14 +0200, Morbid Angel <morbid@hotmail.com>
wrote:

>Jeg syntes nu at den sidste han har lavet er faktisk ret så hederlig,
>selvom der kunne være en lidt bedre afslutning, jeg taler selvfølgelig
>om Wake Of Death, hvor man heldigvis ikke skal se ham gå i spagat =)

Okay den må jeg heller kigger på, ty for tippet