Bedste mest pinlige film
Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 23-09-05 14:03

Hej gruppe

Efter at jeg på et tidspunkt læste i mit filmblad Empire, hvor skribenterne
havde afslørret hvilke film de i al hemmelighed elskede, men inderst inde
ikke ville være bekendt. Syntes jeg at det kunne være en sjov tråd her i
gruppen og komme ud af skabet med hvilken pinlig film du holder meget af.

Så jeg må vel hellere starte.

min pinlige film er

Den hårde måde (med Michael j. fox)

Jeg syntes bare den er total grineren og har mange fede citater, og så har
jeg altid haft en svaghed for Michael j. fox film.

jeg kan også nævne Teen wolf, som jeg også var helt begejstret for.

Jeg håber at det får nogen til at indrømme noget og at der kan komme nogle
fede diskutioner og meninger ud af det.

hilsen

jimmy

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 23-09-05 14:12

On Fri, 23 Sep 2005 15:02:54 +0200, "Jimmy Rosenlund" <jylm@nrdc.dk>
wrote:

>min pinlige film er
>
>Den hårde måde (med Michael j. fox)

>Jeg syntes bare den er total grineren og har mange fede citater, og så har
>jeg altid haft en svaghed for Michael j. fox film.

Der er intet pinligt ved den film, så bare slap af.

>jeg kan også nævne Teen wolf, som jeg også var helt begejstret for.

Se, det er straks meget, meget værre.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 23-09-05 14:13

wrote:

>Jeg håber at det får nogen til at indrømme noget og at der kan komme nogle
>fede diskutioner og meninger ud af det.

Dragonfly med Kevin Costner. Kritikerne hader denne fremragende film,
og det er jo ekstremt pinligt for dem.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim2000

Dato : 23-09-05 15:28

"Jimmy Rosenlund" <jylm@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tråd her i gruppen og komme ud af skabet med hvilken pinlig film du holder

En film(serie) jeg elsker er Rocky, ikke kun var den da jeg teenager min
største inspiration til træning og til at kæmpe for det jeg ville, men
handlingen har jeg altid syntes var god. Jeg kan specielt godt lide at
filmene er direkte fortsættelser af hinanden.

En anden kunne være Star Crash, selvom handlingen er ringe, effekterne endnu
værre, dialogen er helt katastrofalt, skuespillet er pinligt og musikken
lyder som en kat der bliver trukket i halen, så har den gjort at jeg på en
anden måde altid har synes den har en eller anden charme over sig.

mvh
Kim

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 23-09-05 18:35

On Fri, 23 Sep 2005 16:28:11 +0200, "Kim2000" <kim2000@tele2adsl.dk>
wrote:

> [...]
>handlingen har jeg altid syntes var god. Jeg kan specielt godt lide at
>filmene er direkte fortsættelser af hinanden.

Rocky er en fremragende film. Fortsættelserne er knap så gode.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-09-05 17:00

Jimmy Rosenlund wrote:
> [...]
> men inderst inde ikke ville være bekendt. Syntes jeg at det kunne
> være en sjov tråd her i gruppen og komme ud af skabet med hvilken

Jeg vil lige tilføje 2 serier:
Miami Vice og Magnum P.I.
Uha det er kræs.... ja seriøst!

hilsen ole

Fra : Per

Dato : 23-09-05 17:34

> [...]
> tråd her i gruppen og komme ud af skabet med hvilken pinlig film du holder

---

Min er den totalt oversete Battlefield Earth med John Travolta.

Total fed - men det er jeg vist den eneste der synes.

Mvh. Per!

Fra : Mr. D

Dato : 23-09-05 17:47

> Min er den totalt oversete Battlefield Earth med John Travolta.
> Total fed - men det er jeg vist den eneste der synes.

ja

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-09-05 08:54

Mr. D wrote:
> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ja

Så ganske absolut.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-09-05 09:14

On Fri, 23 Sep 2005 18:46:38 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

>"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg vil nok sige, at den bliver svær at slå. Du ligger suverænt på
førstepladsen lige nu.

--
mvh Niels Søndergaard

Ovenstående er min personlige mening og ikke
nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Fra : Mr. D

Dato : 23-09-05 17:50

"Jimmy Rosenlund" <jylm@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Jeg håber at det får nogen til at indrømme noget og at der kan komme nogle
> fede diskutioner og meninger ud af det.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg sku vælge:

Kunne det være

Grease
eller
Sallows Helte?

Simon

Fra : Jesper

Dato : 23-09-05 19:11

Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> "Jimmy Rosenlund" <jylm@nrdc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg sku vælge:

> [...]

Sallows helte er /for/ ringe en film til at komme i betragtning.

Fra : Mr. D

Dato : 23-09-05 20:59

> Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> Sallows helte er /for/ ringe en film til at komme i betragtning.

Ja, jeg ved det. Det er pinligt

Simon

Fra : MGA

Dato : 23-09-05 18:14

> [...]
>
> jeg kan også nævne Teen wolf, som jeg også var helt begejstret for.
>
> Jeg håber at det får nogen til at indrømme noget og at der kan komme nogle

Jeg synes Moonwalker var en totalt sej film - og det er ikke noget jeg
skilter ret meget med!

Mette

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 23-09-05 18:40

Jimmy Rosenlund wrote:
> ikke ville være bekendt. Syntes jeg at det kunne være en sjov tråd her i
> gruppen og komme ud af skabet med hvilken pinlig film du holder meget af.

Waterworld og The Postman synes jeg var rigtigt gode film, og jeg
forstår slet ikke at de har fået så meget ris.

og hvis vi skal ha' tv-serier med, så er Kung Fu (den originale, hvor
David Carradine var ung) også en hitter i min bog - Og hvem kan andet
end at smile af K.I.T.T./Michael's samspil i Knight Rider :)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://gorilla.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-09-05 21:36

"Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk> wrote in message

> og hvis vi skal ha' tv-serier med, så er Kung Fu (den originale, hvor
> David Carradine var ung) også en hitter i min bog - Og hvem kan andet end
> at smile af K.I.T.T./Michael's samspil i Knight Rider :)

Hvis tv-serier gælder, har jeg en svaghed for Horton-sagaen/Days of our
lives og Smellgross Place - jeg har aldrig set et afsnit til ende - eller to
i træk - men det bliver det bare endnu mere herligt surrealistisk af.

Og så elsker jeg "De røde Heste" og "Mosekongen."

Per v.

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 23-09-05 18:56

"Jimmy Rosenlund" <jylm@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe

hmm - interessant spørgsmål!

Den nedsablede "Revolution" (Vi vandt Amerika) med Al Pacino og Nasstassja
Kinski holder jeg meget af.

"Jack and Sarah" med Richard E. Grant kan jeg også godt lide.

og sikkert flere jeg ikke lige kan komme på

fruen har også en: "Galaxy Quest"

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-09-05 19:08

> fruen har også en: "Galaxy Quest"

Den er da ikke pinlig at kunne lide.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 24-09-05 08:49

"Jørgen Flainard" <smallerb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>.
>
> og sikkert flere jeg ikke lige kan komme på

nå jo - Hook, synes jeg er fantastisk

Fra : Jesper

Dato : 23-09-05 19:11

> [...]

> jeg kan også nævne Teen wolf, som jeg også var helt begejstret for.
>
> Jeg håber at det får nogen til at indrømme noget og at der kan komme nogle

Ja så må jeg igen slå på stortrumme for den store klassiker, Rat Pfink A
Boo Boo af ekstemporalinstruktøren Ray Dennis Steckler, den er sjov og
den er så ringe at det er pinligt samtidigt. Perfekt camp.

Fra : Zeki

Dato : 23-09-05 19:15

Jeg har en forkærlighed for 'Ninjadræberen' - en rigtig B film fra starten
af 80'erne med Franco Nero.

Mvh
Zeki

Fra : Morten Steen

Dato : 24-09-05 10:36

> Jeg har en forkærlighed for 'Ninjadræberen' - en rigtig B film fra starten
> af 80'erne med Franco Nero.

JA! Total fed! Med ninja-stjernen over dem ALLE fra dengang, Sho Kosugi!
Damn, jeg elskede den film. Anede slet ikke den var til at opdrive i dag.

Morten

Fra : Thomas

Dato : 24-09-05 12:19

"Zeki" <Zeki@dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en forkærlighed for 'Ninjadræberen' - en rigtig B film fra starten
> af 80'erne med Franco Nero.

Nu vi er inde på Ninjafilm, kan jeg huske jeg var rigtig glad for 'American
Ninja' filmene da jeg var yngre... Har dog ikke set nogen af dem i mange
år.

Men dengang var alt med Van Damme, Steven Seagal og Michael Dudikoff
godt...

..Thomas

Fra : Optimus Prime

Dato : 28-09-05 10:41

Thomas skrev:
> Nu vi er inde på Ninjafilm, kan jeg huske jeg var rigtig glad for 'American
> Ninja' filmene da jeg var yngre... Har dog ikke set nogen af dem i mange
> år.

Ha ha jeg købte den på R1 dvd fornylig til ingen penge... den holder
ikke rigtig på samme niveau idag må jeg indrømme; men kunne da godt
genfinde lidt af barndommens begejstring for denne genre, hvor AM var
bladt de absolut bedste (eller mest realistiske om man vil).

Opdagede dog en ret griner fejl her i DVD-tiden klare lys... Der er en
scene hvor Joe snakker med majorens datter på en veranda - her kan man
TYDELIGT se de står foran en malet baggrund... ved ikke om man lige stod
og manglede en solnedgang eller hvad

Fra : Dan

Dato : 13-10-05 21:40

Robocop

Den tør jeg kun se alene.

Hilsen

Dan

Fra : Dan

Dato : 13-10-05 22:14

> Jeg har en forkærlighed for 'Ninjadræberen' - en rigtig B film fra starten
> af 80'erne med Franco Nero.

Så tror jeg, du vil elske Ninja - the Final Duel fra 1986...en ukendt perle
for kendere...indeholder sjældne scener:

1. En nøgen dulle der slås mod ninjaer.
2. Ninjaernes zvastika-kampformation.
3. Hara Krishna-munke med en klar gayvinkel tager turen fra Californien til
Kina for at lære Shaolin.
4. En af heltene er dødeligt såret. Men et sværdblad siddende i kroppen
penetrer han en ninja-boss bagfra. Alt dette sker i en MEGET homofobisk
film.
5. En sort kungfu munk der flexer i 20 sekunder med knasende lyde.
6. Replik til Hara Krishna-munk:"...har du ikke lært at vende den anden kind
til?"

Jeg kunne blive ved..en absolut must-see camp parade.

http://www.imdb.com/title/tt0091636/

Hilsen

Dan

Fra : es

Dato : 23-09-05 20:12

Uh for et pinligt emne.Så mange at tage af:

Jeg har en (skjult) forkærlighed for Starship Troopers. Skuespillerne
hiver sig lige op på soap-niveauet, og monstrene er ikke særligt godt
lavet. Ligner mest en bilkirkegård på en dårlig gang crack.
Men jeg holder så meget af den.

Holder også meget af Waterworld. Dels er det ikke hver dag man ser
Kevin Costner med gæller, dels er Dennis Hopper meget god som ond.
(Tipper der vil være mange Kevin C film i denne tråd).

Så er jeg også meget glad for den der Stephen King filmatisering med
moren der skal skaffe jomfruer til sin søn. De er begge meget grimme
og har hugtænder, når de altså ikke optræder som mennesker, hvor i
hvert fald sønnen har en usund lighed med Ken fra
Barbiedukkeuniverset.
Sleepwalkers, hedder den. Den blir vist sendt ca 20 gange om året på
kanaler som DK4, TVDanmark etc.

Pet Sematary er lidt i samme genre, lige så uimodståelig, men måske
lige knap så pinlig?
Den har så betydeligt sødere katte end Sleepwalkers, hvilket afgjort
er et plus.

Og så er der jo Dune. Den kan jeg slet ikke stå for. Sting er
ond,ond, den onde onkel er så ulækker at det er fantastisk og Max von
Sydow lider med anstand og kæmper med dårlige replikker. Desværre
har den ikke klaret transformationen til dvd særlig godt.Der er
åbenbart ikke ofret mange dollars på efterarbejdet, den er kun med
hiv og sving de 40 kr værd jeg gav for den i Fona på Strøget.

Sidste pinlighed er Lasse Hällstrøms Shipping News. Den blev sablet
ned, men jeg forstår det ikke. Den er væg-til-væg feelgood, en
dejlig film. Dumme kritikere!

hej fra esther

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 23-09-05 20:24

Da Waterworld efterhånden er nævnt nok til at blive diskvalificeret, og
Postman også er nævnt, bliver det nok et dødt løb mellem

Pokémon - The Movie
og
Body Snatchers (1993)

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 23-09-05 20:56

Jeg er jo ret så vild med Dirty dancing
Men jeg er jo pige!

Fra : Mette

Dato : 24-09-05 10:48

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflower@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er jo ret så vild med Dirty dancing
> Men jeg er jo pige!

Ja, jeg melder mig under fanerne....nobody puts baby in a corner

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 25-09-05 07:27

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> "Elsebeth Frederiksen" <sleepflower@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, jeg melder mig under fanerne....nobody puts baby in a corner

Også her ---- og jeg er ikke engang flov over det

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
STOP KATTEFABRIKKERNE - http://www.kattehandel.dk

Fra : Mr. D

Dato : 23-09-05 21:01

"es" <selig@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
Uh for et pinligt emne.Så mange at tage af:

>Jeg har en (skjult) forkærlighed for Starship Troopers. Holder også meget
>af >Waterworld.
>osv

Starship Troopers er da god, specielt hvis man har set nogle af de
halvtresserfilm, den gør grin med. Waterworld, postman, Galaxy Quest, Rocky
I, Dragonfly - Hvis det er den slags film, man er pinligt berørt over, så
leger man vel ikke rigtigt med på legen, eller hva? De har jo aller noget,
der kan forsvares som genialt på et eller andet plan.

simon

Fra : Kim2000

Dato : 23-09-05 21:28

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> over, så leger man vel ikke rigtigt med på legen, eller hva? De har jo
> aller noget, der kan forsvares som genialt på et eller andet plan.

Der er jo Naked Space, der har flere kvaliteter:

Der er i hvert fald en scene der er tæt på at være en lille smule morsom.
Jeg tænker på der hvor monsteret synger "i want to eat your face, i want to
eat your legs....."

En film der ikke bliver dårligere efterhånden som den skrider frem

Man behøver ikke bekymre sig om handlingen, det har manuskript forfatterne
heller ikke gjort.

Den er fremragende til at falde i søvn på, 5 minutter i selskab med Naked
Space efter kl. 23 er lig med en god nattesøvn.

Man får leve ud livet - 20 min føles som 2 timer.

Man kan glæde sig over at man selv er en bedre skuespiller end de
medvirkende.

Man kan glæde sig over at man med sin 486DX computer selv vil kunne lave
bedre effekter.

Hvis der er indbrud og hele ens dvd samling stjæles så vil Naked Space
fortsat være der.

Alt i alt en film med mange kvaliteter.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Mr. D

Dato : 28-09-05 19:47

"Kim2000" <kim2000@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er jo Naked Space, der har flere kvaliteter:

Jeg har ikke set den. Men Leslie Nielsen er ellers med.

Simon

Fra : Morbid Angel

Dato : 23-09-05 21:18

On 23 Sep 2005 12:11:32 -0700, "es" <selig@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>hiver sig lige op på soap-niveauet, og monstrene er ikke særligt godt
>lavet. Ligner mest en bilkirkegård på en dårlig gang crack.

Starship Troopers er en satire og effekterne var da fantastiske og er
stadigt nogle af de bedste der er lavet af rumkryb.
Skuespillet er da også i top og man skal forstå budskabet med den ret
kunstige måde at spille på, som Verhoven bevidst har fået frem i denne
film.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Mr. D

Dato : 23-09-05 21:33

"Morbid Angel" <morbid@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skuespillet er da også i top og man skal forstå budskabet med den ret
> kunstige måde at spille på, som Verhoven bevidst har fået frem i denne

Helt enig...

....jeg kom i tanke om én, som jeg godt ka li - måske pinlig?; Goonies

Simon

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-09-05 21:38

Sidste pinlighed er Lasse Hällstrøms Shipping News. Den blev sablet
ned, men jeg forstår det ikke. Den er væg-til-væg feelgood, en
dejlig film. Dumme kritikere!

hej fra esther

Ja, det er sgu da en fed film. Det eneste problem er, at hovedpersonen i
bogen snarere ligner Ole Thestrup end Kevin Spacey, så jeg blev lidt
overrasket over castingen. Men filmen er sgu da god! Og ikke spor pinlig.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-09-05 10:23

On Fri, 23 Sep 2005 22:38:24 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Den er væg-til-væg feelgood,

Puuha. Det lyder da ikke godt.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : digi

Dato : 24-09-05 00:06

> [...]

>Jeg har en (skjult) forkærlighed for Starship Troopers. Skuespillerne
>hiver sig lige op på soap-niveauet, og monstrene er ikke særligt godt

Eh

>Holder også meget af Waterworld. Dels er det ikke hver dag man ser
>Kevin Costner med gæller, dels er Dennis Hopper meget god som ond.
>(Tipper der vil være mange Kevin C film i denne tråd).

ja, Fx, Danse med Ulve og JFK...er du på syre

Fra : bonfils

Dato : 24-09-05 07:25

http://tinyurl.com/aj5os

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Christina Estrup

Dato : 24-09-05 11:07

Jimmy Rosenlund wrote:
> Hej gruppe

Jeg er vist en af de få, der holder af "Avengers" med Ralph Fiennes og
Uma Thurman. Underholdningsværdien opvejer til fulde de gigantiske
plothuller.

Jeg fandt den på dvd i Tyskland for nogle år siden og købte den fluks.
På tysk hedder den "Mit Schirm, Charme und Melone". Tyskere kan bare det
der med filmtitler!

mvh
Christina

Fra : Just Johnny

Dato : 24-09-05 11:36

Jimmy Rosenlund posted the following:

> [...]
>gruppen og komme ud af skabet med hvilken pinlig film du holder meget af.

Det er vist kun en bestemt titel jeg kan komme med, som passer under
den beskrivelse:

"Hudson Hawk"

Den er simpelt hen bare så dybt godnat og totalt hjernedød, og
alligevel syntes jeg at den kanon underholdende.

(DVD'en har iøvrigt også et godt kommentar lydspor, hvor der bl.a.
bliver fortalt om problemer med mafiaen under optagelserne i Italien.)

--
Webmaster of 'JJJBCW':
Just Johnny's JAMES BOND Comics Website

Fra : Thor

Dato : 24-09-05 12:29

> Syntes jeg at det kunne være en sjov tråd her i gruppen og komme ud af
> skabet med hvilken pinlig film du holder meget af.

Det må nok være "Coneheads" med Dan Aykroyd.
http://www.imdb.com/title/tt0106598/

Sprogformuleringerne af familien Conehead i den film synes jeg er vildt
underholdende :

[Beldar tears open the roof to Ronnie's car]
Ronnie: H-hi, Mr. Conehead.
Beldar Conehead: I find you unacceptable!
Ronnie: Yes, sir.
Beldar Conehead: If I did not fear incarceration from human authority
figures, I would terminate your life functions by applying sufficient
pressure to your blunt skull so as to force its collapse!
Ronnie: Th-thank you.

Hilsen Thor

Fra : bonfils

Dato : 24-09-05 14:59

"Thor" <nomail@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> figures, I would terminate your life functions by applying sufficient
> pressure to your blunt skull so as to force its collapse!

Yes! Jeg vidste, jeg havde glemt en obskur yndlingsfilm. "Coneheads" var
det!

Rumvæsenernes standardforklaring på deres sælsomme opførsel: "We're from
France."

En klassiker!

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 25-09-05 01:19

Jeg har selv en svaghed for Mary Reilley.

....og jeg hader at jeg har en svaghed for Mary Reilley. Det må være et eller
andet med Julia Roberts i stuepigeuniform...

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 25-09-05 09:01

"C. H. Engelbrecht" <chris@ bitfrost.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv en svaghed for Mary Reilley.
>
> ...og jeg hader at jeg har en svaghed for Mary Reilley. Det må være et
> eller
> andet med Julia Roberts i stuepigeuniform...

Lyder bestemt plausibelt.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 26-09-05 21:52

Jimmy Rosenlund skrev i en meddelelse...

> Jeg håber at det får nogen til at indrømme noget og at der kan komme nogle
> fede diskutioner og meninger ud af det.

Ved ikke om jeg synes det er decideret pinligt, men jeg kan rigtigt godt
lide Passenger 57. Og det er ikke på grund af Wesley Snipes. Faktisk er det
på trods af hans replikker, hvor mange af dem får mine nakkehår til at rejse
sig i protest ("Always bet on black" etc.) Alt dette opvejes af hvor
ufattelig sexet Bruce Payne er som psykopat - jeg smelter simpelthen hver
eneste gang vi kommer til det sted i filmen hvor de skal lette igen og han
informerer passagererne (And if you don't want to wear your seatbelts, you
don't have to") Hvorfor i alverden skal han have den rædselsfulde forlorne
amerikanske accent i alt hvad han har lavet siden, når han er så autentisk
med den britiske aristokratiske accent der følger med hans ophav?

Andre pinlige titler.....må lige gå i tænkeboks.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-09-05 22:38

On Mon, 26 Sep 2005 22:51:38 +0200, "Tina Susanne Johansson"
<dur@ikke.invalid> wrote:

> [...]
>amerikanske accent i alt hvad han har lavet siden, når han er så autentisk
>med den britiske aristokratiske accent der følger med hans ophav?

Så kan du måske forklare mig, hvad det er, der foregår i starten af
den film? Payne skal opereres for at få et nyt ansigt. Så kigger han
på uret og går amok og myrder alle på stuen - sådan husker jeg det i
al fald efter en del år. Hvorfor?

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 27-09-05 20:10

Jeg synes denne er en fed "drengerøvs" film, men alle jeg kender
vender hovedet opad og siger "øh altså det kan du ikke mene"... Og
det er om Top Gun.

Nummer 2 er Klatretøsen.

Men uanset hvad andre siger er de mine yndlinge .

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-09-05 09:55

Per wrote:

> Min er den totalt oversete Battlefield Earth med John Travolta.

Den stemmer jeg også på. Wing commander syntes jeg også var fed.

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-09-05 12:50

Lars Hoffmann wrote:

> Den stemmer jeg også på. Wing commander syntes jeg også var fed.

Næe... to lidelsesfæller ! Så er vi tre !

/jim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-09-05 14:33

Den 28-09-05 13.49 skrev Jim Andersen følgende:

> Næe... to lidelsesfæller ! Så er vi tre !

Jeg /må/ simpelthen vide, om I synes, den er god som sådan, eller om den
er god, fordi den er så dårlig.

Jeg må indrømme, at jeg kun har set klip fra den (1), de var til gengæld
så dilettantiske, at selv det mindste landsbyteaters lokale frivillige
fremstår som professionelle i sammenligning.

(1) Blandt andet et hvor Travolta ler djævelsk - nej, hvor var det slemt!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-09-05 13:54

Kim Ludvigsen wrote:
> Jeg /må/ simpelthen vide, om I synes, den er god som sådan, eller om
> den er god, fordi den er så dårlig.

Den er god på trods af at den er dårlig.

Spoiler.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

De fik åbenbart på et tidspunkt den idé at alle de scener i rumvæsenernes
"luft" skulle være med et grønt filter for linsen, og de andre med rødt
filter (eller noget i den stil). Og så at alting skulle filmes skævt.

> [...]
> frivillige fremstår som professionelle i sammenligning.
>
> (1) Blandt andet et hvor Travolta ler djævelsk - nej, hvor var det

Måske fordi jeg har læst bogen for lang tid siden, var det "lidt" som at se
LOTR. Bogen/historien er glimragende. Og selv om filmen er slem sine steder
så synes jeg stadig om den. Mest pga den gode historie bagved.... som heller
ikke kommer så klart frem... men alligevel.

/jim

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-09-05 10:53

Jimmy Rosenlund wrote:

> Efter at jeg på et tidspunkt læste i mit filmblad Empire, hvor skribenterne
> havde afslørret hvilke film de i al hemmelighed elskede, men inderst inde
> ikke ville være bekendt.

De nogenlunde pinlige:
Ninja in the Dragons Den
Tremors
Eight legged Freaks

De rigtig pinlige:
The Barbarians http://www.imdb.com/title/tt0092615/combined
America 3000 http://www.imdb.com/title/tt0090630/combined
Judge Dread
Mad Max Beyond Thunderdome

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-09-05 11:06

Lars Hoffmann wrote:

> Eight legged Freaks

Den er da ellers sjov

Var inde og se den min daværende, i Ishøj Bio... vi var de eneste to i
hele salen. Så er der noget ved det

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-09-05 12:04

On 28 Sep 2005 02:53:29 -0700, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Judge Dread

Det er en på mange måder en udmærket film. Både scenografi og
miljøskildring er trofast mod forlægget, effekterne er okay, og Armand
Assante er en fortræffelig skurk. Hvis en behjelmet Arnold havde været
med (dubbet med James Earl Jones' stemme) i stedet for den hjelmløse
Stallone, og Rob Schneider var blevet skrevet helt ud af handlingen,
havde den slet ikke været så tosset.

Fra : Mr. D

Dato : 28-09-05 16:13

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> med (dubbet med James Earl Jones' stemme) i stedet for den hjelmløse
> Stallone, og Rob Schneider var blevet skrevet helt ud af handlingen,

Jeg synes nu at Stallone gjorde det udemærket. Han passede bedre til mit
fantasibillede af dommeren, end Arnold ville have gjort. Slet ikke en ringe
film, når man tager i betragtning, at det var en aldeles vanskelig opgave at
sætte noget så genialt som "The Judge" på et filmlærred

Simon

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-09-05 17:01

On 28 Sep 2005 02:53:29 -0700, Lars Hoffmann wrote:

> Tremors

Nej, den er ikke pinlig! Hvis den er kommer den også på min liste, og jeg
tror jeg har et par venner der også ville putte den på deres liste.

--
Now Playing:
octavcat - across the sea

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-09-05 23:46

On Thu, 29 Sep 2005 18:00:41 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Nej, den er ikke pinlig! Hvis den er kommer den også på min liste, og jeg
>tror jeg har et par venner der også ville putte den på deres liste.

Jeg er enig. Det er en glimrende film med gode skuespillere og
fremragende effekter, der bruges i fuldt dagslys, hvilket bestemt ikke
var nemt at slippe godt fra på det tidspunkt.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-09-05 16:49

Kim Ludvigsen wrote:

> Jeg /må/ simpelthen vide, om I synes, den er god som sådan, eller om den
> er god, fordi den er så dårlig.

God som sådan. Måske var det fordi jeg havde fået tudet ørene fulde
af hvor elendig den var før jeg fik den set at jeg kun kunne blive
positivt overrasket.

Jeg var glimrende underholdt i de 2 timer filmen varede.

Jeg kan forresten lige tilføje en mere til listen af håbløst
oversete kvalitets B-film: Spawn, den var da glimrende hvis man ellers
ser bort fra de kiksede helvedssekvenser.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-09-05 16:56

On Fri, 23 Sep 2005 15:02:54 +0200, Jimmy Rosenlund wrote:

> Jeg håber at det får nogen til at indrømme noget og at der kan komme nogle
> fede diskutioner og meninger ud af det.

Bloodsport med van Damme!

Seriøst! Jeg har elsket den siden jeg var barn. Kampscenerne må i da
indrømme er godt koreaograferet :)

Det var den film der fik mig til at starte med at træne Kickboxing da jeg
var dreng.

--
Now Playing:
octavcat - scamper

Fra : Martin T.

Dato : 13-10-05 23:43

Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg ser Flash Gordon.

Martin T.

Fra : XXX

Dato : 13-10-05 23:54

"Martin T." <thode@besked.com> wrote in news:434ee2df$0$141
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg ser Flash Gordon.

Skam dig!

Fra : John Hinge

Dato : 14-10-05 08:59

On 14 okt 2005 Martin T. was heard to say:

> Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg ser Flash Gordon.

Den har da også et kækt soundtrack og nogle ret så hmm.. finurlige
baggrunde og den slags..
Jeg har set den er på vej ud i en restaureret udgave med DTS lyd og
andet godt..
Faktisk mener jeg at den er bedre end sit rygte. Den giver sig jo
egentlig ikke ud for at være andet og mere end den er, en gen-
indspilning af Flash Gordon bare med farver, større set pieces etc..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..