Battle of Britain
Fra : Mr. D

Dato : 21-09-05 18:57

.... den film har jeg ikke set i mange år. Det var den første film jeg
overhovedet så i biografen, da min fader dengang tog mig med.

Nu har jeg fundet den igen, men dog ikke med danske tekster.

Er der nogen som ved, om den fås med danske tekster og hvor?

Simon

Fra : kim hermansen

Dato : 22-09-05 10:09

Hej
Jeg har denne version og den er med DK undertekst.

Mvh Kim.

Fra : kim hermansen

Dato : 22-09-05 10:11
Fra : Mr. D

Dato : 22-09-05 18:51

"kim hermansen" <kvaktek@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ups !
> Glemte link, sorry
>
> http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=11064&subcat=region2

Hi Kim

Det ser fint ud. Men er det den samme som denne?

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?a=b&vare=108322568538069&ACTION=addbasket&vareadd=108322568538069

Her står kun, at den har engelsk tekst

simon

Fra : Kim Roos

Dato : 23-09-05 01:17

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu har jeg fundet den igen, men dog ikke med danske tekster.
>
> Er der nogen som ved, om den fås med danske tekster og hvor?

Her, den er godt nok med svensk cover, men med bl. a. DK tekst:
http://www.haushoej.dk/product.asp?product=14555&sub=67

hilsen Kim

Fra : Michael Westi

Dato : 23-09-05 04:25

> Her, den er godt nok med svensk cover, men med bl. a. DK tekst:
> http://www.haushoej.dk/product.asp?product=14555&sub=67
>
> hilsen Kim

Tilsvarende film kan fås til 89,- hos www.cdon.com (svensk cover/ DK tekst)

Mvh Michael