Kan du huske denne film ?
Fra : John T.

Dato : 17-09-05 07:01

Hej !
Jeg søger en ældre film, handlingen er som følger:
Nogle bankrøvere træner nogle hunde (Dobermann)
til at begå et bankrøveri, de bygger en tro kopi af banken
i træ ude i ørkenen, ved "skrivebordene" er der opsat et foto
af den person der sidder i banken.
Der er vel en 5-6 hunde der så bliver trænet til at gøre bestemte ting
i banken
Efter endt træning løber hundene ind i banken med saddeltasker på.
Hvad hedder denne film og kan den købes/lejes endnu ?

Hilsen John

Fra : Morten Wartou

Dato : 17-09-05 08:12

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Efter endt træning løber hundene ind i banken med saddeltasker på.
> Hvad hedder denne film og kan den købes/lejes endnu ?

Jeg kan ikke huske den, da jeg ikke har set den, men via lidt Googling
lykkedes det: http://www.imdb.com/title/tt0068491/

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : John T.

Dato : 17-09-05 08:47

--
> Jeg kan ikke huske den, da jeg ikke har set den, men via lidt Googling
> lykkedes det: http://www.imdb.com/title/tt0068491/
> Med venlig hilsen,
> Morten Wartou

Siger tak til Morten, jeg fandt en side hvor den var til salg for 30,-
så jeg bestilte den, kunne ikke erindre at den var med fransk tale,
så jeg håber det er den rigtige.
John

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-09-05 10:05

John T. skrev:

>Siger tak til Morten, jeg fandt en side hvor den var til salg for 30,-
>så jeg bestilte den, kunne ikke erindre at den var med fransk tale,
>så jeg håber det er den rigtige.
>John

Iflg. IMDB så er den med engelsk tale, så kan være det er en
synkronisering

--
Lars

Fra : John T.

Dato : 17-09-05 10:30

> Iflg. IMDB så er den med engelsk tale, så kan være det er en
> synkronisering
> Lars

Jeg var også overbevist om at det var med engelsk tale.
(Jeg håber at den er én der læser denne tråd og har filmen)
Hilsen John

Fra : Morbid Angel

Dato : 17-09-05 16:53

On Sat, 17 Sep 2005 11:29:36 +0200, "John T." <kispus@despammed.com>
wrote:

>Jeg var også overbevist om at det var med engelsk tale.
>(Jeg håber at den er én der læser denne tråd og har filmen)
>Hilsen John

Eller også har du købt den franske film Dobermann
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0118996/
Måske kunne det hjælpe, hvis du viste os, hvor du havde købt den?

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : John T.

Dato : 17-09-05 17:45

--

> [...]
> IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0118996/
> Måske kunne det hjælpe, hvis du viste os, hvor du havde købt den?

Har mailet med sælger, det VAR den franske Dobermann og altså
ikke den film jeg søgte.
Handlen blev så ikke til noget, så hvis nogen af jer har nogle ideer,
så sig endelig til -tak.
Hilsen John

Fra : Morbid Angel

Dato : 17-09-05 20:40

Jeg tror ikke den er udkommet på dvd endnu

Fra : John T.

Dato : 17-09-05 21:42

--
> Jeg tror ikke den er udkommet på dvd endnu

En VHS ville være ok !
John

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-09-05 00:41
Fra : John T.

Dato : 18-09-05 06:16
Fra : John Hinge

Dato : 18-09-05 12:56

On 17 sep 2005 John T. was heard to say:

> Har mailet med sælger, det VAR den franske Dobermann og altså
> ikke den film jeg søgte.

Det er ellers en ganske .. interessant film
Ihvertfald husker jeg den som særdeles underholdende da jeg
så den i sin tid. En fransk medløber på vold som underholdning
bølgen.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Optimus Prime

Dato : 21-09-05 09:25

John Hinge skrev:
> Det er ellers en ganske .. interessant film
> Ihvertfald husker jeg den som særdeles underholdende da jeg
> så den i sin tid. En fransk medløber på vold som underholdning
> bølgen.

Den er på min top-5 - klart anbefalet herfra