Sejlerferie - Grækenland
Fra : nn

Dato : 18-10-05 22:58

Vi har planer om at tage på sejlerferie i det Græske øhav til sommer.

Er der nogen som har gode eller dårlige erfaringer med bureauer, områder,
bådtyper eller andet vil jeg meget gerne høre om det.

Det tegner til at vi lejer en Bavaria 36 til 4 voksne og et "barn" på 14, og
sejler fra Athen.

Fra : Lasse

Dato : 19-10-05 22:47

Hejsa!

Hvad angår båden, så virker en Bavaria 36 da absolut som et fornuftigt valg,
set i forhold til besætningsantallet. Den skal nok ikke være mindre, i hvert
fald. Bureauer ved jeg intet om. Kun at der findes mange store af slagsen,
så du bør nok tjekke priserne de forskellige steder.

Vil absolut foreslå dig at besøge HYDRA! En FANTASTISK ø, med en FANTASTISK
stemning, og et liv i havnen som sjældent er set deslige. Nuvel, den er ret
turistet, men faktisk er det bare en del af charmen. Her er alt fra de HELT
store super-yachter man kan savle over ved ydermolen, til de lokale grækere,
der pakker prammen med levende høns, bundtet i 5 ad gangen! Alt sammen i en
relativt lille havn, omgivet af en meget meget smuk by. BESØG DEN!

- og go tur!
Lasse

Fra : Claus

Dato : 25-10-05 17:28

Har du fundet et godt båd charter firma så hører jeg gerne om det!