Lidt sjov OT.
Fra : BJ

Dato : 10-10-05 17:48

Kunne sådan skibe få lov til at ligge i Vejle Fjord ..... bare en enkelt
gang...

http://www.infocast.dk/jp/jp.php?id=1126&offset=&category=ALL&q=

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 18:10

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev
> Kunne sådan skibe få lov til at ligge i Vejle Fjord ..... bare en enkelt
> gang...

Mener du luftskibe?
Dem tvivler jeg på ligger til i Vejle Fjord

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 18:27

"Martin [5220]" <nospamSNABELAgalnet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mener du luftskibe?

Nope, pylonskibe.

> Dem tvivler jeg på ligger til i Vejle Fjord

Du har helt ret, ikke en gang så meget som en vandflyver kommer mere..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : *** Calle ***

Dato : 10-10-05 20:25

BJ wrote:
> Du har helt ret, ikke en gang så meget som en vandflyver kommer
> mere..
Det kan I da kun være glade for, den som kommer her larmer ad h...... til.
--
*** Calle ***

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 20:41

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kan I da kun være glade for, den som kommer her larmer ad h...... til.

En gang havde vi gode natoindtægter i byen. Så forsøgte man med vandflyvere.

Begge dele blev stoppet grundet larm.

Måske derfor grundskylden er så høj i Vejle.

Pengene skal jo komme et eller andet sted fra...;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : *** Calle ***

Dato : 11-10-05 15:20

BJ wrote:
> [...]
> Begge dele blev stoppet grundet larm.
>
> Måske derfor grundskylden er så høj i Vejle.
>
> Pengene skal jo komme et eller andet sted fra...;)
ikke nødvendigvis fra noget der larmer!
--
*** Calle ***

Fra : BJ

Dato : 11-10-05 17:06

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

KLIP

> ikke nødvendigvis fra noget der larmer!

Njaee ... det viser i hvert fald, hvor byens fantasi er henne, da vi jo
overrendes af turister.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~