Godfather Trilogy SE on DVD :-)
Fra : Kong Kent

Dato : 09-06-01 10:23

Så sker det endelig. På mandag offentliggør Paramount og Francis Ford
Coppola deres planer vedr. Godfather trilogien på DVD. Her er lidt af hvad
vi kan forvente:
- - - - -
Well... it's official. We've confirmed with Paramount that The Godfather
Trilogy DVD boxed set will be announced Monday

Details on the DVDs will be released on Monday as well, but you can
reasonably expect anamorphic widescreen video, Dolby Digital 5.1 audio,
audio commentaries and a ton of special edition materials to be included on
a bonus 4th disc in the boxed set. Look for the set to street well before
Thanksgiving.
- - - - -

Jeg siger bare: VÆRSGO AT SKYLLE!!!
Jeg glæder mig allerede som et lille barn til juleaften...hvornår er
thanksgiving?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : JSMadsen

Dato : 09-06-01 16:54

Kong Kent skrev i meddelelsen <9fspt3$4ss$1@sunsite.dk>...
>Så sker det endelig. På mandag offentliggør Paramount og Francis Ford
>Coppola deres planer vedr. Godfather trilogien på DVD. Her er lidt af hvad
>vi kan forvente:

[snip]

Jep! Der bliver noget at se frem til.
Paramount er sgu' ved at oppe sig med SE udgaver af (katalog) titler.
Forrest Gump kommer jo i slutningen af august.

>Jeg glæder mig allerede som et lille barn til juleaften...hvornår er thanksgiving?

Omkring den 25. november - en torsdag vistnok...
Altså en måned før jul.

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 25.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-06-01 02:02

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - - - - -
>
> Jeg siger bare: VÆRSGO AT SKYLLE!!!
> Jeg glæder mig allerede som et lille barn til juleaften...hvornår er

Det er jo ikke nogen nyhed længere....

Dog mangler vi bare et DTS lydspor så er den hjemme! Det samme gælder for
Forrest Gump

Jesper

Fra : Jacob Albers

Dato : 11-06-01 10:27

On Sat, 9 Jun 2001 11:23:29 +0200, "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk>
wrote:

>Så sker det endelig. På mandag offentliggør Paramount og Francis Ford
>Coppola deres planer vedr. Godfather trilogien på DVD. Her er lidt af hvad
>vi kan forvente:

Hvor kan man få fat i den henne ?
Jeg har ikke DVD-afspiller men den box der gør at jeg må købe en he
he.

Albers

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 11-06-01 14:46

"Jacob Albers" <jacob@albers.dk> wrote in message

> Hvor kan man få fat i den henne ?
> Jeg har ikke DVD-afspiller men den box der gør at jeg må købe en he
> he.

I en hvilken som helst velassorteret DVD-forhandler - Men altså først til
oktober.

Mikkel Selsøe Sørensen