Hey! De skriver om os i Politiken :)
Fra : FreYa

Dato : 09-06-01 07:35

Dyrk lige det her:

-hvor man bla. kan læse, at i dss kan man få råd og vejledning i at...
sende SMS'er....?! *lol*

--
Freya

Fra : Kirstine

Dato : 09-06-01 09:59

In article <5cg3it8jd08rsmvj990ho7fpr0ltnerjhu@4ax.com>, freya@mailto.dk
says...
> Dyrk lige det her:

> -hvor man bla. kan læse, at i dss kan man få råd og vejledning i at...
> sende SMS'er....?! *lol*

*GG* Jeg ser lige pludseligt med helt andre øjne på min mobiltelefon...

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Henning

Dato : 09-06-01 10:22

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse
> In article <5cg3it8jd08rsmvj990ho7fpr0ltnerjhu@4ax.com>, freya@mailto.dk

Hej Kirstine

> *GG* Jeg ser lige pludseligt med helt andre øjne på min mobiltelefon...

Nå, nå, er den ikke med vibrator? *GGGG*

Ja et herligt grin på morgenkvisten *GGGG* Nu får vi nok
et par tusinde skabs-læsere de næste dage, så frem med
de saftige og svulstige ting, så vi kan hverve flere spændende
skribenter *GGGG*

MVH
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 09-06-01 11:42

"Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
> Ja et herligt grin på morgenkvisten *GGGG* Nu får vi nok
> et par tusinde skabs-læsere de næste dage, så frem med
> de saftige og svulstige ting, så vi kan hverve flere spændende
> skribenter *GGGG*

Du skal nok ikke regne med så mange af skabslæserne i dag, Henning,
de er jo med Peder, Maibritt+Thomas, Sabina og jeg til Rock Under Broen,
lige som sidste år.. Og vi vil da rocke alle 20.000

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Aardvark

Dato : 09-06-01 17:54

SMs ? Jeg var heeeelt færdig af grin...hvad f. har manden tænkt...eller ikke
tænkt ;-D

/Aard

Fra : FreYa

Dato : 09-06-01 18:42

Sat, 9 Jun 2001 18:53:41 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Aardvark" <aardvark@aardvark.dk>:

>SMs ? Jeg var heeeelt færdig af grin...hvad f. har manden tænkt...eller ikke
>tænkt ;-D

Jeg vælger at lade tvivlen komme den anklagede til gode, og tror på at
det er en tastefejl.

Men derfor er det da sjovt alliwl, og jeg har da iøvrigt ikke sendt en
eneste SMS i løbet af de seneste halvandet år, der ikke ville være
on-topic i dss ;)
--
Freya

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 10-06-01 22:56

<freya@mailto.dk> wrote:

> Dyrk lige det her:

> -hvor man bla. kan læse, at i dss kan man få råd og vejledning i at...
> sende SMS'er....?! *lol*

   Det må være de der Polle-reklamer. "Sms'e - je' ska' da it ha smæk!"

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.