Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bom, ikke så meget skum
Fra : Ole Larsen

Dato : 29-10-05 11:04

Fra : Brian S Jensen

Dato : 29-10-05 11:59

news:43634924$0$41143$14726298@news.sunsite.dk...
> Samme sted, samme tid.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-10-15-08abs.jpg
>
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/2005-10-11-08a.htm

Minder mest af alt om afkommet af et dårligt mobiltelefonkamera

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-10-05 12:04

Brian S Jensen skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Minder mest af alt om afkommet af et dårligt mobiltelefonkamera
>
> Mvh.
> Brian S Jensen

Så gør det lige efter (mellem kl 22 og 23)

Fra : Michael Bothager

Dato : 29-10-05 14:27

Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> skrev:
>Samme sted, samme tid.
>
>http://home.tiscali.dk/muggler/2005-10-15-08abs.jpg

Kan rigtig godt lide reflekserne i bommen og disen
rundt om månen (eller er det solen???).

VH
Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 29-10-05 17:17

Michael Bothager (slet WK7OE) skrev:

> Kan rigtig godt lide reflekserne i bommen og disen
> rundt om månen (eller er det solen???).
>
> VH
> Michael

Jo tak. Månen er det -

Fra : Per

Dato : 30-10-05 10:38

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message
> Samme sted, samme tid.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-10-15-08abs.jpg
>
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/2005

Eh...? Hvad mener du selv der skulle være godt ved det billede?!? Hvorfor
har du sløret det så meget? Det er jo tydeligvis ikke månen der skinner på
bommen, men en bil eller lign.

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-10-05 12:02

Per skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

Tillader mig lige at korrigere dit citat:

> [...]

> har du sløret det så meget? Det er jo tydeligvis ikke månen der skinner på

Nej, det er ikke månen, men min aura, der skinner i bommen. Hvorfor
stiller du dine to spørgsmål ?

Fra : Michael

Dato : 30-10-05 12:22

Ole Larsen wrote:

> http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/2005-10-11-08a.htm

Det er flot motiv, er det lyset fra en by som lyser op?
Det ligner optagelse på omkring 30 sek?

Mvh.
Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-10-05 12:58

Michael skrev:

> Det er flot motiv, er det lyset fra en by som lyser op?
> Det ligner optagelse på omkring 30 sek?
>
> Mvh.
> Michael

Ja, først var jeg selv glad for den. Nu synes jeg der er lidt vel
"skovsø" i den. Den er mit tapet fordi den er så rolig.
Den aften var det 3-5 min. Det var så mørkt at jeg måtte lyse for at se
hvor jeg gik.
Lysskæret er fra byen, men nok mest fra et område med mange drivhuse
nord for Odense.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-10-05 18:51

Ole Larsen wrote:
> Samme sted, samme tid.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-10-15-08abs.jpg

Kan godt lide bommen med dens diffuse glow, eller hvad det nu er du har
brugt. Men kunne godt kave tænkt mig at den nederste del af himlen havde
være meget mørkere. Der bliver noget lidt glorieagtigt over træerne i
baggrunden, som jeg synes stjæler for meget opmærksomhed.

mvh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-10-05 19:48

Jan Bøgh skrev:

> [...]
> være meget mørkere. Der bliver noget lidt glorieagtigt over træerne i
> baggrunden, som jeg synes stjæler for meget opmærksomhed.

Ja, dels er der lys bag. Men det er også resultatet af valg af blur når
man laver en kontrastmaske (som jeg har som action) Det der morer mig er
kontrasterne mellem blødt/hårdt, lys/mørke og rundt/kantet.
Men i øvrigt kan jeg meget bedre lide den "rigtig skum"
http://home.tiscali.dk/muggler/2005-10-15-23n.jpg