Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterilevetid og D50
Fra : Jakob

Dato : 27-10-05 18:52

Jeg ville lige høre om andre har erfaringer med subject. Jeg mener at
have set i et review at der skulle være temmelig god batteritid på et
D50, men jeg synes det løbet temmelig hurtigt tør.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Morten Wartou

Dato : 27-10-05 18:55

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ville lige høre om andre har erfaringer med subject. Jeg mener at
> have set i et review at der skulle være temmelig god batteritid på et
> D50, men jeg synes det løbet temmelig hurtigt tør.

Nikon har dejlig strømstyring, D70 er klart bedre til at passe på strømmen
end f.eks. Canon 20D, jeg formoder ikke de har gjort D50 ringere. Kameraet
er helt nyt, ikke sandt? Giv det lige en chance, batteriet får det bedre
efter en håndfuld opladninger.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jakob

Dato : 27-10-05 21:11

In article <4361147f$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk says...

> Nikon har dejlig strømstyring, D70 er klart bedre til at passe på strømmen
> end f.eks. Canon 20D,

Ja det var jo også det jeg havde hørt :0)

> Kameraet
> er helt nyt, ikke sandt?

Lige præcis.

> Giv det lige en chance, batteriet får det bedre
> efter en håndfuld opladninger.

Ahh ok det vil jeg gøre, det er jo ligesom at få en lille, man skal
sikre sig at den er normal ;0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Michael

Dato : 27-10-05 22:01

Jakob wrote:

> Ahh ok det vil jeg gøre, det er jo ligesom at få en lille, man skal
> sikre sig at den er normal ;0)

Jeg har også en D50, batteriet blev først fladt efter 17-18 timer
intens brug under 24t Fotomarathon.

Mvh.
Michael

Fra : Jakob

Dato : 28-10-05 00:57

In article <Geb8f.72425$Fe7.245731@news000.worldonline.dk>,
nospam2me@invalid.dk says...

> Jeg har også en D50, batteriet blev først fladt efter 17-18 timer
> intens brug under 24t Fotomarathon.

OK mit er noget dårligere men det bedrer sig sikkert så.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : abacus

Dato : 27-10-05 21:52

Batteriet skal helst aflades/oplades et par gange eller tre, før det
har fuld kapacitet.
D50 sparer virkelig på batteriet.
MVH
Niels

Fra : Jakob

Dato : 28-10-05 00:57

In article <1130446333.468567.71740@g49g2000cwa.googlegroups.com>,
msteenstrup@gmail.com says...
> Batteriet skal helst aflades/oplades et par gange eller tre, før det
> har fuld kapacitet.

Ja det kan jeg forstå, jeg væbner mig med tålmodighed.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Morten Wartou

Dato : 28-10-05 08:13

> In article <1130446333.468567.71740@g49g2000cwa.googlegroups.com>,
> msteenstrup@gmail.com says...
>
> Ja det kan jeg forstå, jeg væbner mig med tålmodighed.

Du skal også tænke på, at du sandsynligvis har brugt dit kamera anderledes
her i starten. Det er ikke unormalt at man sidder og klikker rundt i alle
menuerne, kigger på billederne på skærmen, og foretager andre strømædende
procedurer, som man slet ikke vil gøre i samme grad når man har vænnet sig
til kameraet.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou