Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lamper
Fra : Nederbasse

Dato : 27-10-05 13:35

Hej

Jeg vil gerne lave et par fotolamper men har ingen ide om hvilke pærer,
styrke o.s.v. der skal i
Findes der en side med nogle tips til sådan noget ?

LarsN

Fra : condrup.net

Dato : 27-10-05 15:07

"Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> styrke o.s.v. der skal i
> Findes der en side med nogle tips til sådan noget ?

2x 500ws, så klarer du dig fint. Et par softbokse eller paraplyer.

Se evt. her: http://www.photoflexlightingschool.com/

Med venlig hilsen
Ole C.
www.condrup.net

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-10-05 16:57

condrup.net wrote:
> Se evt. her: http://www.photoflexlightingschool.com/

Fed side! Tak for tippet

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : Nederbasse

Dato : 27-10-05 20:41

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse

> "Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse

> 2x 500ws, så klarer du dig fint. Et par softbokse eller paraplyer.

> [...]
Problemet er at selv det er for meget til de 3-5 gange om året jeg skal
bruge dem.
Lamperne skal bruges på jobbet hvor der skal tages lidt potræt billeder til
vores web med et par 4000 kr. digi kameraer.
jeg plejer at bruge et par kontorlamper men det giver arbejde i Photosjop
bagefter og ikke altid med et godt resultat.
Der var en der sagde til mig at jeg kunne bruge halogenlamper med bagepapir
foran derfor tænkte jeg at man måtte kunne lave noget selv

LarsN

Fra : Klaus Madsen

Dato : 28-10-05 02:39

> [...]
> Der var en der sagde til mig at jeg kunne bruge halogenlamper med
> bagepapir foran derfor tænkte jeg at man måtte kunne lave noget selv

Hej Lars

Se her:
http://www.silvan.dk/silvan/d947pro.nsf/0/C1256AAA0047064DC1256E99003D4C0E?opendocument&Highlight=2,foto

Mvh. Klaus

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-10-05 06:06

In article <43612d53$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, Nederbasse wrote:
> Der var en der sagde til mig at jeg kunne bruge halogenlamper med bagepapir
> foran derfor tænkte jeg at man måtte kunne lave noget selv

Det er en mulighed. Du kunne også købe nogle ekstra slaveflash.
Sigma 500 DG ST koster 1050 kr inkl. porto fra Tyskland.