Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: Erotisk tyrefægtning
Fra : Ole Larsen

Dato : 26-10-05 19:07

Der har været snakket noget om nøgenbilleder i denne forbindelse.

Jeg tror ikke der er mange af os der er så bonerte, at vi ikke tåler
eller kan værdsætte nøgenbilleder.

Der vor vandene skilles er, tror jeg, hvor nøgenbilleder udelukkende er
billeder af purunge piger i mere eller mindre fortænkte/sexede(?)
stillinger og hvor det billedmæssige indhold ikke rækker meget længere
end det eks. gør i billederne i de kogebøger markedet oversvømmes af.

Koudelka
Newton
Brandt
Penn
Man Ray

Og et hav af de andre store har lavet nøgenbilleder, der hæver sig langt
over ren udstilling af ungt kvindekød.

Just my five cents

P.S.

Et tussegammelt af mine få nøgenbilleder. Ikke at jeg mener at have
opfundet den dybe tallerken igen. Men jeg finder det erotisk uden at
være en kødudstilling:

http://home.tiscali.dk/muggler/3,22,9a.jpg

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.

http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/2005-10-11-08a.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-10-05 20:14

Ole Larsen wrote:

> Jeg tror ikke der er mange af os der er så bonerte, at vi ikke tåler
> eller kan værdsætte nøgenbilleder.

I min kritik af Søren Thorsens billeder, har jeg slet ikke taget stilling
til, at der i samkopieringen indgår billeder af en nøgen kvinde, eller at
tyrefægtning er en bizar form for dyremishandling, jeg tager udelukkende
stilling til billederne som de fremstår.

Og jeg mener stadig, at billederne til forveksling ligner en analog film,
der ved et uheld er blevet dobbelteksponeret, og som sagt, så er
resultatet nogle talentløse, dume, ringe, plate og dårlige knipserier...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen