Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til "Holst"
Fra : Søren Thorsen

Dato : 26-10-05 16:02

Kære "Holst"!
Jeg henvender mig på denne måde til dig,fordi jeg ikke ved, hvordan jeg
ellers skal komme i forbindelse med dig.
En del mennesker var igår ude efter mine nye billeder. Blandt dem var du.
Bl.a. skrev du:

"Smag og behag. Første gang jeg kiggede på billederne kigge jeg længe på
nogen af dem, men jeg må indrømme, at de sagde mig intet. For at være
lidt grov, så virker det mest af alt som en 13-årig knægt, der synes,
det er sjovt at klippe Side 9-pigen ud af Ekstra Bladet og klistre hende
op på væggen halvt ind over plakaten med Slipknot - og så kalder det
erotisk. Det er det måske også, når han om aftenen ligger under dynen
med højre hånd om ..."

Da jeg forsøgte at forsvare mig, blev jeg udlagt som en lille fornærmet
dreng, der ikke kunne tåle kriitk.
Det kan jeg udmærket godt, men jeg havde nogle indvendinger mod det sprog,
der bliver brugt af nogle i gruppen. Hvis man ikke kan lide et billede, kan
man da godt sige det på en ordentlig måde. Jeg skrev bl.a. at mange især nye
kunne blive skræmt af det voldsomme sprog i gruppen. Hvis man giver negativ
kritik af et billede, bliver der tit brugt ord som "pis, lort og møg". Det
kan man ikke indvende noget imod og må finde sig i, det bliver skrevet. Men
det er unødvendigt.

Nå men tilbage til ovennævnte citat fra din pen. Du gik klart overstregen
med din sammenligning af mig med en 13 årig dreng, der ligger under dynen og
onanerer til billedet af en side 9 pige.
Du må ikke glemme "Holst", at i gruppen befinder vi os i et offentligt rum,
og dine skriverier er helt klart injurerende.

Som det mindste vil jeg klage over denne udtalelse til operatøren af
nyhedsgruppen, og hvis en jurist mener, der er en sag, kan det også komme på
tale.

Du kan dog gøre noget. Gå ind på min side og mail dit telefonnummer til mig.
Så kan vi tage en snak og se, om vi kan få løst ordkløveriet med en samtale.
Så undgår vi også, at der flyder flere ord i gruppen.

Med venlig hilsen
Søren Thorsen
www.thorsen.info

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-05 07:16

"Søren Thorsen" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du må ikke glemme "Holst", at i gruppen befinder vi os i et
> offentligt rum, og dine skriverier er helt klart injurerende.

Hva' så, din latterlige, 13-årige onanist? Er dette ikke også klart
injurierende?

> Som det mindste vil jeg klage over denne udtalelse til operatøren af
> nyhedsgruppen, og hvis en jurist mener, der er en sag, kan det også
> komme på tale.

Jeg er målløs!

> Du kan dog gøre noget. Gå ind på min side og mail dit telefonnummer
> til mig. Så kan vi tage en snak og se, om vi kan få løst ordkløveriet
> med en samtale. Så undgår vi også, at der flyder flere ord i gruppen.

Møjspreder!

> www.thorsen.info

Domain ID: D1205796-LRMS
Domain Name: THORSEN.INFO
Created On: 29-Oct-2001 15: 09: 57 UTC
Last Updated On: 13-Sep-2005 09: 21: 21 UTC
Expiration Date: 29-Oct-2006 15: 09: 57 UTC
Sponsoring Registrar: CSL Computer Service Langenbach GmbH (R161-LRMS)
Registrant ID: C5809411-LRMS
Registrant Name: Soeren Thorsen
Registrant Street1: Friggsvang 7
Registrant City: Vojens
Registrant State/Province: --
Registrant Postal Code: DK-6500
Registrant Country: DK
Registrant Phone: 457.4541637
Registrant Email: soren@thorsen.info

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : ksk

Dato : 26-10-05 19:54

> "Søren Thorsen" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse

> Hva' så, din latterlige, 13-årige onanist? Er dette ikke også klart
> injurierende?

Hold kæft hvor er du en dum og en grim Mand og plat er du også din indlæg
svare godt til dem jeg ha læst fra dig i andre grp og det er dig jeg taler
om JENS B

PS din billeder er også noget skrammle der burde kasseres

> Møjspreder!

Ja jeg tænke det sammen om dig nå jeg læsere nogle af din indlæg i andre grp
hvis du vil kan jeg sages linke til nogle af dem jeg tænke på
KsK

Fra : condrup.net

Dato : 26-10-05 22:09

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Ja jeg tænke det sammen om dig nå jeg læsere nogle af din indlæg i andre
> grp hvis du vil kan jeg sages linke til nogle af dem jeg tænke på

Med det sprog du lægger for dagen her i gruppen KsK, kan jeg hermed invitere
dig i mit killfilter ligeså.

Og lige et *hint* til næste gang du skriver, ordet er korrektur.

Fra : ksk

Dato : 27-10-05 19:30

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse

> "ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> Med det sprog du lægger for dagen her i gruppen KsK, kan jeg hermed
> invitere dig i mit killfilter ligeså.
>
> Og lige et *hint* til næste gang du skriver, ordet er korrektur.

nå du er ny her

Det er ikke mig der skriv møjspred og onaninst eller nar fir den sags skyld
´men lad mig bare komme ned i dit sort sort kill filter .

KsK

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-05 21:39

> nå du er ny her

Nej, det er condrup.net ikke. DU er ny her.

Fra : ksk

Dato : 28-10-05 14:41

hvor fande ved du det fra ???
KsK

Fra : Brian Lund

Dato : 26-10-05 23:04

> Jeg er målløs!

Målløs er vel så meget sagt, men jeg tvivler på at det nytter at kontakte
"operatøren"...

Jeg kan ikke se nogen som helst grund til at gøre noget, han har jo ikke
begået "injuerie" mod dig!

> Møjspreder!

Enig... Hvis man ikke kan klare lugten i bageriet...!

> <ADRESSE>

Hey, jeg har kørt aviser ud for manden! Tak for mit EOS 350D!

Brian

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-10-05 08:30

> [...]
> ellers skal komme i forbindelse med dig.
> En del mennesker var igår ude efter mine nye billeder. Blandt dem var du.

Klip!

Hej Søren!

Du har nu lært på den hårde måde, at dk.fritid.foto er det ringest tænkeligt
forum at søge kritik på billeder af nøgne piger. Der er ganske enkelt ikke
publikum til den type billeder her.
Skal det absolut være, har billederne bare at være af absolut bedst tænkelig
kvalitet fuldstændigt fejlfri og absolut ikke stødende og af kunstnerisk
karakter.
Hvis ikke, får du bøllebank for at være smålummer, og det har du nu mærket
på egen krop.
Jeg synes selv, jeg har været høflig og reel i min kritik og med forslag
til, hvordan det kunne forbedres.
Men det har du åbenbart valgt at ignorere, alt mens du piver over, at folk
gir den som NRE i deres kritik.
Men sådan er det at poste nøgne damer i denne gruppe. Kort sagt, det var en
skævert.
Men kom over det. Tør øjnene, snup en kiks, og vis så nogle af dine mere
spændende billeder frem i stedet.

For ved at kigge lidt i dit galleri afsløres det, at du jo er en ganske
kapabel fotograf med ret mange fine arbejder.
Lad os da se noget af den slags istedet.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-05 08:39

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du har nu lært på den hårde måde, at dk.fritid.foto er det ringest
> tænkeligt forum at søge kritik på billeder af nøgne piger. Der er
> ganske enkelt ikke publikum til den type billeder her.

Kritikken havde _intet_ med det at gøre. Lad nu være med at fremstille denne
gruppes brugere som bonerte.

Hvorfor tager du ikke afstand fra, at en skribent truer en anden skribent
med jurister, påstande om injurier og hvad-ved-jeg, fordi vedkommende har
tilladt sig at fremkomme med sin holdning til en stak billeder af tvivlsom
karakter?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-10-05 09:06

> Kritikken havde _intet_ med det at gøre. Lad nu være med at fremstille
> denne gruppes brugere som bonerte.

Det gør jeg skam heller ikke. Jeg anser ikke denne gruppes befolkning, mig
selv inklusive, som bonerte. Derimod med en sund indstilling til, at hvis
man præsenterer billeder af bare røve som kunst, ja så har de fandme osse
bare at være netop det.
Smålumrede billeder kan jeg sagtens finde alle andre steder på nettet, så
der er ingen grund til at smide dem her i gruppen, altså med mindre det
altså er go kunst.

> [...]
> tilladt sig at fremkomme med sin holdning til en stak billeder af tvivlsom

Jeg har åbenbart ikke gidet læse hele Sørens indlæg
For det havde jeg sq helt overset. Jeg undrede mig også over dit heftige
angreb.
Nå, men det tager jeg så kraftigt afstand fra.
Se bare :

Søren!

Skam dig!
En ting er at komme til at jokke i en hundelort - en anden er at kaste sig
over den næste og rulle rundt i den.
Dit piveri er uklædeligt, og stiller dig ringere i mine øjne end en 13 årig
knægt, der prygler aben til Ekstrabladets side 9 pige.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Morten Wartou

Dato : 26-10-05 08:41

> [...]
> ellers skal komme i forbindelse med dig.
> En del mennesker var igår ude efter mine nye billeder. Blandt dem var du.

Åh, herregud. Du har lige smidt pornografiske billeder op i hovedet på en
hel masse mennesker, store som små, og så kommer du og opfører dig som et
lille fornærmet barn, blot fordi du ikke kan tåle at nogen skriver
billedideen virker som var den udført af en 13-årig der onanerer til
billedet af en side-9 pige? Havde det været en beskyldning om at du er (er,
ikke at billedet virker som om det er lavet af...) en 13-årig der onanener
til billedet af en side-9 pige, var sagen anderledes, og kunne med god vilje
betragtes som injurierende, men stadig uhyre tynd, og ret sikkert stadig
ikke til at vinde.

Din advokat vil more sig kosteligt.

Desuden vil jeg da lige tilføje, at du har fået en sjældent god ros i mange
af indlæggene om dine billeder, blot med henvisning til dine andre billeder,
ikke denne ret dilettantiske serie med nøgne kvinder og døende tyre.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : condrup.net

Dato : 26-10-05 08:57

> [...]
> mig. Så kan vi tage en snak og se, om vi kan få løst ordkløveriet med en
> samtale. Så undgår vi også, at der flyder flere ord i gruppen.

ROFLMAO - Du er sq da ikke for "børn" er du ? Sikke da noget plat p.. at
fyre af i en nyhedsgruppe. Tillykke, du har nu skaffet dig en fanskare ala
NRE, jeg kan personligt fortælle at du nu sidder i samme kill filter som
NRE, der kan du så sidde og svine ham med dine barnlige, "injuerende" indlæg
og tøsetårer. Det er da ufatteligt, at du bare ikke kan forstå, at ikke alle
er tilfredse med dine billeder, deal with it, get over it and get real.

Du siger vi er i et offenligt rum og du føler dig krænket ? Ved du hvad, du
har lavet et erotisk indlæg, som reelt set hører til i dk.binaer.erotik. Du
har derfor krænket mig, da jeg er yderst følsom overfor nøgenhed og da jeg
ikke forventer at se den slags herinde, ja så må jeg hellere tage kontakt
til min advokat.. Kan du se hvor åndsvagt det lyder, det jeg lige skrev ?
*wink* *wink* Ja, ikke..

Jeez.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 21:09

> Du siger vi er i et offenligt rum og du føler dig krænket ? Ved du hvad,
> du har lavet et erotisk indlæg, som reelt set hører til i
> dk.binaer.erotik.

Hvor står det egentlig at der ikke må linkes til erotiske billeder fra denne
NG?

--
Tom

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-10-05 22:36

Tom wrote:

> Hvor står det egentlig at der ikke må linkes til erotiske billeder fra denne
> NG?

Ingen steder...

Og argumenterne der går på at det erotiske er fy-fy, og at tyrefægtning
er en bizar form for dyremishandling, er kun noget der skal skjule, at
folk ikke tør sige, at de ikke bryder sig om billederne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : condrup.net

Dato : 29-10-05 19:21

> "condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse

> Hvor står det egentlig at der ikke må linkes til erotiske billeder fra
> [...]
IRONI... ffs

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-10-05 09:18

Søren Thorsen wrote:

> Som det mindste vil jeg klage over denne udtalelse til operatøren af
> nyhedsgruppen, og hvis en jurist mener, der er en sag, kan det også komme på
> tale.

Hmm... du er dælme en klaphat at høre, jeg tror ikke du er moden til
Internettet, og du vil stå dig bedre hjemme i den lokale fotoklub, hvor
du tilsyneladne er vant til at kunne spille king karrot.

Din såkaldte billedserie med "erotisk tyrefægtning" ligner til
forveksling en analog film, der ved et uheld er blevet dobbelteksponeret,
og som sagt, så er resultatet nogle talentløse, dume, ringe, plate og
dårlige knipserier...!

Og jeg fatter ikke, at du har kunnet få dig selv til at udstille den
slags affald, din selvkritik har i den grad svigtet dig, men det er før
set, at folk har siddet og leget i PhotoShop, og de er blevet så
imponeret over hvad der kan lade sig gøre, at det helt slår klik for dem...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-10-05 09:31

Søren Thorsen skrev:

>hvis en jurist mener, der er en sag, kan det også komme på tale.

God værkstedshumor!
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 26-10-05 12:08

Hvis du vil til at sagsøge alt og alle, som kommer med hård kritik, så får
du vist travlt fremover med at videresende materiale til din advokat.

Tænk en anden gang over hvad du uploader og husk at der er ligeså mange
forskellige syn på et billede som der er øjne som kigger.

God fornøjelse fremover.

Claus Smith

Fra : Holst

Dato : 26-10-05 14:21

Søren Thorsen wrote:

> Jeg henvender mig på denne måde til dig,fordi jeg ikke ved, hvordan jeg
> ellers skal komme i forbindelse med dig.

Det lykkedes dig ellers meget godt via e-mail i går (25-10-2005 22:02),
så du kunne jo eventuelt forsøge den vej igen.

> Du må ikke glemme "Holst", at i gruppen befinder vi os i et offentligt rum,
> og dine skriverier er helt klart injurerende.

Hvis du er for sart til at få at vide, at jeg anser din udførelse af
billederne i stil med omtalte 13-årig, så burde du nok finde et andet
sted at efterlyse kritik. Føler du dig krænket, så beklager jeg det.

Men mange andre føler sig måske krænket af dine halvpornografiske
billeder, som du har postet et link til i en offentlig gruppe uden at
advarer børn og sarte sjæle om indholdet deraf.

> Som det mindste vil jeg klage over denne udtalelse til operatøren af
> nyhedsgruppen, og hvis en jurist mener, der er en sag, kan det også komme på
> tale.

Det står dig naturligvis frit at gøre dette.

> Du kan dog gøre noget. Gå ind på min side og mail dit telefonnummer til mig.
> Så kan vi tage en snak og se, om vi kan få løst ordkløveriet med en samtale.
> Så undgår vi også, at der flyder flere ord i gruppen.

Jeg ser ikke nogen grund til at tale i telefon med dig. Vil du gerne i
personlig kontakt med mig, så kan du skrive til min mailadresse. Jeg vil
dog ikke love dig et hurtigt svar, idet jeg i de kommende dage har
utrolig meget at se til. Derudover må jeg indrøme, at dette er en "sag",
som jeg bestemt ikke gider bruge nævneværdig mere tid på. Der er
allerede brugt rigeligt tid.

Fra : Holst

Dato : 26-10-05 14:55

Holst wrote:

> Det lykkedes dig ellers meget godt via e-mail i går (25-10-2005 22:02),
> så du kunne jo eventuelt forsøge den vej igen.

Dit ur må i øvrigt gå frygtelig galt, for jeg læste (og besvarede)
omtalte mail i går, og jeg har ikke været i nærheden af internettet
mellem omkring kl. 17 i går og kl. 14 i dag.

Fra : Holst

Dato : 13-11-05 18:11

Søren Thorsen wrote:

> Som det mindste vil jeg klage over denne udtalelse til operatøren af
> nyhedsgruppen, og hvis en jurist mener, der er en sag, kan det også komme på
> tale.

Hva' så, Søren? Hvad har din jurist sagt til det?

Det kunne jo være meget rart at vide, om man skal have en sag på nakken,
eller om juristen blot har leet af dig?