Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Link: myfourthirds = Rigtig mange gode bil~
Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 25-10-05 20:12

Hej

Til jer der kender siden: Vær glad for at i har set billederne.

Til alle andre: glæd jer til et kik på siden.

http://www.myfourthirds.com/

Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Lars Lund

Dato : 26-10-05 07:27

> Til jer der kender siden: Vær glad for at i har set billederne.
>
> Til alle andre: glæd jer til et kik på siden.
>
> http://www.myfourthirds.com/
---------------------------------

Ja der er én der kan se lyset og motiverne.

http://www.myfourthirds.com/document.php?id=16288

Jeg så først motivet efter at have læst titlen på denne!!!

mvh. Lars

Fra : photoft.dk

Dato : 26-10-05 09:56

"Lars Lund" <oggergog@hotmail.com> wrote in message
> Ja der er én der kan se lyset og motiverne.
>
> http://www.myfourthirds.com/document.php?id=16288
>
> Jeg så først motivet efter at have læst titlen på denne!!!
>
> mvh. Lars

Jeg kan simpelthen ikke se noget i det billede.... Hvor er det ansigt ???

- Lars

Fra : Per

Dato : 26-10-05 16:54

"photoft.dk" <lars@GONEtoft.info> wrote in message
> "Lars Lund" <oggergog@hotmail.com> wrote in message

> Jeg kan simpelthen ikke se noget i det billede.... Hvor er det ansigt ???
>
> - Lars

Det er da let at se.

Fra : waal

Dato : 26-10-05 19:38

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> "photoft.dk" <lars@GONEtoft.info> wrote in message

> Det er da let at se.

Du må have set et spøgelse

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 26-10-05 10:16

"photoft.dk" <lars@GONEtoft.info> skrev i en meddelelse

> Jeg kan simpelthen ikke se noget i det billede.... Hvor er det ansigt ???
>
> - Lars

Hej

Har du tænkt på om han overhovedet kan ses, eller om han overhovedet findes?

Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)