Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ACDsee og RAW-filer
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 25-10-05 19:38

Jeg ville lige til at bestille ACDsee 8.0 til PC. Men så blev jeg i tvivl!
Kan programmet vise og arbejde med RAW-filerne fra mit Canon EOS 350D (CR2).

Fra : condrup.net

Dato : 25-10-05 20:32

"Anders Rasmussen" <ar-newsnospam@slash.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville lige til at bestille ACDsee 8.0 til PC. Men så blev jeg i tvivl!
> Kan programmet vise og arbejde med RAW-filerne fra mit Canon EOS 350D
> (CR2).

Jeg kan godt åbne CR2 i ver. 8.0 - Men vil ikke anbefale det til redigering
direkte i RAW, dertil er PS eller Canon Professional bedre.

Med venlig hilsen
Ole C.
www.condrup.net

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 25-10-05 20:42

Tak - det var det svar jeg håbede på. Jeg havde også kun planer om at ville
bruge programmet til at se og arkivere billeder i. (Men alle programmer kan
jo efterhånden alting :)

Fra : Kristian Amby

Dato : 25-10-05 21:09

Picasa 2 kan også redigere i RAW. Og så er den gratis, det gør jo
absolut ingenting.

Prøv at se dette indslag i forum i Dpreview:
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1031&message=15564414

Mvh
Kristian Amby