Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
to billeder fra Ireland
Fra : Lars Månsson

Dato : 25-10-05 16:41

Hej her to billeder fra Ireland

http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/2.jpg
http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/1.jpg

Kom med noget kritik- så jeg kan tage nogle rigtig gode

Hilsen
-Lars-

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-10-05 17:05

"Lars Månsson"
> [...]
>
> http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/2.jpg
> http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/1.jpg
>
> Kom med noget kritik- så jeg kan tage nogle rigtig gode

blue sky:
Hvis man skrev Ireland hen over billedet
og noget text om hvor dejligt der er, så
ville billedet sikkert være glimrende, men
som alenestående billede, er det ikke så
spændende.

Car in the far:
Denne her ku' sikkert også bruges i en
bil udlejnings brochure, men som billede
bare sådan, er det ikke spændende nok.

Begge billeder ville imo gøre sig bedre i
bredformat, det sidste kan næsten gå hen
og blive interessant med en krafrig beskæring
i toppen, sådan så horisonten ligger i ca 1/3.

Det var det dut dut dut... -max-

Fra : Lars Månsson

Dato : 25-10-05 18:49

> Det var det dut dut dut... -max-

tak, du kan læse det som jeg har skrvet til Carsten

Hilsen
-Lars-

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-05 17:19

Lars Månsson skrev den 25-10-2005 17:40:
> Hej her to billeder fra Ireland
>
> http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/2.jpg
> http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/1.jpg
>
> Kom med noget kritik- så jeg kan tage nogle rigtig gode

For meget himmel i dem begge.

i den med vejen er det jo - som jeg ser det - vejens placering i forhold
til kysten som er interessant. Tilgengæld er det noget det sidst man
ser, da man skal gennem så meget himmel først.

I den med søen. Beskær så du ser ligeså meget himmel som du ser
spejling. Så har du en rigtig god effekt.

Bare lige to tanker du lege lidt med. Til den gode pris af ganske gratis.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Lars Månsson

Dato : 25-10-05 18:46

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> For meget himmel i dem begge.

nu kan jeg godt lig blå himmel med hvide skyer sammen med det grønne

> i den med vejen er det jo - som jeg ser det - vejens placering i forhold
> til kysten som er interessant. Tilgengæld er det noget det sidst man ser,
> da man skal gennem så meget himmel først.

max var også inden på det samme, så her er en ny prøve
http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/1a.jpg

er det hen af den retning http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/2a.jpg

> Bare lige to tanker du lege lidt med. Til den gode pris af ganske gratis.

Tak, den med søen har jeg printe i 80*60 cm og det er ikke så ringe

Hilsen
-Lars-

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-05 19:35

Lars Månsson skrev den 25-10-2005 19:46:

> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> nu kan jeg godt lig blå himmel med hvide skyer sammen med det grønne

tja, så er vi over i en smags-diskussion.
Det kan vist ikke betale sig at føre den

> max var også inden på det samme, så her er en ny prøve
> http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/1a.jpg
>
> er det hen af den retning http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/2a.jpg

straks bedre.

Nu kommer der også en lille udjævnhed i sø-billedet frem. Den have jeg
ikke set før. Svømmede der en and forbi lige før du tog billedet
eller var der noget andet som forstyrrede vandspejlet?

Fra : Lars Månsson

Dato : 27-10-05 16:28

> straks bedre.

måske, det nok bare mig, men når ser på dette billede
http://home4.inet.tele.dk/larsmaan/2.jpg
som der printe ud i stor format, så føler jeg det samme som den dag det blev
taget, men hvad jeg er også
ved at blive gammel (45).

> Nu kommer der også en lille udjævnhed i sø-billedet frem. Den have jeg
> ikke set før. Svømmede der en and forbi lige før du tog billedet eller
> var der noget andet som forstyrrede vandspejlet?

jeg så ikke uroen i vandet da jeg tog billedet, der var ikke nogle fugle i
nærheden, så
det må være en fisk eller noget skidt som er faldet i vandet.

Hilsen
-Lars-

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-10-05 21:29

Lars Månsson wrote:

> Kom med noget kritik- så jeg kan tage nogle rigtig gode

Teknisk set er de helt ok, men motiverne er ikke vildt ophidsende, der må
godt ske noget, ellers bliver det for kedeligt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars Månsson

Dato : 27-10-05 16:37

> Teknisk set er de helt ok, men motiverne er ikke vildt ophidsende, der må
> godt ske noget, ellers bliver det for kedeligt...

Du har ret der sker ikke en skid, men jeg syntes det er rat at man
engang imellem ser på nogle billeder hvor man kan lade tankerne
flyve.

Hilsen
-Lars-