Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Oktober billeder 2005
Fra : [HCS] 4000

Dato : 25-10-05 16:14

Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
www.fotofritid.dk
har du lyst til at se på er du velkommen.
Se under Galleri - Nyeste uploads.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 25-10-05 17:33

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Hej

Som sædvanlig flotte billeder uden nævneværdige fejl, dog (ja så kom den
alligevel) syntes jeg dine billeder generelt ligger i den lyse ende, flere
på grænsen til at miste detaljer i højlysene.
Er det bevidst, for at give dem den lethed som lyse billeder ofte besidder?
Eller er det bare vores skærme der ikke står ens?

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : [HCS] 4000

Dato : 25-10-05 17:55

Tak for din interesse Leif!
Det er ikke bevidst jeg laver billederne lyse, og på min skærm virker de
heller ikke sådan.
Min skærm er justeret ind efter gamma 2.2. Men hvis der er andre som oplever
det samme som dig, er jeg da interesseret i at høre om det.

Hilsen Hans

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-10-05 17:41

"[HCS] 4000"
> Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> [...]

Mange fine billeder og nogle sjove nogen imellem,
dem kan jeg nok bedst li' - tak for kigget.-max-

Fra : [HCS] 4000

Dato : 25-10-05 17:51

Tak til dig Max!

Hilsen Hans

Fra : Ole Larsen

Dato : 25-10-05 18:32

[HCS] 4000 skrev:
> Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Du er flere gange blevet foreslået at linke direkte. Det vil du så ikke.
Og så får du ikke det antal på tælleren, der som jeg bliver væk

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.

http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/2005-10-11-08a.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-10-05 19:00

Ole Larsen wrote:

> Du er flere gange blevet foreslået at linke direkte. Det vil du så ikke.
> Og så får du ikke det antal på tælleren, der som jeg bliver væk

Her er et direkte link:
http://www.fotofritid.dk/coppermine/thumbnails.php?album=lastup - det er
blot nogle pæne almindlighedder, så du er ikke gået glip af noget
exceptionelt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-10-05 19:15

Ole Larsen skrev:

>Du er flere gange blevet foreslået at linke direkte. Det vil du så ikke.

Det undrer også mig

>Og så får du ikke det antal på tælleren, der som jeg bliver væk

Og som mig.
http://huse-i-naestved.dk