Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterårsfarver
Fra : blue

Dato : 24-10-05 18:34

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 24-10-05 19:03

super flot!!!

vh
Erik

"blue" <blue_iz@ofirFJERN.dk> skrev i en meddelelse
news:435d1ae7$0$38644$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> http://216.32.66.210/atpic/616/1460/0/76015/0.jpg

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-10-05 19:17

blue wrote:

> http://216.32.66.210/atpic/616/1460/0/76015/0.jpg

Billedet er skarpt og velbelyst, men kompositorisk er det ret kedligt,
der sker li'som ikke rigtig noget, og ens øjne flakker rundt på
billedfladen uden at kunne finde noget at focusere på...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-10-05 20:13

In article <435d1ae7$0$38644$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, blue wrote:
> http://216.32.66.210/atpic/616/1460/0/76015/0.jpg

Flotte farver, måske rigeligt mørkt i skyggeområderne.
Jeg bryder mig ikke om den måde vandet slutter på ude til højre, nederste
højre hjørne er mærkeligt hvis man følger linier i billedet.
Det der flyder i vandet nederst til venstre i højlyset generer.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 24-10-05 20:28

On Mon, 24 Oct 2005 19:33:33 +0200, blue wrote:

> http://216.32.66.210/atpic/616/1460/0/76015/0.jpg

Flotte farver og god skarphed. Jeg ville nok lave en anden beskæring af
billidet, da jeg mener at der er for meget vand og himmel. Hvis det bliver
skåret væk får man et meget langt billede, så derfor vil jeg også skære
noget i den venstre side, da det er de kedeligste træer imho.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Fra : blue

Dato : 24-10-05 21:18

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> skåret væk får man et meget langt billede, så derfor vil jeg også skære
> noget i den venstre side, da det er de kedeligste træer imho.

Tak for kommentarerne alle sammen

Jeg har prøvet at beskære billedet lidt anderledes, så det kommer til at se
således ud:

http://raw.atpic.com/76018

Fra : Michael

Dato : 24-10-05 21:27

blue wrote:
> [...]
>

> Tak for kommentarerne alle sammen
>
> Jeg har prøvet at beskære billedet lidt anderledes, så det kommer til at se

Jeg synes Du har skåret for meget af bunden.
Mvh. Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-10-05 15:58

blue wrote:
> http://216.32.66.210/atpic/616/1460/0/76015/0.jpg

Nu gjorde jeg det, jeg normalt ellers aldrig gør: At læse de andre
kommentarer før jeg selv blander mig.
Så jeg er nok den sure, bitre tværling, der ikke helt kan få øje på de ting,
der ellers roses.
Jeg synes der er både udbrændtheder og for mange kedelige skygger - og den
meget omtalte skarphed imponerer mig heller ikke. For mig virker det som om
det er et billede, der har fået for meget farvemætning.
Og så tror jeg at jeg ville have valgt enten at få mere vand og mindre
himmel eller omvendt.

mvh
Jan

--