/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
Nyt forsøg
Fra : Futte


Dato : 24-10-05 17:56

Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt

http://www.fotokritik.dk/pics/191082

Mvh. Futte.



 
 
Thomas Schreiber (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Schreiber


Dato : 24-10-05 17:58

Futte wrote:
> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/191082

Næ, og denne gang heller ikke bedre. Tjekker du dine links inden du
sender dem?!?!

--
Venligst,
Thomas Schreiber

HpeA (24-10-2005)
Kommentar
Fra : HpeA


Dato : 24-10-05 18:29


"Thomas Schreiber" skrev i en meddelelse

>> http://www.fotokritik.dk/pics/191082
>
> Næ, og denne gang heller ikke bedre. Tjekker du dine links inden du
sender
> dem?!?!
>
> --
> Venligst,
> Thomas Schreiber

Den gik lige til vis-stort siden, uden menúer og andet pjat da jeg
klikkede.........???


MvH

Hp


----------------------------------------
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 2669 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk



Jakob (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 24-10-05 18:13

In article <435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
sigurdsigurdsson@hotmail.com says...
> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/191082

Post nu på en anden måde der der amatørsite virker jo aldrig.

--
Venlig hilsen

Jakob

Per (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 24-10-05 21:53

> Post nu på en anden måde der der amatørsite virker jo aldrig.
>

Begge hans forsøg virkede da fint nok her?



Jakob (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 25-10-05 10:16

In article <435d49bf$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, no@tak.dk
says...
> > Post nu på en anden måde der der amatørsite virker jo aldrig.
> >
>
> Begge hans forsøg virkede da fint nok her?

Ja det hjælper jo så ikke mig eller andre hvor det heller ikke dur.

Men humlen er at der igen og igen er problemer med at alle kan se
billeder fra det site, enten fordi folk ikke kan finde ud af at linke
eller fordi det er et skodkodet site.

Det burde man så tage konsekvensen af hvis man ønsker at andre brugere
skal bruge sin tid på at kigge på deres billeder og enten:

Sikre sig at linket virker, og det kan man åbenbart ikke altid på det
skodsite (det er ikke altid nok at det virker i ens egen browser).

Eller bruge de 9 kr om måneden det koster for et webhotel hvor man kan
smide billeder, eller bruge den webplads stort set alle har med deres
almindelige internetabonnement.


--
Venlig hilsen

Jakob

Simon Nielsen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Simon Nielsen


Dato : 24-10-05 22:57


"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
news:MPG.1dc73474e836b1ad989fd8@news.sunsite.dk...
> In article <435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> sigurdsigurdsson@hotmail.com says...
>> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>>
>> http://www.fotokritik.dk/pics/191082
>
> Post nu på en anden måde der der amatørsite virker jo aldrig.

Sitet virker fint nok, det er bare folks måde at uploade på der ikke virker.
Desuden er det er et godt sted til amatørfotograferne.

Mvh
Simon



Jan Bøgh (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 25-10-05 16:00

Simon Nielsen wrote:

> Sitet virker fint nok, det er bare folks måde at uploade på der ikke
> virker.

Det da ved gud, det ikke gør.

> Desuden er det er et godt sted til amatørfotograferne.

Tjae - bum, bum! Der er da mulighed for medvind.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
PS: Nye (opdateret 5/9/2005) knipserier kan findes på
http://jan.boegh.net/foto.htm



ksk (27-10-2005)
Kommentar
Fra : ksk


Dato : 27-10-05 19:44



> Post nu på en anden måde der der amatørsite virker jo aldrig.
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Jakob

fedt svare fra en der ikke har haft sigt kamera en ugen
KsK



Jakob (27-10-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 27-10-05 21:09

In article <djr75j$2i6s$1@newsbin.cybercity.dk>, 61678029@mobil.dk
says...

> fedt svare fra en der ikke har haft sigt kamera en ugen
> KsK

Hvad snakker du om, du er jo ikke rask.

--
Venlig hilsen

Jakob

ksk (28-10-2005)
Kommentar
Fra : ksk


Dato : 28-10-05 14:43

skulle du ikke igang med din ny hobby (d50)
KSK
Sorry hvis jeg er forkert på den


"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1dcb525abc45d0989fe9@news.sunsite.dk...
> In article <djr75j$2i6s$1@newsbin.cybercity.dk>, 61678029@mobil.dk
> says...
>
>> fedt svare fra en der ikke har haft sigt kamera en ugen
>> KsK
>
> Hvad snakker du om, du er jo ikke rask.
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Jakob



ksk (28-10-2005)
Kommentar
Fra : ksk


Dato : 28-10-05 17:03


"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1dcb525abc45d0989fe9@news.sunsite.dk...
> In article <djr75j$2i6s$1@newsbin.cybercity.dk>, 61678029@mobil.dk
> says...
>
>> fedt svare fra en der ikke har haft sigt kamera en ugen
>> KsK
>
> Hvad snakker du om, du er jo ikke rask.
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Jakob

Måske ikke dig der ha skrevet det her

http://groups.google.dk/groups?q=En+teoretikers+d%C3%B8d......&hl=da


??????????????????????????

KsK



Helle Bennike (30-10-2005)
Kommentar
Fra : Helle Bennike


Dato : 30-10-05 13:45

test
"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse
news:djti3d$13v5$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.1dcb525abc45d0989fe9@news.sunsite.dk...
>> In article <djr75j$2i6s$1@newsbin.cybercity.dk>, 61678029@mobil.dk
>> says...
>>
>>> fedt svare fra en der ikke har haft sigt kamera en ugen
>>> KsK
>>
>> Hvad snakker du om, du er jo ikke rask.
>>
>> --
>> Venlig hilsen
>>
>> Jakob
>
> Måske ikke dig der ha skrevet det her
>
> http://groups.google.dk/groups?q=En+teoretikers+d%C3%B8d......&hl=da
>
>
> ??????????????????????????
>
> KsK
>
>



Futte (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 24-10-05 18:20


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt

AAAAAARRGHHH, forkert link, dette skulle være bedre.

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082

Mvh. Futte.



Thomas Schreiber (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Schreiber


Dato : 24-10-05 18:31

Futte wrote:
> "Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>>Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>
>
> AAAAAARRGHHH, forkert link, dette skulle være bedre.
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>
> Mvh. Futte.

Tager du pid på os eller hva'? Du spilder alles tid! Dette er hvad jeg
får med det nye link:

http://fish.iddx.net/timewaste.jpg

*plonk*




--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber
-
Finsensgade 48, 4. tv - 8200 Århus N
Hjem 86 72 55 88 | Mobil 60 72 55 88

condrup.net (24-10-2005)
Kommentar
Fra : condrup.net


Dato : 24-10-05 18:35


"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> skrev i en meddelelse
news:435d1a61$0$41142$14726298@news.sunsite.dk...
> Futte wrote:
>> "Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>>>Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>>
>>
>> AAAAAARRGHHH, forkert link, dette skulle være bedre.
>>
>> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>>
>> Mvh. Futte.
>
> Tager du pid på os eller hva'? Du spilder alles tid! Dette er hvad jeg får
> med det nye link:
>
> http://fish.iddx.net/timewaste.jpg
>
> *plonk*
>
>
>
Virker fint her... Fejl 40 ?



Ole Larsen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Ole Larsen


Dato : 24-10-05 19:05

Thomas Schreiber skrev:
> Futte wrote:
>
>> "Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>>> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>>
>>
>>
>> AAAAAARRGHHH, forkert link, dette skulle være bedre.
>>
>> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>>
>> Mvh. Futte.
>
>
> Tager du pid på os eller hva'? Du spilder alles tid! Dette er hvad jeg
> får med det nye link:
>
> http://fish.iddx.net/timewaste.jpg
>
> *plonk*
>
>
>
>
Nå nå - det er velkendt at den side ofte driller - nogen der kende (ved)
hvorfor

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.

http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/2005-10-11-08a.htm

Gert Medom (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Gert Medom


Dato : 24-10-05 20:05

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> skrev i en meddelelse
news:435d1a61$0$41142$14726298@news.sunsite.dk...
> Futte wrote:
>> "Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>>>Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>>
>>
>> AAAAAARRGHHH, forkert link, dette skulle være bedre.
>>
>> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>>
>> Mvh. Futte.
>
> Tager du pid på os eller hva'? Du spilder alles tid! Dette er hvad jeg
får
> med det nye link:
>
> http://fish.iddx.net/timewaste.jpg
>
> *plonk*
>
Hvad er "pid"??
>
>
> --
> Venligst :oÞ
> Thomas Schreiber
> -
> Finsensgade 48, 4. tv - 8200 Århus N
> Hjem 86 72 55 88 | Mobil 60 72 55 88




Thomas Schreiber (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Schreiber


Dato : 24-10-05 20:26

Gert Medom wrote:
> Hvad er "pid"??

Pid er den lyd det siger, når du lader som om du ikke ser mig nede i
byen og kigger den anden vej for at undgå mig.


--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber
-
Finsensgade 48, 4. tv - 8200 Århus N
Hjem 86 72 55 88 | Mobil 60 72 55 88

Gert Medom (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Gert Medom


Dato : 24-10-05 20:44

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> skrev i en meddelelse
news:435d3548$0$41139$14726298@news.sunsite.dk...
> Gert Medom wrote:
>> Hvad er "pid"??
>
> Pid er den lyd det siger, når du lader som om du ikke ser mig nede i byen
> og kigger den anden vej for at undgå mig.
>
Okay. Det har jeg ikke gjort med vilje.Har sikkert gået i dybe tanker. Det
var da noget pid at du tror det

/ Gert
> --
> Venligst :oÞ
> Thomas Schreiber
> -
> Finsensgade 48, 4. tv - 8200 Århus N
> Hjem 86 72 55 88 | Mobil 60 72 55 88



Thomas Schreiber (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Schreiber


Dato : 24-10-05 21:41

Gert Medom wrote:
> Okay. Det har jeg ikke gjort med vilje.Har sikkert gået i dybe tanker. Det
> var da noget pid at du tror det

Sidste gang gjorde du det samme nede ved kirken, men jeg sagde hej højt
og derfor kunne du ikke bare ignorere mig. Jeg så udemærket godt at du
så mig oppe ved biografen forrige lørdag og kiggede væk. Trælst at du
har det sådan med mig, men dig om det Lev vel.


--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber
-
Finsensgade 48, 4. tv - 8200 Århus N
Hjem 86 72 55 88 | Mobil 60 72 55 88

Gert Medom (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Gert Medom


Dato : 25-10-05 06:04

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> skrev i en meddelelse
news:435d46de$0$41148$14726298@news.sunsite.dk...
> Gert Medom wrote:
>> Okay. Det har jeg ikke gjort med vilje.Har sikkert gået i dybe tanker.
>> Det var da noget pid at du tror det
>
> Sidste gang gjorde du det samme nede ved kirken, men jeg sagde hej højt og
> derfor kunne du ikke bare ignorere mig. Jeg så udemærket godt at du så mig
> oppe ved biografen forrige lørdag og kiggede væk. Trælst at du har det
> sådan med mig, men dig om det Lev vel.
>
Tak. Det lyder da ikke rart det du har oplevet. Jeg har måske nok nogle
særheder som person men at ignorere andre mennesker synes jeg nu er
barnligt..Gider du ikke sende en mail til min private mail, så vi kan få det
opklaret, vi er vist ved at være off topic herinde

/ Gert




>
> --
> Venligst :oÞ
> Thomas Schreiber
> -
> Finsensgade 48, 4. tv - 8200 Århus N
> Hjem 86 72 55 88 | Mobil 60 72 55 88



Peter Loumann (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 24-10-05 18:33

Futte skrev:

>dette skulle være bedre.

>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082

Ikke her. Jeg får stadig kun fotokritiks reklamekollage. Fra nu af
ignoreres billedlinks til fotokritik herfra.
--
hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
http://huse-i-naestved.dk

condrup.net (24-10-2005)
Kommentar
Fra : condrup.net


Dato : 24-10-05 18:35


"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
news:qj6ql1t0d3g9ueb8lcd8b1qq07ep7ib0o1@4ax.com...
> Futte skrev:
>
>>dette skulle være bedre.
>
>>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>
> Ikke her. Jeg får stadig kun fotokritiks reklamekollage. Fra nu af
> ignoreres billedlinks til fotokritik herfra.
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
> http://huse-i-naestved.dk

Virker fint her... Fejl 40 ?



Jan Bøgh (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 24-10-05 18:49

condrup.net wrote:
> "Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> news:qj6ql1t0d3g9ueb8lcd8b1qq07ep7ib0o1@4ax.com...
>> Futte skrev:
>>
>>> dette skulle være bedre.
>>
>>> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>>
>> Ikke her. Jeg får stadig kun fotokritiks reklamekollage. Fra nu af
>> ignoreres billedlinks til fotokritik herfra.
>> --
>> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
>> http://huse-i-naestved.dk
>
> Virker fint her... Fejl 40 ?

Nej - en udsøgt elendig server!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
PS: Nye (opdateret 5/9/2005) knipserier kan findes på
http://jan.boegh.net/foto.htm



Tommy Eriksen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Tommy Eriksen


Dato : 24-10-05 19:25

On Mon, 24 Oct 2005 19:34:56 +0200, "condrup.net"
<contactREMOVECAPS@condrup.net> wrote:

>
>"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>news:qj6ql1t0d3g9ueb8lcd8b1qq07ep7ib0o1@4ax.com...
>> Futte skrev:
>>
>>>dette skulle være bedre.
>>
>>>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>>
>> Ikke her. Jeg får stadig kun fotokritiks reklamekollage. Fra nu af
>> ignoreres billedlinks til fotokritik herfra.
>> --
>> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
>> http://huse-i-naestved.dk
>
>Virker fint her... Fejl 40 ?

Tvivler ... Selv om jeg går på www.fotokritik.dk og indtaster
billed-ID'et (191082) direkte i feltet i venstre frame får jeg en side
med deres rekvalme i stedet for billedet.
Synd, kan ellers godt lide idéen i sitet ... måske nogen skulle kode
en pendant - bare en som rent faktisk virker?

/Tommy

Ukendt (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-10-05 22:04


"Tommy Eriksen" <tommy@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:8l9ql1d1dqalkitnq8hd77ul6g9604b8h2@4ax.com...
> On Mon, 24 Oct 2005 19:34:56 +0200, "condrup.net"
> <contactREMOVECAPS@condrup.net> wrote:
>
>>
>>"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>>news:qj6ql1t0d3g9ueb8lcd8b1qq07ep7ib0o1@4ax.com...
>>> Futte skrev:
>>>
>>>>dette skulle være bedre.
>>>
>>>>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>>>
>>> Ikke her. Jeg får stadig kun fotokritiks reklamekollage. Fra nu af
>>> ignoreres billedlinks til fotokritik herfra.
>>> --
>>> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
>>> http://huse-i-naestved.dk
>>
>>Virker fint her... Fejl 40 ?
>
> Tvivler ... Selv om jeg går på www.fotokritik.dk og indtaster
> billed-ID'et (191082) direkte i feltet i venstre frame får jeg en side
> med deres rekvalme i stedet for billedet.
> Synd, kan ellers godt lide idéen i sitet ... måske nogen skulle kode
> en pendant - bare en som rent faktisk virker?
>
> /Tommy
Tør man spørge hvilken browser du bruger. Jeg får fejlen i Firefox, men ikke
i Internet Explorer.

Anders



Tommy Eriksen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Tommy Eriksen


Dato : 24-10-05 22:12

On Mon, 24 Oct 2005 23:03:45 +0200, "Anders" <anders.hvas<at>mail.dk>
wrote:

Hejsa,

>Tør man spørge hvilken browser du bruger. Jeg får fejlen i Firefox, men ikke
>i Internet Explorer.

Det er i IE fejlen kommer, jeg har ikke andre browsere installeret.

Men tilsyneladende er det ikke en særlig konsistent fejl (garanteret
noget medl en cookie eller session eller noget der bliver sat/ikke
sat)

/Tommy

Simon Nielsen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Simon Nielsen


Dato : 24-10-05 23:02


"Tommy Eriksen" <tommy@the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:l3jql1dl8h2aj7i7te5k245n1cndn3bosk@4ax.com...
> On Mon, 24 Oct 2005 23:03:45 +0200, "Anders" <anders.hvas<at>mail.dk>
> wrote:
>
> Hejsa,
>
>>Tør man spørge hvilken browser du bruger. Jeg får fejlen i Firefox, men
>>ikke
>>i Internet Explorer.
>
> Det er i IE fejlen kommer, jeg har ikke andre browsere installeret.
>
> Men tilsyneladende er det ikke en særlig konsistent fejl (garanteret
> noget medl en cookie eller session eller noget der bliver sat/ikke
> sat)

Nej, så vidt jeg har forstået er det billedserverne, altså selve databasen
til billeder, den opdateres en gang imellem for at sikre sig at der ikke er
døde links og det tager nogle sekunder og i den tid kommer der et
erstatningsbillede, nogle gange bliver det bare hængende og specielt ved
direkte links til billeder. Men det kan også være at det er et andet
problem, men der sker i hvert fald et eller andet med serveren hvor
billederne ligger på.

Mvh
Simon



Frodo Nifinger (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Frodo Nifinger


Dato : 25-10-05 02:07


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:435d17ae$0$38626$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>
> AAAAAARRGHHH, forkert link, dette skulle være bedre.
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=191082
>
Det var dog bizart. Jeg kunne heller ikke få lov til at se billedet, men fik
reklamen med begge link.
Så jeg valgte at logge ind. Jeg gik endda ind i din folder, fandt
thumbnailen til billedet, og selvom jeg klikker på den, kan jeg kun få
reklamen.

De har da vist problemer på det site

Mvh

--
Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger



Niels Riis Ebbesen (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 25-10-05 09:27


Frodo Nifinger wrote:

> De har da vist problemer på det site


Ja... men du skal ikke formaste dig til at sige det til webmoster Martin,
for så bliver han pisse sur og mopset, har tror nemlig, at han super
skrap til PHP-programering, og at hans site www.fotokritik.dk er guds
gave til dansk fotografi...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Frodo Nifinger (26-10-2005)
Kommentar
Fra : Frodo Nifinger


Dato : 26-10-05 02:23


"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:435d84ed$0$41144$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> De har da vist problemer på det site
>
Nu kunne jeg få lov til at se billedet.

Til gengæld er billedet ikke uden problemer. Højlysene knalder ud, og
baggrunden er rodet. Du har også savet benene af det arme kræ.
Jeg vil anbefale dig at bruge mere tid på dine motiver, se både motiv og
baggrund , bruge nedblændingsknappen for at kontrollere dybdeskarpheden.
evt. vente til motivet flytter sig, så hele kompositionen bliver bedre.
Fotografi af dyr er så afgjort et spørgsmål om tålmodighed.

--
Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger



Jan Bøgh (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 24-10-05 18:47

Futte wrote:
> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/191082

Find en anden server!
Fotokritik er at tage pis på folk, du be'r om at se på dine billeder.

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
PS: Nye (opdateret 5/9/2005) knipserier kan findes på
http://jan.boegh.net/foto.htm



ksk (24-10-2005)
Kommentar
Fra : ksk


Dato : 24-10-05 20:29



>
> Find en anden server!
> Fotokritik er at tage pis på folk, du be'r om at se på dine billeder.

jeg kan godt se hvad i mener men den er ikke dårligere end så mange andre
med POP windows der spring frem
Ksk

> vh
> jan
>
> --
> Fotoamatør af Guds (u)nåde.
> PS: Nye (opdateret 5/9/2005) knipserier kan findes på
> http://jan.boegh.net/foto.htm
>



Jens Stadsgaard (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Jens Stadsgaard


Dato : 24-10-05 20:39

On Mon, 24 Oct 2005 21:29:23 +0200, ksk wrote:

>>
>> Find en anden server!
>> Fotokritik er at tage pis på folk, du be'r om at se på dine billeder.
>
> jeg kan godt se hvad i mener men den er ikke dårligere end så mange andre
> med POP windows der spring frem
> Ksk

Den store forskel på fotokritik og photosig.com er at man på photosig.com
får en seriøs bedømmelse af ens billeder samt at der er mange flere gode
billeder. Popupen på photosig er irriterende og den bliver da stoppet af
firefox de fleste gange men dog ikke alle.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D
Skift invalid med cybercity.dk
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com/galleri/index.php

HpeA (24-10-2005)
Kommentar
Fra : HpeA


Dato : 24-10-05 21:38


"Jens Stadsgaard" skrev i en meddelelse
> On Mon, 24 Oct 2005 21:29:23 +0200, ksk wrote:
>
>
> Den store forskel på fotokritik og photosig.com er at man på
photosig.com
> får en seriøs bedømmelse af ens billeder samt at der er mange flere gode
> billeder.

Mange ! ! !, og det ændre ikke forskellen på billeder uploadet til det ene
eller det andet sitet.......
Der er osse gode på FK, så smags-dommeri af den værste skuffe eller
?..........



>Popupen på photosig er irriterende og den bliver da stoppet af
> firefox de fleste gange men dog ikke alle.

Jeg er nu bare træt af de dansende påskekyllinger

>
> --
> M.v.h
> Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Og ?

> Skift invalid med cybercity.dk

Som alle andre med valid Emil

> Se mine billeder http://www.stadsgaard.com/galleri/index.php

Tving Mig !




----------------------------------------
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 2671 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk



Jens Stadsgaard (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Jens Stadsgaard


Dato : 25-10-05 15:34

On Mon, 24 Oct 2005 22:38:05 +0200, HpeA wrote:


> Mange ! ! !, og det ændre ikke forskellen på billeder uploadet til det ene
> eller det andet sitet.......
> Der er osse gode på FK, så smags-dommeri af den værste skuffe eller
> ?..........
En del flere en FK. Og man får at vide når man har lavet noget lort og det
gør man ikke på FK. JEg har ikke set en kritik at et billide på FK, hvor
der er sagt at det ikke er ret godt lavet.

> >Popupen på photosig er irriterende og den bliver da stoppet af
>> firefox de fleste gange men dog ikke alle.
>
> Jeg er nu bare træt af de dansende påskekyllinger
>

Ok

>>
>> --
>> M.v.h
>> Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D
>
> Og ?
>
>> Skift invalid med cybercity.dk
>
> Som alle andre med valid Emil
>
>> Se mine billeder http://www.stadsgaard.com/galleri/index.php
>
> Tving Mig !

Jeg tvinger ingen og heller ikke dig. Min signatur er mit eget private
fristed. Se http://usenet.dk/netikette/signatur.html. Så jeg vil sige at
det kommer ikke dig ved hvad jeg har skrev i min.

JEg er dog ikke så kujonagtig at jeg ikke opgiver mit navn i de indlæg jeg
sender til gruppen. Det er der jo visse andre der er.

>
>
>
>
> ----------------------------------------
> Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
> Den har indtil videre sparet mig for at få 2671 spam-mails.
> Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Og aligevel sender du spam til gruppen!!!!


--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D
Skift invalid med cybercity.dk
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com/galleri/index.php

Simon Nielsen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Simon Nielsen


Dato : 24-10-05 23:03


"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> wrote in message
news:xstcxznrt85h.kuwltbq76zu3$.dlg@40tude.net...
> On Mon, 24 Oct 2005 21:29:23 +0200, ksk wrote:
>
>>>
>>> Find en anden server!
>>> Fotokritik er at tage pis på folk, du be'r om at se på dine billeder.
>>
>> jeg kan godt se hvad i mener men den er ikke dårligere end så mange andre
>> med POP windows der spring frem
>> Ksk
>
> Den store forskel på fotokritik og photosig.com er at man på photosig.com
> får en seriøs bedømmelse af ens billeder samt at der er mange flere gode
> billeder. Popupen på photosig er irriterende og den bliver da stoppet af
> firefox de fleste gange men dog ikke alle.

Men googles toolbar stopper den hvergang både i IE og Firefox, i hvert fald
hos mig

Mvh
Simon



Futte (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 25-10-05 14:27


"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse
news:435d5a3a$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> wrote in message
> news:xstcxznrt85h.kuwltbq76zu3$.dlg@40tude.net...
>> On Mon, 24 Oct 2005 21:29:23 +0200, ksk wrote:
>>
>>>>
>>>> Find en anden server!
>>>> Fotokritik er at tage pis på folk, du be'r om at se på dine billeder.
>>>
>>> jeg kan godt se hvad i mener men den er ikke dårligere end så mange
>>> andre
>>> med POP windows der spring frem
>>> Ksk
>>
>> Den store forskel på fotokritik og photosig.com er at man på photosig.com
>> får en seriøs bedømmelse af ens billeder samt at der er mange flere gode
>> billeder. Popupen på photosig er irriterende og den bliver da stoppet af
>> firefox de fleste gange men dog ikke alle.
>
> Men googles toolbar stopper den hvergang både i IE og Firefox, i hvert
> fald hos mig
>
> Mvh
> Simon
>
Allerførst tak til de to der gad kommentere billedet, det undrer mig godtnok
lidt, ud af 30 indlæg var der kun 2 der handlede om billedet, resten
handlede mere om hvor elendig fotokritik.dk er.
Jeg fornemmer at der hersker lidt af en religionskrig om hvor man skal
præsentere sine billeder, og måske især hvor man ikke skal, eller er det
noget jeg helt har misforstået?.
Endnu engang: tak til de der gad forholde sig til billedet.

Mvh. Futte.



Jens Bruun (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-10-05 14:31

"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:435e32a6$0$38726$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Allerførst tak til de to der gad kommentere billedet, det undrer mig
> godtnok lidt, ud af 30 indlæg var der kun 2 der handlede om billedet,
> resten handlede mere om hvor elendig fotokritik.dk er.

Nej, de fleste andre indlæg hander om, vi slet ikke kan se dit billede.

> Jeg fornemmer at der hersker lidt af en religionskrig om hvor man skal
> præsentere sine billeder, og måske især hvor man ikke skal, eller er
> det noget jeg helt har misforstået?.

Ja, der er noget, du helt har misforstået. Er det for meget forlangt, at vi
rent faktisk kan se dit billede, når du poster et link til det? Det er
_meget_ svært at kommentere et billede, man ikke kan se. Ingen religionskrig
i det.

> Endnu engang: tak til de der gad forholde sig til billedet.

Tak for, du spildte min tid med endnu et ubrugeligt link til fotokritik.dk

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Morten Wartou (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Morten Wartou


Dato : 25-10-05 14:32


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:435e32a6$0$38726$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jeg fornemmer at der hersker lidt af en religionskrig om hvor man skal
> præsentere sine billeder, og måske især hvor man ikke skal, eller er det
> noget jeg helt har misforstået?.

Ja, du er helt gal på den. Folk påpeger at de ikke kan se dit billede, fordi
det er mere end almindeligt svært at få en lænke til fotokritik.dk til at
virke korrekt. Det har intet med religionskrig at gøre.


--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou



Futte (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 25-10-05 15:25

> Ja, du er helt gal på den. Folk påpeger at de ikke kan se dit billede,
> fordi det er mere end almindeligt svært at få en lænke til fotokritik.dk
> til at virke korrekt. Det har intet med religionskrig at gøre.

Jeg kan godt se det er et problem, men alligevel undrer det mig lidt at der
tilsyneladende er så mange problemer, for siden jeg postede det link har der
været over 600 inde og kigge på billedet, så det må da fungere.

Mvh. Futte.



Morten Wartou (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Morten Wartou


Dato : 25-10-05 15:27


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:435e4034$0$38734$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Ja, du er helt gal på den. Folk påpeger at de ikke kan se dit billede,
>> fordi det er mere end almindeligt svært at få en lænke til fotokritik.dk
>> til at virke korrekt. Det har intet med religionskrig at gøre.
>
> Jeg kan godt se det er et problem, men alligevel undrer det mig lidt at
> der tilsyneladende er så mange problemer, for siden jeg postede det link
> har der været over 600 inde og kigge på billedet, så det må da fungere.

Hvis det fungerer, brokker folk sig vel ikke over at det ikke fungerer, vel?
:) Har du ikke fået en hjemmeside med til din internetkonto? I givet fald,
smid billedet op dér, og prøv igen.


--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou



Futte (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 25-10-05 15:41

> Hvis det fungerer, brokker folk sig vel ikke over at det ikke fungerer,
> vel?


He-he, det kan der selvfølgelig være noget om )

Mvh. Futte.



Jens Stadsgaard (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Jens Stadsgaard


Dato : 25-10-05 15:37

On Tue, 25 Oct 2005 16:24:48 +0200, Futte wrote:

>> Ja, du er helt gal på den. Folk påpeger at de ikke kan se dit billede,
>> fordi det er mere end almindeligt svært at få en lænke til fotokritik.dk
>> til at virke korrekt. Det har intet med religionskrig at gøre.
>
> Jeg kan godt se det er et problem, men alligevel undrer det mig lidt at der
> tilsyneladende er så mange problemer, for siden jeg postede det link har der
> været over 600 inde og kigge på billedet, så det må da fungere.
>
> Mvh. Futte.

JEg tror også at du får registreret alle de forgæves forsøg på at se
billedet. Jeg forsøgte nok 10 - 20 gange uden at få noget frem anden
reklamen.

At man ikke kan se billedet ved det første forsøg fra din side før at man
får lagt det ind i browseren cache og billedet hentes der når du så poster
det rigtige link, da det henviser til det samme billede.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D
Skift invalid med cybercity.dk
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com/galleri/index.php

Jan Bøgh (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 25-10-05 16:05

Futte wrote:

> Allerførst tak til de to der gad kommentere billedet, det undrer mig
> godtnok lidt, ud af 30 indlæg var der kun 2 der handlede om billedet,
> resten handlede mere om hvor elendig fotokritik.dk er.

Det er da indlysende: Det lykkedes kun for 2 at se dine billeder!

> Jeg fornemmer at der hersker lidt af en religionskrig om hvor man skal
> præsentere sine billeder, og måske især hvor man ikke skal, eller er
> det noget jeg helt har misforstået?.

Ja, hvis du tror at det er uden betydning om man rent faktisk kan /se/
billederne, kan du da godt kalde det religionskrig.

> Endnu engang: tak til de der gad forholde sig til billedet.

Og så vel en tak til de mange, der faktisk gad gøre forsøget - eller hwa?

mvh
Ja¨n

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
PS: Nye (opdateret 5/9/2005) knipserier kan findes på
http://jan.boegh.net/foto.htm



Jakob (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 25-10-05 21:47

In article <435e32a6$0$38726$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
sigurdsigurdsson@hotmail.com says...

> Jeg fornemmer at der hersker lidt af en religionskrig om hvor man skal
> præsentere sine billeder, og måske især hvor man ikke skal, eller er det
> noget jeg helt har misforstået?.

Ja.

Det er vel ikke så underligt, det er lidt svært at debatere et billede
man ikke kan se.

--
Venlig hilsen

Jakob

Niels Riis Ebbesen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 24-10-05 19:27


Futte wrote:

> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/191082


Motivet er rodet, højlysene er udbrændte og så har du hugget benene på
den foreste antilope, kort sagt, det er et ægte knipseri...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Povl H. Pedersen (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 24-10-05 20:19

In article <435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Futte wrote:
> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/191082

Linket virker fint her. Kommentarer til billedet er:

Jordbunden og andre highlights er overeksponerede, og knalder helt ud.
Hovedet af det forreste dyr er lige mørkt nok.
Medmindre du er dyrlæge eller slagter skal du ikke save dyrenes
ben over.
Lidt mærkelig beskæring. Der mangler noget luft.
Hegnet bagved generer lidt.

Jens Bruun (24-10-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 24-10-05 20:29

"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:435d1237$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Så prøver vi igen, sidste gang gik det jo ikke så godt
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/191082

Det var dråben og dermed sidste gang, jeg klikkede på et link til
fotokritik.dk.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Jakob (25-10-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 25-10-05 07:29

In article <435d35ef$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
bruun_jens@hotmail.com says...

> Det var dråben og dermed sidste gang, jeg klikkede på et link til
> fotokritik.dk.

Jeg har det præcis på samme måde. Hvis man vil tages seriøst må man gøre
sig den umage at præsentere ens billeder på en måde der virker mere end
10 % af gangene.

--
Venlig hilsen

Jakob

Jørgen Nielsen (26-10-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen Nielsen


Dato : 26-10-05 16:29


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:435d35ef$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> Det var dråben og dermed sidste gang, jeg klikkede på et link til
> fotokritik.dk.
>
Hehe Jens, endnu engang "faldt" du i

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste