Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Etbensstativ
Fra : Jens Olsen

Dato : 23-10-05 10:01

Er der mon en butik i hovedstadsområdet, der har lidt udvalg i
etbensstativer til fotobrug?

Jens

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-10-05 10:14

"Jens Olsen" <ingen@spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der mon en butik i hovedstadsområdet, der har lidt udvalg i
> etbensstativer til fotobrug?

Photografica og sikkert også Foto/C kan lidt af hvert.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jens Olsen

Dato : 23-10-05 13:00

On Sun, 23 Oct 2005 11:13:44 +0200, "Morten Wartou"
<morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> wrote:

>"Jens Olsen" <ingen@spam.invalid> skrev i en meddelelse
>
>Photografica og sikkert også Foto/C kan lidt af hvert.

Ja det er nok et par emner jeg kan besøge i næste uge

Jens

Fra : Thor

Dato : 23-10-05 10:17

Naturbutikken har Manfrotto 681 b til ca 400 kr.
Supergodt stativ.

mvh Thor

Fra : Nicolai

Dato : 23-10-05 11:35

> Naturbutikken har Manfrotto 681 b til ca 400 kr.
> Supergodt stativ.

Hørt. KLASSEstativ.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-10-05 13:09

"Nicolai"

> Hørt. KLASSEstativ.

Tip: kig på et med 4 led, det kan lige stikkes i bæltet
og bruges som en slags chest-pod (eller hva nu sådan
en sag hedder) og det er kort nok til at du kan bruge
det siddende på jorden, fylder mindre under transport.
Ulempe, der er 3 snaplåse i stedet for 2 - you choose.
-max-

Fra : Jens Olsen

Dato : 23-10-05 13:05

On Sun, 23 Oct 2005 11:16:33 +0200, "Thor" <thor@thor.thor> wrote:

>Naturbutikken har Manfrotto 681 b til ca 400 kr.
>Supergodt stativ.
>
>mvh Thor

Jeg har lige været 'på nettet' og har set det pågældende stativ. Det
ser lækkert ud.

Tilsynelande har Naturbutikken 'kun' 679 der ikke kan foldes så meget
sammen. Men nu vil jeg være opmærksom på Manfrotto.

Jens

PS: Jeg håber for øvrigt på, at jeg kan finde et der ikke er for
tungt, da det skal bruges i forbindelse med vandreture.

Fra : Brian Lund

Dato : 23-10-05 16:05

> [...]
>
> Tilsynelande har Naturbutikken 'kun' 679 der ikke kan foldes så meget
> sammen. Men nu vil jeg være opmærksom på Manfrotto.

681B koster noget i retning af 300 kr ved www.technikdirekt.de

Brian

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 23-10-05 13:35

Er der ikke noget med at Manfrotto laver et med hurtig greb til hævelse og
sænkeldse i de øverste led. Jeg mener at have set det et sted men kan ikke
finde den igen.