Foto
IBM760 5420
Teil 3020
canon 350 d
Fra : peder dynesen

Dato : 22-10-05 21:44

www.kamerasalg.dk/producent.html?producent=Canon&sort=3&side=3&gruppe=9
har lige set her er der flere udgaver af 350 ?
8.0 mpixel og 8,2 mpixel USB 2 high speed?
eller hvad er nu det
hv peder
ps
jeg har lige prøvede at se i en canon 350d men en 120mm til 480 mm.
men indbygged gyrosensorer der styrer en gruppe billedstablisator elementer
inde i
objektivet det hvar ffffffffff sukker.

Fra : Brizz

Dato : 22-10-05 22:35

peder dynesen wrote:
> [...]
> jeg har lige prøvede at se i en canon 350d men en 120mm til 480 mm.
> men indbygged gyrosensorer der styrer en gruppe billedstablisator elementer

???????

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : .J.S...

Dato : 23-10-05 00:17

"peder dynesen" <pederdynesen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> www.kamerasalg.dk/producent.html?producent=Canon&sort=3&side=3&gruppe=9
> har lige set her er der flere udgaver af 350 ?
> 8.0 mpixel og 8,2 mpixel USB 2 high speed?
> eller hvad er nu det

Nej der er kun den samme, det er nok bare lidt forskellig måde at skrive det
..

> [...]
> men indbygged gyrosensorer der styrer en gruppe billedstablisator
> elementer inde i objektivet det hvar ffffffffff sukker.

Hmnn, går ud fra det er IS imagestabilizer du mener.

120-480 må være med cropfaktoren på 1.6 (faktisk 75-300), og jeg mener ikke
Canon laver en 75-300 med IS så det må være 70-300 du har prøvet hvis det
var noget med IS.

Ja de laver også en 100-400, den er hvid.

mvh/JS

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 23-10-05 07:23

> [...]
>
> 120-480 må være med cropfaktoren på 1.6 (faktisk 75-300), og jeg mener
> ikke Canon laver en 75-300 med IS så det må være 70-300 du har prøvet

De laver en 75-300mm eller den er vel lige gået ud, da 70-300 er den nye
udgave af den samme. 75-300 var deres første IS optik, ja faktisk verdens
første.

Fra : Gert Medom

Dato : 23-10-05 06:36

> [...]
> jeg har lige prøvede at se i en canon 350d men en 120mm til 480 mm.
> men indbygged gyrosensorer der styrer en gruppe billedstablisator
Så vidt jeg er orienteret findes den i sølv og sort.

de to pixeltal kan være sensorens faktiske antal pixels og det effektive
antal pixels, dvs de der bli´r til billedpunkter.

/ Gert

Fra : Per

Dato : 23-10-05 08:53

> de to pixeltal kan være sensorens faktiske antal pixels og det effektive
> antal pixels, dvs de der bli´r til billedpunkter.
>
> / Gert

Excactomundo!
http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital_slr/eos_350d/index.asp?specs=1

Fra : peder dynesen

Dato : 23-10-05 12:00

ja det hvar 75 til 300mm (*1.6)

hvis det er den samme canon 350 d hvorfor så i forskel i prisen?

Fra : Åge

Dato : 23-10-05 13:10

"Gert Medom" <Gert.medom[slet dette]@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "peder dynesen" <pederdynesen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg er orienteret findes den i sølv og sort.

Bej. Den findes ikke i sølv.

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 23-10-05 13:38

> Bej. Den findes ikke i sølv.

Jo, i fredags så jeg en "special limited edition" udgave med et batterigreb,
en optik og huset i sølv i en butik i Aalborg.

Mvh. Kim, Aalborg.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 23-10-05 16:08

"Åge" <Klogesen@åge.dk> wrote:

>Bej. Den findes ikke i sølv.

Se Features - nedeste punkt:
http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital_slr/EOS_350d/

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : peder dynesen

Dato : 23-10-05 20:11

den er i sølv og sort jeg har se begge to. men Hvad så med det USB 2 high
speed?
dn jeg så med 75 til 300MM linsen var sølv:
vh peder men jeg spør lige igen USB 2 high speed?

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 23-10-05 20:29

"peder dynesen" <pederdynesen@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>den er i sølv og sort jeg har se begge to. men Hvad så med det USB 2 high
>speed?
>dn jeg så med 75 til 300MM linsen var sølv:
>vh peder men jeg spør lige igen USB 2 high speed?

Canon EOS 350D er med USB 2.0 Hi-Speed interface til PC'en.
Farve og objektiv er uden betydning for dette.

Fra : aon

Dato : 24-10-05 04:57

Fedt kamera