Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et lille fotografi
Fra : Morten Wartou

Dato : 22-10-05 17:07

Halløj!

Jeg måtte jo lige lege med mit nye legetøj, et 1D Mark II. Dejlig
metalklods. Vejret var dog ikke med mig, så lidt billedbehandling måtte der
til. For meget? Jeg ved ej. Nuvel, kig da, og svin mig til - eller lad være.
:)

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1632253

Der er ingen historie, kan jeg ligeså godt allerede afsløre nu, jeg synes
bare hustage og hvad der nu måtte befinde sig på dem, kan være dejlige. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : fam. Ager

Dato : 22-10-05 17:10

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:435a63b2$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Jeg måtte jo lige lege med mit nye legetøj, et 1D Mark II. Dejlig
> metalklods.

tillykke med det, det bliver du glad for...Jeg er ihvertfald super glad for
mit cam.

mvh torben

Fra : Morten Wartou

Dato : 22-10-05 21:03

> [...]
> en meddelelse news:435a63b2$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> tillykke med det, det bliver du glad for...Jeg er ihvertfald super glad

Taktak. Det er en dejlig sag, jeg er helt sikker på jeg vil blive glad for
det. Solskin i morgen, tak. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : condrup.net

Dato : 22-10-05 17:18

> [...]
> bare hustage og hvad der nu måtte befinde sig på dem, kan være dejlige. :)

Tjae, billedbehandlingen viser næppe nogen forskel på, at det er taget med
en MKII. Jeg modtager selv min MKII N næste uge, noget jeg dog næppe vil
betegne som værende legetøj, men sådan er vi jo så forskellige

Mvh Ole C

Fra : Jan

Dato : 22-10-05 20:26

> [...]
> en MKII. Jeg modtager selv min MKII N næste uge, noget jeg dog næppe vil
> betegne som værende legetøj, men sådan er vi jo så forskellige

Ja Morten er åbenbart mere lidenskabelig end du - det ER da legetøj.

Fra : Morten Wartou

Dato : 22-10-05 21:14

"Jan" <jan.nyhedsgruppesvar@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja Morten er åbenbart mere lidenskabelig end du - det ER da legetøj.

Nemlig. :) Jeg har ingen kvinde til at stoppe mig, så jeg har ikke behov for
at overbevise nogen om at det ikke er legetøj. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-10-05 21:30

skrev i en meddelelse

> Nemlig. :) Jeg har ingen kvinde til at stoppe mig, så jeg har ikke
> behov for at overbevise nogen om at det ikke er legetøj. :)

Min erfaring er, at kvinder ikke altid er helt afvisende overfor legetøj...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : condrup.net

Dato : 23-10-05 01:04

> [...]
>
> Nemlig. :) Jeg har ingen kvinde til at stoppe mig, så jeg har ikke behov
> for at overbevise nogen om at det ikke er legetøj. :)

Sjovt nok, det har jeg hellere ikke...

Fra : condrup.net

Dato : 23-10-05 01:04

> Ja Morten er åbenbart mere lidenskabelig end du - det ER da legetøj.

Du har ret, jeg skynder mig i BR og køber LEGO for 16K

Fra : Morten Wartou

Dato : 22-10-05 21:04

"condrup.net" <contactREMOVECAPS@condrup.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> en MKII. Jeg modtager selv min MKII N næste uge, noget jeg dog næppe vil
> betegne som værende legetøj, men sådan er vi jo så forskellige

Hæhæ. Som amatør kan jeg da ikke kalde det andet end legetøj. Solidt
legetøj, ganske vist.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 22-10-05 19:22

> [...]
> bare hustage og hvad der nu måtte befinde sig på dem, kan være dejlige. :)

Et malerisk billede med flotte farver. En skam den ene "vejrhane" ikke er
rigtig synlig.
--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 22-10-05 21:12

"www.jkhansen.dk" <admin@jkNOSPAMhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en meddelelse news:435a63b2$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Et malerisk billede med flotte farver. En skam den ene "vejrhane" ikke er

Takker. Personligt kan jeg godt lide at den ene hane "kigger" den anden vej,
jeg tror det ville blive lidt for symmetrisk at se på ellers, men det kan da
være du har ret. Uha. Jeg har lige prøvet at kopiere den højre hane over til
venstre, det synes jeg ikke er kønt, jeg kom til at tænke britisk
middelalderhær da jeg så billedet. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou