Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lokale fugle
Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-10-05 05:55

Fra : Michael

Dato : 20-10-05 09:01

-max- wrote:
> Lidt billeder fra igår, inden Michael kom og distraherede
> mig ) hva ku det ikk ha' blevet til, ænder susede forbi
> i een uendelighed - høhø.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1630505
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1630555
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1630581
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1630635
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1630645
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1630663

En flot serie som sædvanlig. Jeg synes det med musvitten,
og det sidste med anden er blevet et par rigtigt gode og interssante
motiver.
Mvh. Michael

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-10-05 18:33

"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev
> Jeg synes det med musvitten,

Det er nu en Blåmejse. Hvad mon han har fortalt 'Lattermågen'?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-10-05 10:02

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Lidt billeder fra igår, inden Michael kom og distraherede
> mig ) hva ku det ikk ha' blevet til, ænder susede forbi
> [...]

Pragtfugle! Duen er skøn - sikke et blik! Der er jo, som sædvanligt, ikke så
meget at sige, udover at de jo er pivuskarpe, hvilket jo er et kendt problem
med det objektiv du har. Jeg har siddet ved telefonen og ventet på dit
opkald, så vi kan få gennemført byttehandelen med mit 100-400, så du kan
komme ud og udfolde dit talent - men der sker intet! Nada! Jeg er
efterhånden ved at blive sulten, og trænger også til en toilettur, så du må
gerne lige få taget dig sammen.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou