Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Apple laver proff. foto-post-production væ~
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 19-10-05 21:44

Apple har netop offentliggjort deres bud på post-production værktøj til
den seriøse fotograf.

http://www.apple.com/aperture/

Det ser spændende ud, omend det er ret dyrt, stiller voldsomme hardware
krav og i sagens natur kun udkommer til OS X.

--
Mvh Martin

Fra : TL

Dato : 20-10-05 19:57

> [...]
>
> Det ser spændende ud, omend det er ret dyrt, stiller voldsomme hardware
> krav og i sagens natur kun udkommer til OS X.

Det ser så lækkert ud - og os stakler der kører pc, og ikke råd til også at
have en lækker mac , vi kan kun håbe PS kan lære noget af det.

TL
- - -
www.lindkold.dk
Billig hjemmeside?

Fra : Bo Hellum

Dato : 21-10-05 07:15

> Det ser så lækkert ud - og os stakler der kører pc, og ikke råd til også
> at have en lækker mac , vi kan kun håbe PS kan lære noget af det.

Ja, det er vist kræs, og jeg var faktisk ved at bestille det, indtil jeg så
hardware kravene, det er jo helt hen i skoven. Men lækkert ser det nu ud.

Bo

Fra : Jakob

Dato : 21-10-05 09:58

In article <4358875f$0$8858$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nh7h@nighthawks.dk says...

> Ja, det er vist kræs, og jeg var faktisk ved at bestille det, indtil jeg så
> hardware kravene, det er jo helt hen i skoven

Ja det grinte jeg også lidt af. De roser sig jo af hvor effektivt
programmet er, tror da fanden hvis de stiller de krav til udstyret :0)

--
Venlig hilsen

Jakob