Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kan man leje et kamera ?
Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 17:25

Hejsa.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om det et eller andet sted er muligt at
leje et kamera før man evt. køber det.

Det drejer sig om Nikon D 70.
Og grunden til at jeg gerne vil leje først er at jeg tidligere har brugt
mange penge på et kamera,
som så slet ikke har levet op til mine forventninger, og behov.
Det har bare resulteret i en irratation, og manglende lyst til at tage
billeder.

Hilsen Berit
http://www.ox-arabere.dk

Fra : John Sahl

Dato : 19-10-05 17:30

Ox-Arabere.dk wrote:
> Hejsa.
> Jeg kunne godt tænke mig at høre om det et eller andet sted er muligt
> at leje et kamera før man evt. køber det.

Jeg ved at www.goecker.dk udlejer, men jeg mener kun de har
Canon.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Per O.

Dato : 19-10-05 18:30

"Ox-Arabere.dk" <wendyshah-snabela-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som så slet ikke har levet op til mine forventninger, og behov.
> Det har bare resulteret i en irratation, og manglende lyst til at tage

Du kunne jo også se om en fra gruppen boede i nærheden, og var parat til
(måske mod en passende mængde ussel mammon) at låne dig kameraet en dags
tid.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 18:33

Hejsa.
Tak for jeres svar.

>Du kunne jo også se om en fra gruppen boede i nærheden, og var parat til
>(måske mod en passende mængde ussel mammon) at låne dig kameraet en dags
>tid.
>
>Per O.

Ja det ville da være suverænt, men kan næsten ikke forestille mig at nogle
skulle have lyst til dette.
Men du har da ret, det ville da være en perfekt løsning.

Hilsen Berit Nielsen
Ålborg

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-10-05 18:37

In article <4356735f$0$41149$14726298@news.sunsite.dk>, Ox-Arabere.dk wrote:
> [...]
> som så slet ikke har levet op til mine forventninger, og behov.
> Det har bare resulteret i en irratation, og manglende lyst til at tage

Det har tidligere været diskuteret. Konklusionen var, at det billigste
var at købe i Tyskland, brude det, og så sælge det brugt i DK 14 dage
senere.