Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus 500 og Ixus 750 batteri?
Fra : N. Christensen

Dato : 18-10-05 22:07

Bruger Canons Ixus 500 og Ixus 750 de samme typer batterier? Jeg har
været inde og kigge på diverse anmeldelser af kameraerne. Men jeg kan
ikke helt læse mig frem til det. Tak på forhånd.

http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/s500.html#specs
http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/sd550.html#specs

--
N. Christensen

Fra : Max

Dato : 18-10-05 23:59

Hej

>Bruger Canons Ixus 500 og Ixus 750 de samme typer batterier? Jeg har

Hvorfor ikke kikke det mest indelysende sted, nemlig hos Canon.
Og de bruger ikke samme batteritype, 500 bruger NB-1LH og
750 bruger NB-3L.

Mvh Max

Fra : N. Christensen

Dato : 20-10-05 15:45

Max wrote:

> Hvorfor ikke kikke det mest indelysende sted, nemlig hos Canon.
> Og de bruger ikke samme batteritype, 500 bruger NB-1LH og
> 750 bruger NB-3L.

Derfor kunne det jo godt være at det er samme størrelse batteri,
selvom at to forskellige typer batterier.

Jeg vil prøve at finde en forhandler som har begge to hjemme.

--
N. Christensen

Fra : Max

Dato : 20-10-05 16:08

Hej N.

>Derfor kunne det jo godt være at det er samme størrelse batteri,
>selvom at to forskellige typer batterier.

De har samme farve, men ikke samme størrelse, NB-1LH er størst og
bruger laderen CB-2LS, og NB-3L bruger laderen CB-2LUE.

Hvis du mangler NB-3L, ja så mail mig en postadresse, så skal jeg
sende dig et par stykker.

Mvh Max

Fra : N. Christensen

Dato : 20-10-05 22:35

> De har samme farve, men ikke samme størrelse, NB-1LH er størst
> og bruger laderen CB-2LS, og NB-3L bruger laderen CB-2LUE.

Ok tak for info. Det var et svar jeg kunne bruge.

> Hvis du mangler NB-3L, ja så mail mig en postadresse, så skal
> jeg sende dig et par stykker.

Mange tak for tilbuddet. Men da jeg skal investere i nyt kamera i en
nær fremtid, så ved jeg endnu ikke hvordan at batterierne ser ud.

Men jeg overvejer pt Ixus 55 eller 750.

--
N. Christensen