Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Steen Johansen Prutter efter anal sex :(
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-10-05 17:06

Nu har Steen jo altid være kvinden i vores forhold dvs det er mig der
knepper ham i røven - han er helt vild med det - men på det sidste er der
begyndt at smutte lidt luft med ind når jeg ligger og støder - hvilket
betyder at Steen går og lummer i en del timer bag efter - er der nogen der
har erfaring med hvordan man evt. kunne tømme tarmene for luft efter endt
samleje ? jeg tænkte måske man kunne ligge et slags dræn op ?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-10-05 18:20

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> har erfaring med hvordan man evt. kunne tømme tarmene for luft efter endt
> samleje ? jeg tænkte måske man kunne ligge et slags dræn op ?

[TROLL ADVARSEL]

Ovenstående indlæg er postet af en troll, der forsøger at udgive sig for
at være skrevet og postet af undertegnede.

Troll'en poster gennem www.teranews.com

Mine indlæg bliver postet gennem news:sunsite.dk og i deres header kan
man se min faste IP-adresse NNTP-Posting-Host: 213.237.26.82

Niels Riis Ebbesen

--
Hvis du står og skal bruge nogle gode fotos til til annoncer, tyksager
eller websites, så tag et kig på www.photo-gallery.dk - det rummer mere

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 18:28

> [...]
>
> Mine indlæg bliver postet gennem news:sunsite.dk og i deres header kan man
> se min faste IP-adresse NNTP-Posting-Host: 213.237.26.82

Om det er den ene eller den anden idiot der poster, kan vel være ligemeget?

Fra : ksk

Dato : 18-10-05 19:28

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Om det er den ene eller den anden idiot der poster, kan vel være
> ligemeget?
Ja de er begge underbelyst LOL

KsK

Fra : Gert Medom

Dato : 18-10-05 22:30

..
"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Om det er den ene eller den anden idiot der poster, kan vel være
> ligemeget?

Ikke når en person spammer en nyhedsgruppe i en anden persons navn. Vi kan
herinde være fløjtende ligeglade med, om du eller NRE eller en tredje er
homo-seksuel. Det kommer simpelthen ikke denne gruppes emne ved. Fat det!

- Gert M

Fra : Peter Juhl

Dato : 18-10-05 22:41

Gert Medom wrote:

> [...]
> kan herinde være fløjtende ligeglade med, om du eller NRE eller en
> tredje er homo-seksuel. Det kommer simpelthen ikke denne gruppes emne

Hvilken én, af de 3 grupper du poster i, hentyder du til?

Fra : Gert Medom

Dato : 18-10-05 23:22

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken én, af de 3 grupper du poster i, hentyder du til?

Er ikke helt kvik idag, pardon.

Jeg synes ikke at vi i fotogruppen har ret meget glæde af at høre om
andres
seksuelle lege...

/ Gert

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 23:33

"Gert Medom" <Gert.medom[slet dette]@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> homo-seksuel. Det kommer simpelthen ikke denne gruppes emne ved. Fat det!

"Tja... der findes ikke noget sjovere end at ta' lidt "gas" på en flok
selvhøjtidlige knipsere, det faktisk hylende morsomt, at opleve hvordan
de kan gå helt i selvsving...".....citat: NRE..........vi lader den stå
et øjeblik

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-10-05 01:13

Henri Gath wrote:

> [...]
> selvhøjtidlige knipsere, det faktisk hylende morsomt, at opleve
> hvordan de kan gå helt i selvsving...".....citat: NRE..........vi

ja men den her gang er jeg faktisk alvorlig - der er ting der bare skal
værenes om

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-10-05 08:58

Henri Gath wrote:

> [...]
> selvhøjtidlige knipsere, det faktisk hylende morsomt, at opleve hvordan
> de kan gå helt i selvsving...".....citat: NRE..........vi lader den stå

Jeg kan se, at du er en af dem, der er gået i selvsving...!

--
Best Regards - Niels Riis Ebbesen - Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke
Telefon: 47 17 56 22 - Mobil: 40 33 69 40 - e-mail info@niel-ebbesen.net

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-10-05 01:10

Gert Medom wrote:

> Vi kan herinde være fløjtende ligeglade med, om du eller NRE eller en
> tredje er homo-seksuel. Det kommer simpelthen ikke denne gruppes emne
> ved. Fat det!

Der er ikke noget at fatte bortset fra vi homo seksuelle kæmper i alle
grupper for at blive anerkendt og respekteret på lige fod med alle andre
at du har et problem med det er bare frastødene !!!

Fra : Kim S

Dato : 19-10-05 09:52

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget at fatte bortset fra vi homo seksuelle kæmper i alle
> grupper for at blive anerkendt og respekteret på lige fod med alle andre
> at du har et problem med det er bare frastødene !!!

Ikke at jeg bryder mig specielt om Niels' foto-kommentarer, men han
kan da i det mindste stave korrekt dansk. SÅ på den måde kan man se
forskel på den "ægte" Niels, og hans Troll...)

Mvh, Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-10-05 10:25

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke at jeg bryder mig specielt om Niels' foto-kommentarer, men han
> kan da i det mindste stave korrekt dansk.

*host*

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-10-05 09:04

> Om det er den ene eller den anden idiot der poster, kan vel være
ligemeget?

Nåerh så du mener ikke at det var et problem hvis nogen skrev et hav af
indlæg i dit navn ?.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 19-10-05 09:09

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> writes:

> Nåerh så du mener ikke at det var et problem hvis nogen skrev et hav af
> indlæg i dit navn ?.

Hvis du checker Henriks indlæg i mudderet ville du vide ta det kun
kunne være en forbedring.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Henri Gath

Dato : 19-10-05 15:56

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Om det er den ene eller den anden idiot der poster, kan vel være
> ligemeget?
For resten er det ikke kun Steen Johansen der anal-prutter. Det gør jeg også
efter min kone har taget mig med vores højtelskede strap-on dildo. Min kone
kan i øvrigt spille Kong Christian stod ved høje mast, med skedeprutter
efter en god hed hyrdetime.

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-10-05 20:00

On 18 okt 2005, Niels Riis Ebbesen wrote in dk.fritid.foto:

> [...]
> det rummer mere end 30.000 professionelle sort/hvis, duotone og
> farvefotos. Priser fra 100 kr. pr. billede anvendt til

Mener du "tRyksager"?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 20:20

"Palle Jensen" <palle.jensen.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mener du "tRyksager"?

Nejda, han mener tyksager

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 20:25

> "Palle Jensen" <palle.jensen.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nejda, han mener tyksager

Og det professionelle i de billeder....tja......de er vist mest frembragt ud
fra devicen: Skyd på alt hvad der bevæger sig!!!!!!!!!

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 19-10-05 09:46

hvis det er tilfældet, er jeg da glad for, at han ikke skal med mig på jagt
)
(sorry!)
Henrik L

Fra : Peter Juhl

Dato : 18-10-05 21:44

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [TROLL ADVARSEL]

Den er krydspostet - du må hellere gå i krig!

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 22:36

NRE skrev i en anden meddelelse:
Tja... der findes ikke noget sjovere end at ta' lidt "gas" på en flok
selvhøjtidlige knipsere, det faktisk hylende morsomt, at opleve hvordan
de kan gå helt i selvsving...

Vi lader den lige "stå" lidt

/Carsten

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-10-05 01:21

alsingeren.dk wrote:

> [...]
> Tja... der findes ikke noget sjovere end at ta' lidt "gas" på en flok
> selvhøjtidlige knipsere, det faktisk hylende morsomt, at opleve

Carsten du såre mig dybt, som om der ikke er nogen der forstår kærligheden i
mellem 2 voksne mænd i derres 3 alder
det grå guld - alt hvad vi ønsker er at dele vores liv på godt og ondt med
de forskelige nyhedes grupper.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-05 04:52

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> wrote in message
> [...]
> kærligheden i
> mellem 2 voksne mænd i derres 3 alder
> det grå guld - alt hvad vi ønsker er at dele vores liv på godt og

Om to venner af samme eller modsat køn analboller eller trykker hånd,
er s uinteressant for alle andre end dem selv
Det er så ligegyldigt som valg af brune eller grå bukser.

At beskylde noget eller nogen for troll-agtig adfærd vedr sådanne
uvæsentligheder, kan kun forklares ved at man ikke har fattet at
hurtige modemmer har ændret netikette. Selv hvis der havde været tale
om OT, er dette idag en bagatelsynd. Trolde har jeg en god joke om
De har iøvrigt aldrig gjort skade - men at spilde tid og opfylde plads
med selviscenesættelse er klart usmart, og ikke noget jeg ville have
tid til nogensinde. Bold er alt, mand er nul.Og hvis nogen insisterer
på en anden oplevelse, så dem om det. Kan de bevise tankelæsning.
Anklager har bevispligt.

"Private Jenkins!" yelled the Captain. "Get over here
immediately, there's something you need to see!" "Right away,
sir!" Jenkins shouted back, crossing the open area in the center of
their camp at a double march.
"You see these tracks, Jenkins?" the Captain asked, neither
requesting nor expecting a reply. He continued, "And that smell?
Private Jenkins! Are you paying attention to me!?"
"Sir, I am positively brimming with attention, I assure you."
"Don't be a smart-ass, Jenkins."
"I blame my parents, sir."
"Don't we all, Jenkins. Don't we all." the Captain sighed. "Tell
me, Jenkins, in light of my on-going efforts to provide you with what
we in the army like to call An Edjukayshun, what creature leaves
tracks like these, accompanied by such a horrific stench?"
"A troll, sir?" Jenkins replied cautiously.
"Bang on, Private Jenkins. Nicely done. A troll. You must be on
your guard at all times. They are Very Very Nasty." the Captain
warned.
"But what shall I do if this creature attacks me? Shall I feign
death? Shall I hurl pomegranates, in the manner so effectively
demonstrated by you last week when we were assaulted by nuns in the
market?" asked Je "No no," the Captain replied, "pomegranates will
just make
things worse, and feigning death is a bit extreme under the
circumstances. Mark my words, boy, if you are ever confronted by a
troll, there is only one thing you can do..."
"Tell me, tell me!" pleaded Jenkins, interrupting.
"You must ignore him. The troll feeds on attention, Jenkins.
Ignore him and he will die. It will not be pleasant. You will be
tempted to watch the squirming, the cries of agony will reach deep
down into your underpants and grab you by the ... well, you get the
idea, Jenkins. Trust me: ignore the troll, be strong, and perhaps you
will live to hurl pomegranates at nuns another day."
"Thank you, sir. It is truly an honour to serve with you."
"You're right about that, Private. Dismissed"

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-10-05 13:14

> [...]
> "Thank you, sir. It is truly an honour to serve with you."
> "You're right about that, Private. Dismissed"

Gad vide om ikke også Arnold afviger er enig med dig i det?
og hvordan forholder Makkepram sig til dette store spørgsmål?
Det skal for en ordens skyld bemærkes at der her er tale om Makkepram den
yngre!
MvH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 17:03

> Ovenstående indlæg er postet af en troll, der forsøger at udgive sig for
> at være skrevet og postet af undertegnede.

Bare rolig, Niels.

Det første indlæg i denne tråd indeholder jo ingen nedgørelse eller
tilsvining af andres arbejde.

- så vi vidste allerede godt at det ikke var dig !

Med venlig hilsen

Palle Johansen

Fra : N/A

Dato : 18-10-05 21:46

Fra : Peter Juhl

Dato : 18-10-05 21:46

Gert wrote:

> Ham her falske Niels, er han total idiot ?

Nej, men den rigtige Niels er total idiot.

Fra : ksk

Dato : 19-10-05 01:59

> Nej, men den rigtige Niels er total idiot.

Nej nej de er begge total idioter

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-10-05 06:50

ksk wrote:
> "Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Nej nej de er begge total idioter

It takes one, to know one.

--
Ejvind

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-10-05 12:24

Ejvind Kruse wrote:

> It takes one, to know one.

Det må være "It takes one, to know two"?

Lars B