Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket digital kamera
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 15-10-05 15:27

TDC har for øjeblikket et digital kamera som nedenstående på tilbud.
Jeg er intetresseret i - i første omgang - et relativ nemt betjent
kamera, men ogsaå i rigelig god biledkvalitet.
Kan I derude anbefale mig dette?
Jeg er vant til alm. spejlreflkeskamera.

Sepia 5.0 MP
Beskrivelse:Vis lang beskrivelse Lille kompakt kamera i sort. Det er
meget flot og tager gode billeder.
Beskrivelse:Vis kort beskrivelse Kameraet er født med 14 MB indbygget,
men kan nemt udbygges med et SD kort. Det suppporterer helt op til 512
MB. (32 MB, svarer ca. til en 36 billeders film, afhængig af
kvaliteten).

1.299,00 Kr. Normalpris: 999,00 Kr. Tilbudspris:
Funktioner:Vis alle funktioner Modelnr. SDC-501B (sort)
Hukommelse: 14 MB indbygget hukommelse (giver ca. 7 meget
højtopløselige billeder)
Supporterer SD Kort (max. 512 MB)
Skærm: 1,5" TFT-LCD, 4X Digital Zoom, 3X Optical Zoom
Ved køb af Sepia 5.0 MP medfølger USB-kabel, A7V-kabel, taske,
batterier og software

Fra : emj

Dato : 15-10-05 15:49

Jørgen Lehnemann skrev:

>Kan I derude anbefale mig dette?

Nej. Det er 1000 kr lige ud af vinduet.

>Jeg er vant til alm. spejlreflkeskamera.

Behold det og spar mindst 3-5000 kr op til et digitalkamera

Hilsen emj

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-10-05 16:36

emj skrev:

>spar mindst 3-5000 kr op til et digitalkamera

Det kommer nok lidt an på hvad Jørgen ska' bruge det til. For et par
måneder siden købte jeg et Canon PowerShot A95 til 2.000,-. Jeg synes
jeg har fået meget for pengene.

Nævnte Sepia kender jeg ikke. Men formuleringer som "kan nemt udbygges
med et SD kort. Det suppporterer helt op til 512 MB" gør mig
mistroisk.
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Knud I

Dato : 15-10-05 18:30

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Nej. Det er 1000 kr lige ud af vinduet.

Kameraet kan dog bruges til gætteleg, jeg har set lidt billeder fra sådan et
apperat, her kunne det være svært at gætte hvad motivet var.
Mvh Knud

Fra : [HCS] 4000

Dato : 15-10-05 15:54

Jeg tror de fleste i dette fora vil fraråde dig det, og i stedet råde dig
til et mærkevare kamera som Canon, Nikon, Sony eller andet kendt. Du får
hvad du betaler for og du behøver ikke at give ret meget mere for at få en
mærkevare som er langt bedre.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : CanonKnud

Dato : 15-10-05 18:36

: Kan I derude anbefale mig dette?
: Jeg er vant til alm. spejlreflkeskamera.
:
De fleste der køber kompakt digital første gang, skriger op
om langsomhed og dårligt belyste blitzbilleder (på 15 meters
afstand)
Hvis du har prøvet spejlrefleks, bør du holde dig til det. Eller
i det mindste købe et kvalitets kompakt, der er mange (Nikon Coolpix
og Canon Powershot) der er rimeligt hurtige i opstart.
Men hold dig fra det TDC-halløj.
mvh Knud