Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugsanvisning til Canon Powershot A85 ?
Fra : Brian S. Jensen

Dato : 15-10-05 09:36

Hej

Kan man finde sådan en et sted på nettet til download ?

Allerhelst på dansk da det er til min "ikke engelsk kompatible" far

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-10-05 09:52

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in

> Kan man finde sådan en et sted på nettet til download ?
>
> Allerhelst på dansk da det er til min "ikke engelsk kompatible" far

De danske kan man desværre ikke downloade - det er kun de engelske der
ligger frit tilgængelige på powershot.com.

En dansk manual kan dog købes i løs vægt via en fotohandler (muligvis
direkte hos Canon - det har jeg dog ikke prøvet) - så vidt jeg husker
plejer de tage forlange ca. 400kr for den! (Det gjorde de i hvert fald for
en manual til et Powershot G3 i sin tid).

Så det er jo værd at tage med i overvejelserne når man køber kamera - hvis
man ikke sparer mindst de 400 ved at handle i udlandet/parallelimporteret
så kan det bedre betale sig at købe i Danmark - forudsat at man har behov
for en dansk manual selvfølgelig.

Mvh.
Flemming

Fra : Edmund

Dato : 20-10-05 07:53

Flemming Joensson wrote:

> De danske kan man desværre ikke downloade - det er kun de engelske der
> ligger frit tilgængelige på powershot.com.

Der er nogle enkelte danske f.eks til A300 og A70
http://software.canon-europe.com/

A70
http://software.canon-europe.com/software/camera_user_guide_for_windows_userss20853.asp?model=

--
Mvh Edmund

Fra : Max

Dato : 15-10-05 09:56

Hej Brian

> Allerhelst på dansk da det er til min "ikke engelsk kompatible" far

Hvis den ikke fulgte med kameraet, ja så kan du sikkert
købe den hos Canon DK.

Mvh Max

Fra : JA

Dato : 15-10-05 13:32

Har før undersøgt problemet hos Canon DK, fik her at vide at den skulle
købes hos en fotohandler, og at man spørge sig frem da Canon ikke henviste
til nogen.

vh
Jens