Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon cache back
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 15-10-05 08:45

hej

Nogen der har benyttet sig af det.

Der står noget med at det kun gølder for en person pr produkt, pr adresse,
osv jeg forstår det sådan at man kun kan få tilbagebetaling for et af
produkterne. er det rigtigt

nogen der har købt flere af de produkter det drejer sig om.

jeg vil da sige hvis det er rigtigt er det noget møj, gå man i føtex og
køber vaskepulver så får man da rabatten på det hele.

men jeg vil nu prøve at sende ind alligevel. Jeg har købt en falsh og en
60mm macro, de skulle give 350 begge to, men om jeg så kun kan få for den
ene....

--
Jan Damkjær Dahl
tlf. 2962 5011

Fra : condrup.net

Dato : 15-10-05 12:01

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@xddxcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 60mm macro, de skulle give 350 begge to, men om jeg så kun kan få for den

Du klipper stregkoden ud på begge produkter og sender dem hver for sig og
får så 350,- per del retur.

Se detaljer her: http://www.canonextrapromotion.com/

Går du iøvrigt lidt tilbage i denne gruppe vil du se lignende spørgsmål og
svar på samme.

Mvh Ole C
www.condrup.net

Fra : Brizz

Dato : 15-10-05 17:49

Jan Damkjær Dahl wrote:

> jeg vil da sige hvis det er rigtigt er det noget møj, gå man i føtex og
> køber vaskepulver så får man da rabatten på det hele.

Så lad være med at benytte dig af muligheden og gå i føtex isteddet for
og køb vaskepulver.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Niels H

Dato : 16-10-05 08:23

> [...]

> 60mm macro, de skulle give 350 begge to, men om jeg så kun kan få for den
....Du får cash-back for hvert af de produkter der er i hæftet, og som du har
købt.
Jeg har selv fået for 4 forskellige, men det gælder jo altså kun de
specifikke produkter som er med i hæftet.
Mvh Niels Hejnfelt