Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En tur til Præstø
Fra : John T.

Dato : 13-10-05 10:54

En dejlig lille by med gode muligheder for et godt billede,
havde ikke så meget tid denne dag, men nåede da at knipse dette:
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=188767

Hilsen John

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-10-05 12:39

John T. wrote:

> En dejlig lille by med gode muligheder for et godt billede,
> havde ikke så meget tid denne dag, men nåede da at knipse dette:
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=188767

Hmm... kompositorisk er det rodet, desuden er det pil skævt og noget
talentløst knipseri, som passer helt fint til standarden på fotokritik.dk...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 13-10-05 13:00

Sludder og vrøvl du se og hør det du vil rest ryge lige forbi din lille
bitte hjerne

KsK

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-10-05 16:15

cut
>desuden er det pil skævt

Pil skævt og pilskævt det er vel så meget sagt ca. 0,2 grader, men godt set

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : John T.

Dato : 13-10-05 17:19

> Hmm... kompositorisk er det rodet, desuden er det pil skævt og noget
> talentløst knipseri, som passer helt fint til standarden på
> fotokritik.dk...
>Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Det er jo det sædvanlige med dig Niels, det er kun det du laver
der er godt nok.
Hvor er det "pil skævt" ?
Den sorte kant helt ude til højre er et træ,
og det følger da flot den lodrette linie og det gør træet til venstre også,
jeg tror du "falder i vandet" på grund af den asfaldtererede sti længst væk,
den er nemlig ikke vinkelret på den sti jeg står på og det kan godt give det
indtryk at billedet tilter. Flisen i bunden af billedet ligger da også
pænt vandret.
Jeg kunne da godt begynde at klone lygtepæl/grå firkant til venstre væk,
men hvorfor nu det ? Stedet ser nu altså sådan ud !
Og det var såmænd blot det jeg ville vise, at der er så pænt i Præstø.
Hilsen John

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-10-05 17:44

John T. skrev:

>[polemik mod kritik]

Hvorfor lægger du fotoet til kritik her?

>Stedet ser nu altså sådan ud !

Joh. Måske ikke verdens mest spændende motiv.

>Og det var såmænd blot det jeg ville vise, at der er så pænt i Præstø.

Det er jeg enig med dig i. Men dit foto har ikke vist mig det.
http://huse-i-naestved.dk

Fra : John T.

Dato : 13-10-05 18:44

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Hvorfor lægger du fotoet til kritik her?
Har jeg bedt om kritik ? Nej vel ?
Det var blot en link så i kunne se billedet,
det er vel en fotogruppe !

> Joh. Måske ikke verdens mest spændende motiv.
Havde det være det, var jeg blevet en rig mand !

> Det er jeg enig med dig i. Men dit foto har ikke vist mig det.
Jeg skulle måske leje en hellikopter og ta et foto fra oven ?
Jeg har skam (for år tilbage) set "Huse i Næstved" men jeg gad
nok vide hvad gutterne/pigerne ville skrive hvis jeg henviste til en
20-30 billeder for nu at vise hvordan byen så ud, og det er jo
egenligt det du forlanger.
Hilsen John

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-10-05 19:00

John T. skrev bl.a.:

>"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

>Har jeg bedt om kritik ? Nej vel ?
>Det var blot en link så i kunne se billedet,
>det er vel en fotogruppe !

Hmm - det er svært for mig at forstå at du lægger linkt til det op her
hvis du ikke ønsker at folk kommenterer det.

Nej!
http://huse-i-naestved.dk