Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
udprint af foto/billede
Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 13-10-05 05:54

jeg vil gøre om der er er nogen der kender et sted hvor man kan få
udprintet et billede hvor de har en farveprinter osv.. der virkelig
siger "spar 2". ved man kan gå til fotoforhandleren og få lavet et
billede, men jeg vil have et udprint på en printer.

håber nogen kan hjælpe.

Pinga

ps. jeg er fra kbh, så hvis i kender et bestemt sted ville en adresse
være god :)

Fra : condrup.net

Dato : 13-10-05 08:13

<Pinga.msn@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv her, du sender et billede, modtager et print med posten.
http://www.yourprint.canon-europe.com/index.html

Med venlig hilsen
Ole www.condrup.net

Fra : Per

Dato : 13-10-05 10:27

<Pinga.msn@gmail.com> wrote in message
[...]

Er det ikke altid en form for printer det bliver lavet på? Hvorfor vil du
ikke have alm. "fremkaldelse"?

Fra : Simon Nielsen

Dato : 13-10-05 11:29

"Per" <no@tak.dk> wrote in message
> [...]
> billede, men jeg vil have et udprint på en printer.
>
> Er det ikke altid en form for printer det bliver lavet på? Hvorfor vil du

Fotohandleren laver det med lys i stedet for blæk.

Mvh
Simon

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 13-10-05 11:34

Jeg vil gerne have det til at være med blæk da det ikke skal ligne et
fotografi

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-10-05 12:00

Pinga.msn@gmail.com wrote:
> Jeg vil gerne have det til at være med blæk da det ikke skal ligne et
> fotografi

Nu har printerindustrien i mange år arbejdet på at lave maskiner, der
kan frembringe billeder, der ligger så tæt op af "fotokvalitet", som
muligt. -så jeg fortår ikke det du skriver

Bo //

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-10-05 12:07

Pinga.msn@gmail.com wrote:
> Jeg vil gerne have det til at være med blæk da det ikke skal ligne et
> fotografi

Med ordentligt print på ordentligt papir, der kan du næppe se forskel.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-10-05 12:07

<Pinga.
Jeg vil gerne have det til at være med blæk da det ikke skal ligne et
fotografi

Udprint på lærred eller håndlavet papir, sikkert de fleste
printshops der kan gøre det for dig. Canon reklamerer
vidst med at deres printere kan printe på toilet papir,
en festlig ide til nyståraften, høhø. -max-

Fra : Max

Dato : 13-10-05 12:12

Hej

> vidst med at deres printere kan printe på toilet papir,
> en festlig ide til nyståraften, høhø. -max-

På min gamle Canon BJC-6000 printer, printede jeg ofte
på f.eks. træfiner, det giver en helt speciel effekt, desværre
kan min nye Pixma printer ikke dette da man ikke kan føde
direkte gennem den.

Mvh Max

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-10-05 12:18

"Max"
> [...]
> på f.eks. træfiner, det giver en helt speciel effekt, desværre
> kan min nye Pixma printer ikke dette da man ikke kan føde

Ja det er vidst reklamen for 6000'ern jeg kan huske,
hehe den var funny. Kreativ ide med træfiner, sikkert
flot - holder farverne? -max-

Fra : Max

Dato : 13-10-05 15:44

Hej Max

> hehe den var funny. Kreativ ide med træfiner, sikkert
> flot - holder farverne? -max-

Ja dem jeg har set senere har holdt farverne pænt, jeg
har bl.a. brugt det til invitationer og julekort. Folk bliver
helt pjatede når de opdager at der er ægte træ :)

Mvh Max

Fra : ksk

Dato : 13-10-05 16:31

> [...]
> vidst med at deres printere kan printe på toilet papir,
> en festlig ide til nyståraften, høhø. -max-

så skal jeg sgu ha tage nogle billeder af svigermor
KsK

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 13-10-05 16:19

hehe

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 15-10-05 15:00

Jeg har prøvet at skrive til de forskellige som i har foreslået, og
håber snartligt på svar.