Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt ny billeder!
Fra : [HCS] 4000

Dato : 11-10-05 20:21

Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
www.fotofritid.dk
har du lyst til at se på er du velkommen.
Se under Galleri - Nyeste uploads.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Morten Wartou

Dato : 11-10-05 22:36

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Jeg synes "fra en provinsby" er vanvittigt godt. Forrygende farver, og mange
sjove linier. Måske det havde været bedst hvis du ikke havde klippet vinduet
i højre side over. Himlen på "kontrast" er fantastisk, men bygningen synes
jeg er alt for kedelig/grim, det virker ikke. Motorvejskøerne synes jeg også
er meget sjove, men det skal nok ses i stort format. Resten er måske knap så
spændende, og "Sunshine!" er der altså ikke meget solskin over.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bo Hellum

Dato : 12-10-05 07:38

Altid en stor fornøjelse at se dine billeder, takker.

Bo

Fra : /Peter

Dato : 12-10-05 07:56

> [...]
> Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.

Det har jeg jo altid lyst til, flotte billeder, Hans
Og lærerigt at se dine motiver - giver inspiration.

/Peter
(Undskyld, doppeltpost, men jeg sidder ved en flerbrugermaskine!)

Fra : [HCS] 4000

Dato : 12-10-05 17:45

Tak til Morten, Bo og Peter for Jeres interesse.

Hilsen Hans