Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mere tågesnak
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-05 20:54

Jeg har smidt endnu et lille bitte dias-show på min hjemside - 8 billeder
med morgen-tåge.

der er som sædvanligt ingen dybere mening i at det bliver præsenteret som et
dias-show.
Jeg gør det kun fordi jeg synes det er pænt

http://www.cliffhanger.dk/dias/2005-09-september

Med venlig hilsen

Palle Johansen

Fra : Morten Wartou

Dato : 09-10-05 22:04

"Palle Johansen" <invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> et dias-show.
> Jeg gør det kun fordi jeg synes det er pænt

Landlig idyl, må man nok sige. Meget dejlige billeder, klasser bedre end de
andre tågebilleder vi har fået præsenteret i dag, men drønirriterende
slideshowhalløj. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-10-05 22:13

In article <434985ae$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Morten Wartou wrote:

> Landlig idyl, må man nok sige. Meget dejlige billeder, klasser bedre end de
> andre tågebilleder vi har fået præsenteret i dag, men drønirriterende
> slideshowhalløj. :)

enig langt bedre. Og enig, slideshow sokker.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-10-05 22:22

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk>
skrev i en meddelelse

> Landlig idyl, må man nok sige. Meget dejlige billeder, klasser bedre
> end de andre tågebilleder vi har fået præsenteret i dag

Rindalist!

> men
> drønirriterende slideshowhalløj. :)

Jepper.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-10-05 22:37

> [...]
et
> dias-show.
> Jeg gør det kun fordi jeg synes det er pænt

En dejlig serie du har fået dig her, billede nummer fem synes jeg er rigtig
lækkert. Jeg må indrømme, at jeg som sådan også godt kan lide slideshowet,
ulempen er bare, at man ikke får mulighed for at fordybe sig i billedet.

MVH
Thomas

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-10-05 05:07

Palle Johansen skrev:
> [...]
> dias-show.
> Jeg gør det kun fordi jeg synes det er pænt

Absolut smukke billeder og dias-show er egentlig OK. Især hvis man kan
"holde på" et billede?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 13:41

> Absolut smukke billeder og dias-show er egentlig OK. Især hvis man kan
> "holde på" et billede?

Kender du evt. et program/script/diasshow eller lign. hvor man kan dét ?

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-10-05 06:04

"Palle Johansen" <invalid> wrote in message
> [...]
> et dias-show.
> Jeg gør det kun fordi jeg synes det er pænt

Fine billeder, men slideshowet gør at jeg ikke rigtig gider kigge på det.
Jeg vil have den tid jeg skal bruge på at kigge på et billede og så selv
bestemme når jeg går videre, bare lige til efterretning, måske kunne du
lokkes til at lave en funktion hvor man selv kan bladre.

Mvh
Simon

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-10-05 09:35

Palle Johansen wrote:

> der er som sædvanligt ingen dybere mening i at det bliver præsenteret
> som et dias-show.
> Jeg gør det kun fordi jeg synes det er pænt

Jamen så er du sikkert også ligeglad med at der er færre, der ser dine
billeder. Jeg føler mig skuffet efter en enormt langsommelig download og så
blot blive præsenteret for nogle store thumbnails!

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 13:46

> Jamen så er du sikkert også ligeglad med at der er færre, der ser dine
> billeder.

- det har da vist ikke noget med diasshowet at gøre.! Jeg vil hellere lave
noget jeg kan stå inde for, end at lave noget der ligner laveste
fællesnævner, hvor _alle_ er tilfredse i middelgrad.

Jeg føler mig skuffet efter en enormt langsommelig download og så
> blot blive præsenteret for nogle store thumbnails!

- jeg skal beklage den til tider langsomme download.

Jeg kører min egen server (adsl 2048/512), og når jeg linker via news kommer
der temmelig mange hits i løbet af kort tid. Serveren kører også med noget
antivirus, der har det med at scanne hele harddisken igennem en gang i
mellem. Hvis man er uheldig at ramme disse tidspunkter, tager det laaang tid
at loade.

Fra : PGaard

Dato : 10-10-05 09:38

> [...]
som
> et dias-show.
> Jeg gør det kun fordi jeg synes det er pænt

Hej Palle

Rigtige dejlige billeder.. Kanon stemning og ja klart bedre en mange af de
andre "tågebilleder" herinde..
Slideshow.. Det rykker!! Synes det er godt og er klart uenig med de andres
mening om det! *S*

Hvilket af scriptene på CodeLifter.com har du brugt?

Med venlig hilsen
Palle

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 13:47

> Hvilket af scriptene på CodeLifter.com har du brugt?

ingen

Jeg bruger breezebrowser med et slideshow henter fra:
http://www.peterberger.at/articles/index_e.html

Fra : PGaard

Dato : 10-10-05 16:29

> ingen
>
> Jeg bruger breezebrowser med et slideshow henter fra:
> http://www.peterberger.at/articles/index_e.html

hmmm... troede ellers at det var fra codelifter.com da der i vis / kilde
står
<!--
// (C) 2002 www.CodeLifter.com
// http://www.codelifter.com
// Free for all users, but leave in this header.

Men flot er det!
;0) Palle

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-10-05 18:49

Palle Johansen wrote:

> [...]
> dias-show.
> Jeg gør det kun fordi jeg synes det er pænt

Tja... der er et enkelte gode billeder, de andre er på det jævne, men
alle billederne virker lidt grumsede, som om de har fået en for meget
billedbehandling...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 19:07

> Tja... der er et enkelte gode billeder, de andre er på det jævne, men
> alle billederne virker lidt grumsede, som om de har fået en for meget
> billedbehandling...

Hva´ søren, Niels. Ovenstående er jo både konstruktivt og vel det nærmeste
du kommer på at rose andre. Takker

Ved første øjekast troede jeg lige, at det var den berømte Troll der var på
spil igen, men i headeren kan jeg se, at det virkelig _er_ dig.

Hilsen Palle