Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kalibrering af skærm
Fra : Sebastian Dammark

Dato : 09-10-05 12:52

Hej Folkens

Er der nogen af jer som har kalibreret jeres skærm?
Og hvordan har I gjort ?

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-10-05 13:08

Sebastian Dammark skrev:
> Hej Folkens
>
> Er der nogen af jer som har kalibreret jeres skærm?
> Og hvordan har I gjort ?

Har lige været oppe at vende. Prøv at søge i google/grupper/denne
gruppe/emne

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-10-05 14:47

In article <43490467$0$49016$14726298@news.sunsite.dk>, Sebastian Dammark wrote:
> Hej Folkens
>
> Er der nogen af jer som har kalibreret jeres skærm?

Ja.

> Og hvordan har I gjort ?

Installeret softwaren, sat min Spyder2 til USB porten, trykket "Next"
et par gange. Hvor svært kan det være ?

Fra : ksk

Dato : 09-10-05 17:22

kigge efter indlæg fra Jens B han er sikket en haj til det nu
KsK

Fra : Simon Nielsen

Dato : 09-10-05 21:23

"Sebastian Dammark" <no@no.no> wrote in message
> Hej Folkens
>
> Er der nogen af jer som har kalibreret jeres skærm?
> Og hvordan har I gjort ?

Jeg kalibrerer to gange om måneden med en Optical Mouse 2. Den er ret enkel
at bruge og kan også lave farveprofil til printer ved at man scanner 16
striber med farvetern som printeren har printet ud og derved får man mere
nøjagtige billeder ud af printeren.

Mvh
Simon

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-10-05 12:45

On Sun, 9 Oct 2005 22:22:44 +0200, "Simon Nielsen" <newz@siho.dk>
wrote:
klip
> [...]
>at bruge og kan også lave farveprofil til printer ved at man scanner 16
>striber med farvetern som printeren har printet ud og derved får man mere

Hvordan kalibrerer man med en mus, det lyder som noget for en med
dårligt kendskab til kalibrering.
Er det en bestemt type mus, eller en alm. til 350 kr
mvh Ebbe

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-10-05 15:52

In article <vrkkk1hrtpe9etl5f0aucs1lvndqt2p9p1@4ax.com>, Ebbe Hansen wrote:
> [...]
> dårligt kendskab til kalibrering.
> Er det en bestemt type mus, eller en alm. til 350 kr

De koster lidt mere. Min "mus" til kalibrering er en Spyder2.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-10-05 16:04

On 10 Oct 2005 14:52:13 GMT, "Povl H. Pedersen"
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:
klip

>De koster lidt mere. Min "mus" til kalibrering er en Spyder2.

Tænkte jeg det ikke nok, man skal til lommen.
Det er nok lidt for proof til mig
mvh Ebbe