Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batteri til Canon Powershot S45
Fra : Poul Kaasing

Dato : 09-10-05 07:22

Hej

Begge mine batterier er ved at være flade, og jeg skal derfor have nyt. Hvor
køber jeg dem billigt i god kvalitet med lang batteritid, det er vel mange
ampere?

Jeg bruger det også til undevandsfotografering, hvor kameraet er tændt længe
af gange, kræver det et specielt batteri?

/Poul

Fra : [HCS] 4000

Dato : 09-10-05 08:21

Du kan købe billigt her > www.batterier.dk eller endnu billigere her >
www.marktpoint.de

--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
"Poul Kaasing" <kaasingNOSPAM@FJERN ALT MED STORT hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:0G22f.6$X%.5@news.get2net.dk...

Fra : Poul Kaasing

Dato : 09-10-05 10:24

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Du kan købe billigt her > www.batterier.dk eller endnu billigere her >
> www.marktpoint.de

Tak for hurtigt svar. Det var da en kæmpe prisforskel, 299kr eller 13?.

Kan man ikke få dem med flere mAh? De gamle er godt nok kun på 630 og disse
på 750, men havde håbet på 1200mAh eller deroppe omkring. Nogen der kender
til det?

/Poul

Fra : [HCS] 4000

Dato : 09-10-05 15:33

Jeg tror ikke du kan få dem kraftigere en de 750 mAh - har ikke set det. Jeg
har handlet begge de steder jeg omtalte, og deres batterier er god kvalitet.

Hilsen Hans
"Poul Kaasing" <kaasingNOSPAM@FJERN ALT MED STORT hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:Nk52f.29$iI1.22@news.get2net.dk...

Fra : Poul Kaasing

Dato : 10-10-05 17:25

> [...]
> Jeg tror ikke du kan få dem kraftigere en de 750 mAh - har ikke set det.
> Jeg har handlet begge de steder jeg omtalte, og deres batterier er god

Takker, jeg bestiller straks ved det tyske firma.

/Poul

Fra : Kristian Amby

Dato : 10-10-05 17:55

Sterlingtek har NB2L på 1100 mAh til 15$

Mvh
Kristian Amby

Fra : Poul Kaasing

Dato : 10-10-05 19:49

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Sterlingtek har NB2L på 1100 mAh til 15$
>
> Mvh
> Kristian Amby

Tak, det var lige på faldrebet. Nu har jeg bestilt to 1100 Mah hos
Sterlingtek.

/Poul