Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kirke blyrude - ingen fugle
Fra : Claria

Dato : 08-10-05 18:49

Hvad siger I til dette billede her;

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1622951&forward

Mvh
Claudia

Fra : J. Jørgensen

Dato : 08-10-05 20:16

"Claria" <paradis.dk@claria> skrev i en meddelelse
> Hvad siger I til dette billede her;
>
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1622951&forward
>
> Mvh
> Claudia
Nåhh ja - kunne bruges til en farvetest måske - men hvad ellers?
Hilsen
Jørgen

Fra : Pico

Dato : 08-10-05 21:26

Claria wrote:
> Hvad siger I til dette billede her;
>
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1622951&forward
>
> Mvh
> Claudia

Jeg siger: Hvorfor bruge Photosig ? det er p.. iriterende kmed de smily
reklamer der altid kommer. Jeg bliver så fustreret at jeg næsten aldrig
får set billedet
Pico

Fra : Simon Nielsen

Dato : 09-10-05 00:22

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> Jeg siger: Hvorfor bruge Photosig ? det er p.. iriterende kmed de smily
> reklamer der altid kommer. Jeg bliver så fustreret at jeg næsten aldrig
> får set billedet

Google toolbar er din løsning så. Så kommer de irriterende popups ikke frem.
Det virker fint hos mig.

Mvh
Simon

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-10-05 04:12

Simon Nielsen skrev:

> Google toolbar er din løsning så. Så kommer de irriterende popups ikke frem.
> Det virker fint hos mig.

Der er bare den krølle på, at nogle steder er man nødt til at slå
pop-ups til, før stedet virker (eks. netbank). Løsningen er at undgå
steder med unødvendige pop-ups.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Pico

Dato : 09-10-05 22:25

Simon Nielsen wrote:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> Google toolbar er din løsning så. Så kommer de irriterende popups
> ikke frem. Det virker fint hos mig.

Den har jeg da, hvordan får du den til at hjælpe ?
Pico

Fra : Per

Dato : 09-10-05 10:56

> Jeg siger: Hvorfor bruge Photosig ? det er p.. iriterende kmed de smily
> reklamer der altid kommer. Jeg bliver så fustreret at jeg næsten aldrig
> får set billedet

HØRT!!!

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 09-10-05 21:52

> [...]

>Jeg siger: Hvorfor bruge Photosig ? det er p.. iriterende kmed de smily
>reklamer der altid kommer. Jeg bliver så fustreret at jeg næsten aldrig

Tilføj a.tribalfusion.com i hosts filen...

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Simon Nielsen

Dato : 09-10-05 00:20

"Claria" <paradis.dk@claria> wrote in message
> Hvad siger I til dette billede her;
>
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1622951&forward

Det siger ikke så meget når det står alene, ikke andet end hvad man kunne
lave for mange år siden med lidt farvet glas og nogle blyrammer. Prøv at få
noget mere at det omkring liggende med, evt. lav en dobbelt eksponering.
Hvor du først har ruden og så et samme sted hvor lysmåling ligger på det
omkringliggende og sæt dem sammen, hvis det sidder et spændene sted i kirken
vil du helt sikkert kunne få noget bedre ud af det.

Det er ikke noget fotografisk kunst, men det kan blive bedre hvis det har en
historie. Måske hvis der var en vinduespudser med en tandbørste til at
børste de små farvede ruder. Det kunne være sjovt. Vi har en vinduespudser i
tønder der tager sig af ruderne i Kristkirken og det gør han godt nok med en
stor vaskeklud på en pind, men det kunne også være et godt billede, hvis det
er taget rigtigt.

Mvh
Simon