Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra : Morten Wartou

Dato : 07-10-05 12:37

news:n0t1f.70101$Fe7.237340@news000.worldonline.dk...
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1622178
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621961
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621901
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621893
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621472
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621440
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621436
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621428 ikke en and
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621422
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1620747 helle ikke
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1620683
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1620596
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1620553
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1620175
> -max-

Meget fine. Desværre er dit objektiv tydeligvis ikke alt for godt. Du har
dog talentet - så hvorfor spilde det med dårligt udstyr? I dagens anledning
vil jeg tilbyde en byttehandel med mit Canon 100-400 - og du behøver ikke
engang betale noget oveni! Se, det var da et tilbud der vil noget?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-10-05 13:06

"Morten Wartou"
> [...]
> vil jeg tilbyde en byttehandel med mit Canon 100-400 - og du behøver ikke
> engang betale noget oveni! Se, det var da et tilbud der vil noget?

Hold kæft Morten det er sku STORT af dig, sæt du dig
bare hen til telefonen og vent, jeg ringer så vi kan aftale
nærmere. Men først må jeg først ha en snaps..
Stort knus )-max-

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-10-05 14:19

"condrup.net"
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1620747 (hellere ikke)
> Klart det bedste imø.. Ikke at resten er noget skrammel, tværtimod.. kun dit
> udstyr..
>
> Flot!
>
> Mvh Ole C

Ja ku ikke ha formuleret det bedre selv
vil nu alligevel gerne have et backup hus,
så hvis du hører om noget.. -max-

Fra : Erik W.

Dato : 07-10-05 14:17

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621893

Der her er kanon først og fremmest pga de billedmæssige kvaliteter. Du har
lagt en tung photoshophånd på, - måske fordi originalen var lidt blød?
Ligemeget hvad så fungerer det i kraft a vingernes position og en stærk
komposition. Og så er modellen lit nuttet, - jeg er heller ikke klar over
hvad det er for en fyr.

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1620747 helle ikke

Nej det er ikke en and, - til gengæld det bedste billede i flokken.. Stærk
komposition, flot model og en god historie. Knivskarpt, DOF er perfect
placeret og afbalanceret, gode farver.
Der er en på "Sig", der nævner støj i baggrunden, - det er noget pjat.
Billedet er perfekt - intet mindre.

De andre andebilleder er ganske glimrende som altid. Kan dog ikke helt
forstå at du poster så mange, - vi har forstået budskabet.
Rap rap

Mvh Erik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-10-05 14:27

"Erik W." >

> [...]
> Ligemeget hvad så fungerer det i kraft a vingernes position og en stærk
> komposition. Og så er modellen lit nuttet, - jeg er heller ikke klar over

Thomas siger Knarand og svoger er enig, så med to unge med goe
øjne, må an gå ud fra det er sandt. Det var ikke blødt, det var bare
lidt mørkt og balancen mellem vand og and var imo ikke så spændende.

> [...]
> placeret og afbalanceret, gode farver.
> Der er en på "Sig", der nævner støj i baggrunden, - det er noget pjat.

Ja det er sødt ikke.

> De andre andebilleder er ganske glimrende som altid. Kan dog ikke helt
> forstå at du poster så mange, - vi har forstået budskabet.
> Rap rap
>

> Mvh Erik

Njae, det mener du - )-max-

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-10-05 15:53

> Thomas siger Knarand og svoger er enig, så med to unge med goe
> øjne, må an gå ud fra det er sandt. Det var ikke blødt, det var bare
> lidt mørkt og balancen mellem vand og and var imo ikke så spændende.

Ja, det er en knarand, en han. Nå ja, og billederne de er gode, især dette
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621440

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 07-10-05 17:27

Hej Max
Det et dogle rigtigte flotte billeder, og dejlig med billeder hvor der er
noget action i.

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621893

Denne and er en Knarand han

mvh Gerner

Fra : ksk

Dato : 07-10-05 17:26

udmærker billederne men tror der er FEJL i din EXIF den skriv CANON det må
da være en fejl HVA

LOL

KsK

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 07-10-05 20:14

Hej!

On Fri, 7 Oct 2005 13:31:31 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>-max-

Det var en fin samling änder du har där. Nå ja også lappedykkeren og
duen er fine.

Tak for at vi andre fik kigge med.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Michael

Dato : 08-10-05 07:06

-max- wrote:
Flotte billeder, som sædvanlig. Har Du siden fundet ud af hvilken fugl
det er:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1621893
Dette billede synes jeg specielt godt, på grund ad den anderledes fugl.
Mvh. Michael

Fra : Bo Bjerre

Dato : 08-10-05 10:00

Michael wrote:
> -max- wrote:
> Flotte billeder, som sædvanlig. Har Du siden fundet ud af hvilken fugl
> det er:

Knarand, spiselig og velsmagende. Må jages fra 31.9 til 31.12

Bo //

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-10-05 11:39

"Bo Bjerre"

> Knarand, spiselig og velsmagende. Må jages fra 31.9 til 31.12
>
> Bo //

Det er bare for dumt Hvorfor kan i ikke jage og spise
den almindelige gråand, dem har vi alt for mange af her
på amar, det er den første og eneste Knarand jeg har set,
nu ved jeg så hvorfor - synd for det er en sjov og flot fugl
at kigge på..
Tak for alle kommentaerne - Og til Claus, George har vidst
fundet andre fiskepladser, om dagen ser jeg et par hejre sidde
i træerne ude på øen, lidt for langt væk til at se om den ene er
George, men jeg fangede denne her fætter på vej til sin fiskeplads,
som jeg desværre ikke ved hvor er - han gir mig vidst liige et look.
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1622778
-max-

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 11:51

"-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> George, men jeg fangede denne her fætter på vej til sin fiskeplads,
> som jeg desværre ikke ved hvor er - han gir mig vidst liige et look.

Takker for "trøsten" Ja, den hejre kigger da godt nok også tilbage på
dig. Ser ud som om den tænker: "Artilleri!!! Lad mig komme væk!!!" Kan det
være du fotograferer med for store objektiver, så du skræmmer dem væk?

Mvh. Claus Petersen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-10-05 16:53

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Knarand, spiselig og velsmagende. Må jages fra 31.9 til 31.12

Nej, det må den ikke, den er fredet.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik W.

Dato : 09-10-05 19:18

http://www.dofbasen.dk/ART/art.php?art=01820

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-10-05 20:11

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev

> http://www.dofbasen.dk/ART/art.php?art=01820

Sørme så, den er ikke fredet længere. Men det var den altså i alle de år jeg
gik på jagt, og der er heller ikke mange af dem (i Danmark). Hvis den logik
skulle tages til efterretning, ville man kunne lave en jagttabel på 4-5
meters længde. Det må være noget mere EU-goddagmandøkseskafts-politik der er
taget i anvendelse.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-10-05 10:43

Preben Riis Sørensen wrote:

> Det må være noget mere
> EU-goddagmandøkseskafts-politik der er taget i anvendelse.

Ja, man kan vel helt udelukke at der er nogle personer i de hjemlige
ministerier, der beslutter noget tåbeligt!

MVHJan

--
A few photos can be found on http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-10-05 18:29

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> skrev >

> Ja, man kan vel helt udelukke at der er nogle personer i de hjemlige
> ministerier, der beslutter noget tåbeligt!

Ja, når det er SÅ tåbeligt, ellers ikke.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 08:54

Hej -max-

Skønne fugle, du har fanget der. Fint arbejde. Som sædvanligt en høj
kvalitet i billeder fra din side, og altid et godt kig værd. Tak for det.
Jeg synes at de bedste billeder er din due og din lappedykker. Flot
stemning. Måske er billederne ikke helt på højde med George, din fiskehejre,
men det kan man jo heller ikke forlange

Med venlig hilsen
Claus Petersen

Fra : John T.

Dato : 24-10-05 22:59

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stemning. Måske er billederne ikke helt på højde med George, din
> fiskehejre, men det kan man jo heller ikke forlange

Har i dag klikket på linkene, men ser kun små billeder, hvad er der galt ??
Hilsen John
(der står noget om, at bruger har slettet billederne....??????????????)

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 23:05

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ??
> Hilsen John
> (der står noget om, at bruger har slettet billederne....??????????????)

Hej John

-max- har det med at hans billeder ikke ligger så forfærdeligt længe til
udstilling. Så sletter han dem. Desværre.

Mvh. Claus Petersen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-10-05 23:35

"Claus Petersen"

> [...]
>
> -max- har det med at hans billeder ikke ligger så forfærdeligt længe til
> udstilling. Så sletter han dem. Desværre.

Hehe - man skal være hurtig hvis man vil se mine fugle,
men der er altid nye på vej, og hvis jeg skal være ærlig
så ligner de fleste hinanden ret meget.
De seneste 14 billeder er ikke trukket tilbage endnu.. -max-
http://www.photosig.com/go/users/viewportfolio?id=97478